O hodinu a něco málo minut později..
,,Mě už to nebaví.." prohodil jsem jen tak, z nudy.. ,,Co kdybysme se došli někam projít? Dojeli bychom si někam a prošli se.." navrhla.. No.. Popravdě se mi někam moc do přírody nechce, ale oceňuju, že Falcovi by tam bylo líp.. ,,A co do města? Zašli bysme na Petřín, podívali bysme se prostě po městě.. A potom bysme si zajeli někam víc ven.. Vzali bysme si deku, Falca pustili navolno a já bych tě zlíbal k smrti.." poslední větu jsem jí zašeptal do ucha.. ,,To se mi líbí" zkouška si ret a políbila mě.. ,,Ale ne tady.. Až na louce! Musíš si bohužel potkat.." oplatil jsem jí ho.. Jen se smutně zatvářila a chtěla vstát.. ,,Kam si myslíte, že jdete slečno?" svalil jsem ji zase zpátky.. ,,Chtěla bych se jít obléct.. Pokud tedy dovolíte mladíku.." ,,Jen za podmínky, že Vám pomůžu s výběrem" ,,Tak dobře.." povzdechla si.. Já se posadil, a tak jsem jí umožnil jít do pokoje, ke skříni.. Já se vydal jako ocásek za ní..
Když si otevřela, bylo to, jako kdybych přišel do nákupáku.. Stovky kusů oblečení namačkané na sobě.. Před skříni stála ona s jejím dokonalým tělem a vzhledem, který připomínal spíš anděla, než normální bytost.. ,,Nemám co na sebe" ,,Zlato.. Je jedno, co si oblečeš, i kdybys šla v pytli od brambor, vypadala bys úžasně.. Navíc.. Proto tu máš mě.. Abych ti jako.. Emm.. Odborník na módu poradil.."
Terka
Přišel ke skříni a prohranoval se v ní.. Několikrát se podíval z okna a dokonce si ho šel i otevřít.. Potom si vrátil k šatníku, já si zatím sedla na postel.. Za několik vteřin na mě hodil černou, lehce nadýchanou sukni, zhruba ke kolenům a bordový tričko.. Všechno mně na hlavu.. ,,Vážně?" seděla jsem tam, koukala se na něj ve spodním prádle sexy a čekala až se otočí.. Když se na mě opravdu otočil, řekl ,,Promiň.. Já nevěděl, že jsi tam" a sundal mi to oboje z hlavy.. Jen jsem se usmála, dala mu pusu a začala jsem se vysvlékat..
Podívala jsem se na něj zatočila jsem prstem ve vzduchu.. ,,Otočit" ,,Už jsem tě nahou viděl.." odvětil mi celkem rychle a taky se otočil.. ,,Tak se otoč.. Jestli mě, ale nechceš vidět večer v krajkovaným spodním prádle.." zašeptala jsem mu do ucha.. ,,Dobře, už se klidim" odešel z místnosti a nejspíš si sedl zpátky na schod..
Já si zatím zatáhla a nechala temnotu pohltit pokoj..
Honza
Sedl jsem si zpátky na pohovku a vedle mě si hned sedl Falco.. Lehl si, položil mi hlavu na stehno a podíval se na mě jak nejroztomile to jen ovčák dokáže.. Podrbal jsem ho a dal jsem mu pusu na hlavu..
Tenhle pes je fakt super.. Je ale taky takovej zvláštní.. Mám takovej pocit, že si ho Terka netrénovala sama.. Velkej, silnej, poslušnej na slovo.. Nejspíš bojovej? Asi, potom se zeptám.. ,,No jsi naše zlato" hladil jsem ho po zádech a on se převaloval na záda.. ,,Za chvilku půjdeme na procházku.. Já, ty a tvoje panička.." já si sedl a Falco zabral celej zbytek gauče.. Je to holt velkej pes.. Ještě se na mě podíval nevinným kukučem a olízl mi ruku. Když zrovna neútočil na Tomáše, tak z něj byl velkej nadýchanej polštář, kterej byl vhodnej na osamělý dny i noci. Dokonale se hodil k Terce, protože byl až moc roztomilej, ale na druhou stranu to byl velkej bojovník.
Flashback
Šel jsem po chodbě naší základní školy a mířil jsem na hodinu fyziky. Absolutně se mi nezamlouvala představa trávení dalších čtyřiceti pěti minut u výkladu o motorech, ale snažil jsem se to brát pozitivně. Aspoň se vyspim, hodiny fyziky jsou na tohle nejlepší. V jedný ruce jsem držel učebnici fyziky, v druhý jsem svíral pero. Mojí hlavou se honily myšlenky jen na holku, kterou jsem potkal včera před školou. Po hodině si to s těma debilama vyřídím, nebudou se takhle chovat k holce v nižším ročníku! Nejsem sice nějakej moralista, ale tohle mi přijde zvrácený.
ČTEŠ
One moment/w MenT
FanfictionUž jste někdy přemýšleli nad tím, co by se stalo, kdyby jste se stali svědky bouračky? Každý ze sebe děláme hrdinu a tvrdíme, že první pomoc a vůbec reakci na tuhle situaci zvládáme jako profesionální doktor nebo hasič, s dlouholetou zkušeností... A...