Jak zareaguje na Twoją kontuzję

2.2K 70 13
                                    


Nathan 🌪️ :  W pół sekundy jest obok Ciebie z apteczką i opatruje Cię.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jude 🐧 : Natychmiast woła ratowników i razem z Tobą trzymając Cię za rękę schodzi z boiska.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byron 🌺 : Szybka ewakuacja z murawy z Tobą na barana na ławkę i uważne nadzorowanie pracy ratowników to dla niego normalka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suzuno 🌨️ : Czeka tylko na sposobność, by zmieść tego kogoś z powierzchni ziemi, ale najpierw pomaga Ci zejść z boiska i zostaje z Tobą dopóki się nie upewni, że uraz jest należycie opatrzony.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Xavier ☄️ :  Wspiera Cię dobrym słowem. Zanosi w stylu panny młodej na ławkę i opatruje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shawn ❄️ : Dla niego wszystko dzieje się w spowolnionym tępie. Gdy upadasz biegnie w Twoją stronę, lecz dla niego wszystko jest ociężałe. Jednak w ostatniej chwili zrobił wślizg i złapał Cię tuż przed tym jak upadłaś na murawę. Dopiero wtedy znowu wszystko dla niego zaczyna być w normalnym czasie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Caleb 🚧 : Bez namysłu fauluje gościa, który Ci to zrobił.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Midorikawa 🐉 : Gdy ratownik Cię zabierze uruchamia mu się bardzo niespotykany i rzadko widywany u niego tryb. A mianowicie : "Agresywny Midoś mściciel". Każdy na jego drodze ląduje w szpitalu.
#ciemnastronamocyMidosia
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsunami 🌅 :  Staje obok i wystawia do Ciebie rękę, myśląc, że to nic poważnego. Jednak gdy tylko dzięki jego ręce nie upadasz na murawę, podnosi Cię lekko do góry trzymając Cię w pasie i tak przekazuje Cię ratownikowi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Axel 🔥 : Odrazu dzwoni do ojca, by przysłał karetkę. Cały czas trzyma Twoją głowę na swoich kolanach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mark ⚽ : Robi to co zwykle gdy komuś się coś stanie. Czyli podbiega i pyta co się stało i oczywiście standardowy tekst : "Nie martw się wszystko będzie dobrze"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
David 💥 : Odwraca się i przez chwilę stoi jak wryty, by za chwilę zerwać się do biegu i zamknąć Cię w szczelnym uścisku i nadal Cię przytulając czeka na ratowników bądź menagerki.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kirino 🌫️ : W jego głowie już powstaje pozew o zniszczenie mienia w postaci twoich nóg. Podchodzi do gościa i policzkuje go. Wraca do Ciebie i siada na ławce głaszczącz Twoje włosy i trzymając Twoją głowę na kolanach.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsurugi ⚡: Z początku nic go to nie obchodzi. Jednak z czasem gdy wijesz się z bólu na boisku coś w nim pęka i zawstydzony przerzuca Cię sobie przez ramię i kładzie na ławce przykrywając kocem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fidio 🌹: Podbiegnie do Ciebie odrazu. Przyklęknie przy Tobie i spyta co się stało. Już ma Cię wziąźć na ręce gdy jego kolega z drużyny odpycha go do tyłu za ramię i prawi brunetowi kazanie o tym, że jesteś ich przeciwniczką. Fidio tylko wstaje i ręką przesuwa go w bok. Ten woła dwójkę najsilniejszych, którzy go łapią pod ramiona. Jednak chłopak wyrywa im się i wynosi Cię na rękach z boiska.
_______________________________________
Ohayo mina!

Szczerze uważam, że ten rozdział słaby mi wyszedł. Następny postaram się napisać lepiej!

Bajo!

Inazuma eleven preferencje 💖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz