Güzel İzmir'in 9 Eylül kurtuluş yıl dönümü kutlu olsun ♥
Yine bol Gabriel olan bir bölüm ile karşınızdayım, iyi okumalar sevdicekler.
Gabriel "İblisten kurtulmalıyız, hem de hemen" dediğinde Castiel çatılmış kaşlarıyla ona baktı.
"Nasıl?"
Gabriel elini çenesine koydu ve "Bu kolay olmayacak" dedi.Castiel devam etmesi için başını salladı.
"İblis boyuta giriş yaptığından beri araştırıyorum, bunu görmelisin" dedikten sonra elini Castiel'in alnına koydu ve Castiel Dev Horace'in Gabriel'e anlattıklarını dinledi.
"Bundan çok uzun yıllar önce" diyordu dev "Bir ordu iblis boyuta giriş yaptı.Ben ufak bir çocuktum.O zamanlar koruma büyüsü bu kadar gelişmiş değildi ve daha önce kötü bir olay yaşanmadığından giriş-çıkışlar denetlenmiyor, boyuta giriş için fazla bir teferruat gerekmiyordu.Bu iblislerin yüzyıllar önce Arabistan bölgesinde hüküm sürdüğünü öğrenmiştik.Herkesin huzur içinde yaşadığı bu boyutta savaş en beklenmedik olaydı.İblisler saldırdığında, bölgedeki cadılar ve şimdi çok azı sağ olan devler, bölgede yaşayan vampirler, wendigolar.. hepsi savunmaya geçti.İblisler sayıca üstün ve güçlüydü.Ama cadıların her ihtimale karşı yaptığı özel savunma büyüsünden haberleri yoktu.
Büyünün gücü onların gücünü emip bizlere, yani bölgenin koruyucularına akıttığında iblisler şaşkınlıkla çığlıklar attılar ve kaçmaya başladılar.Pek çoğu öldü, pek çoğu ise kaçmayı başardı.
Biz savaş sonrası yaralarımızı sararken bizi tedirgin eden bir başka olay ise boyutun tehlikeli kabul edilip, yok edilme kararı verilebilecek olmasıydı.Büyük konsey, yani boyut yöneticileri toplandığında bölgeye bilgelik eden baş cadı ve baş kahin savunma yaptı.Konsey yöneticileri istenmeden oluşturulmuş bu ufak boyutta olanların diğer boyutlara etki ettiğini ama onların da bu boyuta zarar vermek istemediklerini belirttiler ve boyutta yaşananlar affedildi.Bir daha böyle bir olah yaşanırsa boyutun kaderinin tehlikeye gireceği söylendi."
Castiel insan beyni bulanmış olduğundan başını hafifçe salladı ve
"Dean, daha önce başta olmadığından ve yenildiklerinden söz etmişti.Şuan koruma büyüsünü etkisiz hale getirmek için karşı büyü yapmaya çalışıyor" dedi.
Gabriel ciddi bir şekilde Castiel'e baktı ve devam etti.
"Dev ile konuştuktan sonra araştırma yaptım ve öğrendim ki, iblisi bizim sahip olduklarımızla öldürmemiz imkansız.Ondan kurtulmanın tek yolu iblisi Dean'in vücudundan çıkartmak ve Arabistan'ın gizli bir köşesinde saklanan özel kutuya hapsetmek.Fakat sorun şu ki, kutu tam olarak nerede kimse bilmiyor.Tüm bunlara güvenip harekete geçme konusuna gelirsek hala kuşkularım var çünkü bu bir efsane.Beni bilirsin Castiel, zevkime düşkünümdür ve bir hiç için çabalamak istemem"
Castiel "Ne yapacağız yani?" Dediğinde Gabriel garip bir şekilde gülümsedi.Bu..sanki buruk bir gülümsemeydi.
"Net bilgiye ulaştığımda Castiel, ben sana ulaşacağım"
"Gabriel, Dean ilk bıçak tarafından hayata bir iblis olarak döndü.İblisi içinden çıkardığımızda Dean'e ne olacak?"
Gabriel Castiel'e dikkatle baktı. "Eğer şanslıysa hayatına bir iblis olarak ama kendinde devam eder.Tabi buna şans denebilirse.Diğer yandan eğer Dean iblis olduğu sırada bu iblis kaçak giriş yapmadıysa yani Dean'i hayatta tutan iblis kontrolü sağlamış durumda ise bu gerçek Dean'in ölü olduğunu gösterir.Böyle bir durumda iblis çıktığında geriye Dean'in cansız bedeni kalacaktır"
YOU ARE READING
Siyah (Destiel)
Hayran KurguBir iblisin geçtiği topraklar bir viraneye dönmeye mahkumdur.Peki ya bir beden? Ne kadar güçlü olursa olsun, bir iblise ne kadar karşı koyabilir? Bir melek, özündeki rahmet ile kutsanır. Peki özünü kaybetmiş bir melek? Bir başkasının özüyle ne kad...