W jaki sposób się pogodzicie?

1.9K 61 22
                                    


Nathan 🌪️ :  Kłuciliście się, aż doszliszliście do wniosku że to głupie. Postanowiliście porozmawiać. Po jakimś czasie uzgodniliście, która gitara jest czyja i podpisaliście je sobie nawzajem czarnym markerem i dodaliście jakieś wzorki dookoła, śmiejąc się przy tym. Skończyło się na długim przytulańcu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jude 🐧 : Po kłutni zamknął się u siebie jak naburmuszony dzieciak. Jednak wszystko przemyślał i doszedł do wniosku, że miałaś rację. Wyszedł i kupił Ci kwiaty. Stanął pod Twoim oknem i wręczył Ci je. Zjedliście wtedy razem kolacje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byron 🌺 : Staliście do siebie tyłem nie odzywając się. Co chwila jednak na siebie zerkaliście. W końcu nie wytrzymaliście. Odwróciliście się do siebie i mocno przytuliliście, nawet pocałował Cię w czubek głowy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suzuno 🌨️ : Przerwał Ci w połowie kolejnego argumentu dla swojej racji i Cię namiętnie pocałował.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Xavier ☄️ :  Przyszedł do Ciebie i oddał Ci różdżkę, a następnie ganialiście się po obserwatorium udając magików.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shawn ❄️ : Kiedy zaczęłaś mówić jak bardzo chcesz tego cukierka, nie zauważyłaś nawet kiedy go wziął i przełamał na pół. Następnie włożył Ci jedną z połówek do ust i się uśmiechnął do Ciebie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Caleb 🚧 : Zrobiło Wam się nudno bez siebie nawzajem. Zadzwoniliście do siebie w tym samym czasie i umuwiliście się na spotkanie, podczas którego rozmaeialiście na temat swojej bezsensownej kłutni. Ustaliliście, że oboje macie znakomite pociski. Akurat pod drzewem, na którym siedzieliście przechodził gość, którego nie lubicie to wziął Cię na ręce jak pannę młodą,  zeskoczył z drzewa i pognaliście pocisnąć gostka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Midorikawa 🐉 : Kiedy nie było go w domu przyszłaś i zrobiłaś mu przeprosinową kolację, przy okazji stawiając na stole w ozdobnym papierze nową cukierniczkę. Kiedy przyszedł był naprawdę zaskoczony. Po zjedzeniu przesiadł się obok Ciebie, wziął Cię na kolana i mocno przytulił, również przepraszając.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsunami 🌅 :  Głupio mu było więc zorganizował dyskotekę (tylko bez Biebera). Oczywiście zaprosił Cię na nią. Przeprosił Cię w czasie wolnego, który tańczył oczywiście z Tobą. Tańczyliście tak i bawiliście się przez całą noc.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Axel 🔥 : Po tym jak wywaliłaś go z mieszkania obraził się. Zamierzał tak się dąsać dopóki sama go nie przeprosisz, ale po jakimś czasie nie chciało mu się już tego robić. Mówiąc wprost : Bez Ciebie było mu holernie nudno i cicho, a on nie cierpi ciszy. Więc przyszedł do Ciebie. Zadzwonił dzwonkiem. Kiedy chciałaś mu zamknąć drzwi przed nosem w ostatniej chwili je zablokował. Wszedł do środka, przeprosił Cię i wyjął małe czarne pudełeczko. Był w nim naszyjnik z małym płomyczkiem. No nie mogłaś się już na niego gniewać.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mark ⚽ : Stwierdziliście, że piłka jak piłka i nie ma co się kłucić.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
David 💥 : Minęło sporo czasu, a jego usilne przepraszanie nic nie dawało więc postanowił zrobić coś innego. Mieszkaliście obok siebie więc gdy przechodziłaś pod balkonem jego domu (wystawał na Twoje podwórko) zrzucił z niego 15 par nowych butów oraz karteczkę z przeprosinami. To było to czego było trzeba, by Cię przebłagać. Spojrzałaś w górę gdzie on puścił Ci oczko, a Ty wysłałaś mu niewidzialnego buziaka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kirino 🌫️ : Powiedział że nie ma sensu się z Tobą o to kłócić i wyszedł do sklepu po więcej żelu pod prysznic.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsurugi ⚡: Był wściekły na brata za to, że Ci powiedział, że umawia się z Tobą za plecami innej dziewczyny. Trochę jednak czasu zajęło zanim z niego to wydusił. Cały czas próbował Ci to wytłumaczyć, ale mu nie wierzyłaś. Zmusił więc brata, by powiedział Ci, że to zmyślił. Kiedy przyszłaś go odwiedzić wszystko Ci powiedział, za co dostał od Ciebie z plaskacza. Ty wybiegłaś z jego sali i wpadłaś na Tsurugiego. Z płaczem wtuliłaś się w niego i przepraszałaś. On tylko się uśmiechnął, przytulił i zaczął Cię uspokajać.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fidio 🌹: Miał już lekko dość Twojego narzekania na dodatki do spagetti więc wsadził Ci do buzi łyżkę sosu, śmiejąc się gdy Ty udawałaś obrażone dziecko. Potem jednak normalnie Cię objął ramieniem i ucałował w policzek.
_______________________________________

Ohayo!

Co o tym sądzicie? Kto się cieszy?Szczerze ja nie jestem do końca przekonana

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Co o tym sądzicie? Kto się cieszy?
Szczerze ja nie jestem do końca przekonana. Nie będę mogła obejrzeć większości odcinków jeśli nie pojawią się w necie. A jak Wy myślicie pojawią się czy nie? Czekam na Wasze opinie!

Bajo!

Inazuma eleven preferencje 💖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz