PF 32

758 46 13
                                    

Jiyeon's pov

Aku menjeling Jimin yang dari tadi tidak henti henti dari mengikut aku.

Sebok nak tolong katanya.

Shet dulu takde pulak nak helping helping bagai ni -_- halau aku ada ah dasar bahenol -_-

Perlahan lahan aku menuju ke arah rak dimana terletaknya pelbagai jenis bijirin.

Dan diikuti Jimin.

" Ish tingginya " Cebikkan.

" Jakkaman oppa tolong " Dengan itu Jimin terus mencapai sekotak bijirin jenama nestle.

" Thanks " Ucapku sepatah tanpa memandang Jimin.

Dapat aku rasakan mata Jimin memandang perutku.

" Sayang...sihat? " Soal Jimin perlahan.

Aku hanya mengangguk.

" Anak kita? " Soalnya lagi.

" Correction,anak saya bukan anak awak " Aku mengambil kotak bijirin tersebut dari tangan Jimin.

Jimin mengangguk perlahan dan tersenyum tawar.

" Sayang...boleh tak oppa nak cakap sikit...dengan tu...? " Jari kecilnya ditunjukkan pada babybump aku.

Aku mendiamkan diri sebelum mengangguk.

Nak tak nak kena kasi jugak lah.

Benih dia kan?

Jimin tersenyum sebelum dia merendahkan badannya agar sama dengan perutku.

Perlahan lahan telapak tangannya mengusap perutku.

" Maafkan Daddy nae...Daddy salah " Satu ciuman hinggap pada babybump aku.

Tidak lama kemudian Jimin memeluk erat pinggangku manakala wajahnya disembamkan pada perutku.

" Ji aku dah si-

Hyerin memandang pelik kearah aku dan Jimin.

Aku memberikan isyarat pada Hyerin supaya meninggalkan aku dengan Jimin.

Di bahagian rak bijirin tersebut :')

Hyerin mengangguk faham lalu meninggalkan aku dan Jimin disitu.

Tidak lama kemudian Jimin berdiri lalu menatap lama wajah aku sebelum air matanya mengalir.

Hati aku sakit tengok Jimin macam ni...

Aku tak boleh

Benci macam mana pun aku dekat Jimin...tapi hati aku ni masih sayangkan dia

" I miss you Sayang...so much... " Jimin mencium lama dahi aku.

Aku hanya diam tidak melawan malah aku menyukainya.

Ya aku mengaku aku rindu...

" Jimin...bagi saya masa " Kataku pelan sebelum mengukirkan senyuman.

Jimin mengangguk faham.

" Kajja oppa bayarkan " Tangan aku diraih lalu dipimpin menuju ke arah counter casher.

Tbc.

Fuh yeyeyeyeh Mummy kembali👅 udah lama nggak update yaaaaa haritu Mummy srsly busy haaa ded's wai Mummy xboley update👻 skrang ni Mummy dah xbusy ko yeihhh Mummy boleh update dah✌

Psycho FianceWhere stories live. Discover now