merhabalar, bu bölüm özel bölüm çünkü 1k okumamız olmuş(ağlıyor). vote sayısı okumaya göre az olması bana beğenmemeniz korkusunu versede sanırım beğenmeseniz okumazsınız diye düşünüp sonunda böyle bir bölüm hazırlamaya karar verdim (zeki hissediyor). ayrıca yorumlarınız beni çok güldürüyor. çok tatlısınız. sizi hak edecek ne yaptım ağağağa. umarım sizi sıkmadan güzelce bitirebilirim bu kitabı.
öhöhm ne diyordum, bu bölümde tae ve jin'e yaptığım röportajlar olacak. onları daha iyi tanımak için ve sizi eğlendirmek için. umarım beğenirsiniz.
=.=
jin: nasıl konuşmam gerekiyor bilmiyorum. o yüzden bana karşı acımasız olmayın lütfen~
x: tabii ki...
tae: ona sadece ben acımasız olabilirim.
jin: sen neden burdasın gerçekten?
tae: sırf senin o güzel ağzını açıp bana sorabilmen için.
jin: gerçekten bizimle birlikte mi olacak? -tae'ye yan bakış atar-
x: bir arada röportaj yapılmasını ben düşündüm... pek iyi bir fikir değil gibi?
tae: devam edelim. sorularınız?
x: ah peki... jin, kaç yaşındasın? en sevdiğin renk? ve yapmaktan hoşlandıkların?
tae: 27 yaşında. mavi rengini seviyor. yemek yemekten çokça hoşlanıyor. başka?
jin: bana soruyor bana! nerden biliyorsun bunları lan sen? ayrıca neden benim sorularımı cevaplıyorsun bok tae?
-durur-
sizden özür diliyorum~tae: cevabını bildiğim soruyu yanıtlamaktan neden çekineyim ki?
x: her neyse, her neyse... tae sen kaç yaşındasın? hangi rengi seviyorsun ve yapmaktan hoşlandığın şey?
tae: 25 yaşındayım. mor rengini severim ve resim yapmak hobim.
jin: bunları bende biliyordum.
tae: -heyecanlı- gerçekten mi?
x: -böler- eveet, sırada ki soruyu soruyorum... neden doktor olmak istediniz?
jin: çünkü insanları iyileştirmek beni ruhsal olarak iyileştiriyor. onlar sayesinde iyiliği hissediyorum.
tae: başarılı bir öğrenciydim. ve doktor oldum.
jin: -göz devirir-
x: gerçekten başarılı bir ikilisiniz. ikinizin başka yönlerde ilerlemeside çabası... taehyung ressamlığa nasıl başladın? seni teşvik eden neydi?
tae: açıkçası küçüklükten beri resimle ilgileniyorum. ama benim son eserlerime büyük bir katkısı olan biri var. beni resme teşvik eden o. ilham perim o. her şeyim o.
jin: kim o?
tae: kendisini biliyor o.
x: oooo... o zaman sizin ruhunuzu resim doyuruyor diyebilir miyiz?
tae: benim ruhumu resim yapmamı sağlayan kişi doyuruyor.
jin: acıdım ona.
tae: -geveleyerek- acı, kendine...
jin: -kavgacı tavırla- ne anlamad...
x: pekala, pekala klasik olacak ama bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız tek şey?
tae: o.
jin: sam*
x: bize çocukluğunuzu anlatın.
jin: çocukken aslında fazlaca durgundum. şuan ki halimle o halim gerçekten farklı. herhalde çocukluğumla yetişkinliğimin ortak özelliği sadece yakışıklılığım ve zekam.
tae: çocukluğumda bende jin gibiydim. olması gerekenden fazla durgun. bu yüzden küçükken arkadaş çevrem fazla dardı -gerçi şimdi de pek geniş olduğu söylenemez-.
x: sosyal medya hesaplarınızda aktifsiniz ve ayrıca fenomen diyebileceğimiz kadar takipçiniz var. çoğu takipçiniz ise sizi yakıştırıyor. bu konuda ne düşünüyorsunuz?
jin: takipçilerimi ne kadar çok sevsemde bu yakıştırmalardan çok rahatsızım. açıkçası bana gelen her bildirimin bu adamla olmasını istemiyorum. umuyorum bu konuda olgun davranacaklardır.
tae: ben gayet memnunum. bence devam edebilirler.
jin: beni sinirlendirme taehyung!
tae: sinirlendirsem n'olur? tırmalar mısın?
jin: çabucak bitirebilir miyiz bunu? elimden bir kaza çıkacak.
x: tamam tamam, sizce aşk nedir?
jin: tartışması lüzumsuz saçmalık.
tae: bilmiyorum.
x: birbirinizi seviyor musunuz?
tae: bunu gerçekten soruyor musun?
jin: -tae'ye katılır- tabii ki hayır, sevmiyoruz. seveceğimizi de sanmıyorum.
tae: gerçekten mi? -göz devirir-
x: birbinize söylemek istediğiniz bir şey var mı?
jin: -tae'ye döner- benden 1km uzak dur.
tae: şey yapalım onu sonsuz 10 ile çarpalım.
jin: defol.
x: siz jin'e bir şey söylemek istiyor musunuz?
tae: bir kere mi...
jin: -eliyle tae'nin ağzını kapatır- sakın!!sikerim şurada seni şimdi!
tae: -jin'den kurtulur- o biraz zor ama... hem bu kadar hevesli olduğunuda bilmiyordum -kahkaha atar-
+ duru...
-kavga dövüş-
son
*sam derken yüzüklerin efendisi filminden atıf yapıyor.
jin'e ve tae'ye sormak istediğiniz sorular varsa buraya iliştiriniz. hoşunuza gittiyse belki bir daha böyle bir şey yaparım.
haşin kalın efenim.