Sam yüzündeki acıyı gizlemeye çalışarak Dean'e baktığında, fiziksel açıdan kardeşinden tek farkı göz rengi olan adamın siyah iblis gözlerinin kutuya dikildiğini ve sarsılmış bir ifadesi olduğunu gördü.Bakışlarını çok kısa bir an yerden kalkmakta olan Castiel'e çevirdiğinde ne kadar zayıfladığını gördü.Beyaz tenli adamın elmacık kemikleri iyice belirginleşmişti ve saçına götürdüğü elinin üstündeki kemikleri sayılıyordu.
Mavi gözleri Sam'in üzerindeydi ve endişeli görünüyordu.Sam dönüp onu teselli etmek istedi.Yüzünde garip bir ifade vardı.İnsan olmak onu incitmiş, kırıp bükmüştü.
Castiel kısa bir süre ona dönen gözlere endişeyle baktıktan sonra Dean'e döndü tekrar.İblis şimdi ona bakıyordu.
İblisler evrensel ahlakı yok sayıp, kendi kurallarına göre yaşıyorlardı çünkü onların ahlaki yapısı çevreye göre şekillenmiyordu, kötülük onların içinde vardı.Bunun değişebileceğine inanmak istedi Castiel.Kendi melek kardeşlerinin fayda sağlamak için yaptıkları kötülükleri, kötülükten saymayıp amaca giden yolda yapılması gerekenler olarak gördüğüne defalarca şahit olmuştu.Oysa melekler rahmetten yaratılmıştı ve içlerinde sadece iyilik olmalıydı ama bu gerçekte olan değildi.Bu da özünde kötülük olan bir şeyde neden iyilik olamasın diye düşündürüyordu Castiel'e.Beyninde bir kısım iblise hak vermek için çırpınıyordu.
Sam kutuyu büyük bir çabayla açtığında Gabriel arkasına geçti ve kanatlarını öne doğru bükerek Sam'e siper etti.Dean kaçmayı düşünmüştü ama bu son şanslarıydı.Büyüyü bozmuştu ve halkı şuan bir savaşı kazanıyordu.O mührü terkettiği anda tüm iblisleri boyutun lanetiyle lanetlenecek ve pek çoğu yok olacaktı.
Dean mavi gözlü adama dikti gözlerini ve düşüncelerle koyulaşan maviye baktı.
Sam kutuyu açmak için hamle yaptığında Dean hissettiği acıyla iki büklüm oldu ve ona endişeyle bakan mavi gözlerle temasını kaybetmeden doğruldu.
Siyah gözler ızdırap ile dalgalanırken otantik bir hava etraflarında dönüyor ve iblise işkence ediyordu.
"Castiel" dedi acıklı bir sesle."Bunu yapma"
Castiel yüzünde acı bir çatışmayla ona baktı ve "Ben" dedi. "Artık istesemde engel olamam çünkü ben..sadece o küçümsediğin insanlardan biriyim"
İblis başını salladı. "Sen özelsin Castiel.Herkes için, benim için bile"
Gabriel cık cıkladı. "İyi deneme iblis" dedi sonra.
İblis Gabriel'e karanlık bir bakış attıktan sonra Castiel' e döndü.
"Sen onlar gibi değilsin Castiel.Ben gittiğimde sana bir ceset kalacak biliyorsun.Bunu yapma"
Castiel başını yine iki yana salladı. "Engel olamam"
"Olamaz mısın? Olmaz mısın?" Dedi iblis.
Gabriel kaşlarını çattı ve "Aşırı sorgulayıcı tavrını sevmedim" dedi.
Castiel içindeki acıya ve korkuya rağmen ifadesiz bir sesle konuştu. "Engel olmam ama olamam da"
İblis Sam'in kutuyu ani bir zorlamasıyla dizleri üzerine çöktü ve acı çeken bir ifadeyle baktı.
"Yalan söylüyorsun Castiel.Seninle yaşadıklarımız basit şeyler değildi.Ben-"
Sam'in kutuyu açmasıyla iblisin ağzından kan geldi.
"Ben Castiel..seni..sevmiştim.."
Sam kutu elinde açık, Gabriel kanatları Sam'e kalkan olmuş haldeyken ikisi de şok olmuş bir ifadeyle önce iblise sonra Castiel'e baktılar.Castiel duyduğuyla kalbi teklerken başını eğdi.
YOU ARE READING
Siyah (Destiel)
FanficBir iblisin geçtiği topraklar bir viraneye dönmeye mahkumdur.Peki ya bir beden? Ne kadar güçlü olursa olsun, bir iblise ne kadar karşı koyabilir? Bir melek, özündeki rahmet ile kutsanır. Peki özünü kaybetmiş bir melek? Bir başkasının özüyle ne kad...