PF 27

507 42 14
                                    

Park Jimin's

Aku melentokkan kepala aku diatas meja kerja.

Kenapa aku rasa...kosong?

I mean,yelah Jiyeon kan dah keluar and now Yeonjae dah balik dekat aku but whae aku tak rasa apa apa bila ada dengan Yeonjae.

Aku rasa...

Serabut.

Kenapa hari demi hari aku asyik nampak wajah Jiyeon disegenap ruang.

" Oppa~~~~ Yeonjae nak duit boleh? " Yeonjae yang memasuki bilik kerja aku itu aku endahkan.

" Oppa! Dengar tak ni!!! " Jerit Yeonjae.

Aku mengeluh sebelum memberikan kad kredit aku pada Yeonjae.

Dia tersengih lalu menapak keluar dari bilik kerja aku.

Jiyeon tak pernah mintak apa apa dari aku.

Kenapa Yeonjae tak boleh jadi macam Jiyeon.

" Ughhh rimas rimas rimas!!!!! " Aku meramas kuat rambut aku.

Aku terus bangun dari kerusi lalu kunci kereta aku gapai dan memandu ke club malam.

  Skip

" Eo Hyung! " Laung Jungkook sebaik sahaja aku memasuki club tersebut.

" Haih...sial ni lagi " Gumamku perlahan apabila Jungkook menghampiri aku.

" Yoooo Hyung apa citer kau skrang ya? Dengar citer kau dah BAHAGIA dengan Yeonjae " Kata Jungkook seraya memeluk leher aku.

Aku menepis kasar tangannya.

" Aku rimas la bodo! Aku serabut dengan semua benda! " Aku mengurut pelipis aku secara perlahan.

" Hyung aku pernah bagitau en kalau kau lepaskan Jiyeon,aku akan amik dia jadi wife aku " Jungkook memberikan pandangan tenang pada aku.

Aku mengetap bibir aku geram.

" And aku tahu yang kau halau Jiyeon keluar....? Tsk this shit become more easier to get my honey back in my arms " Gelak tawa Jungkook terletus.

Tanpa berkata apa apa aku terus menerkam Jungkook.

Kolar bajunya aku cengkam kuat manakala wajahnya aku tumbuk berkali kali sehingga hujung bibirnya berdarah.

" HAHAHAHAHA Park Jimin pabo! Kau lepaskan Jiyeon! Orang yang kau sayang! Kau pergi percayakan Yeonjae buat apa sial!!! Dia penipu! Dia cuma nak harta kau la bodoh!!! " Jungkook menayangkan senyuman sinisnya.

Aku melepaskan cengkaman pada kolar baju Jungkook.

Pandangan dari orang ramai itu aku hanya endahkan dan terus keluar.

Skip

Aku menolak kasar pintu rumah aku.

Dan ketika itu lah mata aku menyapa lemah kearah dimana 2 orang manusia yang sedang melampiaskan nafsu mereka bersama.

Kim Yeonjae.

You motherfucker.

Tanpa berkata apa apa tangan aku terus menarik keluar sepucuk pistol yang terselit kemas didalam poket seluar aku.

Dalam kiraan 3

2

1

Bang! Bang!

Kedua dua peluru aku mengenai tepat pada kepala mereka berdua.

Darah merah pekat yang terpercik di merata tempat itu aku pandang bersahaja aku.

Tolong lah.

Aku penat.

Kenapa Cinta ni menyakitkan sangat.

Perlahan lahan aku menghampiri Yeonjae yang sudah tidak bernyawa itu lalu rambutnya aku tarik membuatkan wajahnya mendongak.

" Kau...penipu dan aku bodoh sebab tertipu...tsk...aku sakitkan orang yang betul betul cintakan aku sebab kau la bodoh!!! " Kepalanya aku hantuk pada lantai rumah aku.

Belum sempat aku mengatur langkah,kaki aku terpijak sesuatu.

Aku membongkokkan badan aku untuk mengambil benda yang aku terpijak itu.

This shit keep hurting me as fuck.

Sebentuk cincin pertunangan kami.

Ianya milik Jiyeon yang aku baling tempoh hari.

" AKU GILA!!!! AKU GILA!!! PARK JIMIN MICHEOSO!!!! " Aku memukul dada aku berkali kali.

Manakala air mata aku tidak berhenti dari terus mengalir.

Bae Jiyeon...comeback

Jebal...

Tbc.

Psycho FianceWhere stories live. Discover now