Kirino Ranmaru 🌫️

1.8K 31 13
                                    


Gdzie się spotkacie : W drodze do szkoły.

Jak doszło do waszego spotkania :
To był Twój pierwszy dzień w nowej szkole. Niestety życie nie było dla Ciebie łaskawe i w ostatniej chwili wyszłaś z domu. Biegłaś ile sił w nogach, byle tylko się nie spóźnić. Jaki byłby to dla Ciebie wstyd i dodatkowo strasznie zły start. Dzieliła Cię ostatnia prosta od szkoły i ktoś na Ciebie wpadł. Była to różowowłosa postać, którą wzięłaś za dziewczynę. Osoba wtała i okazało się że to był chłopak. Zrobiło Ci się strasznie głupio więc przeprosiłaś i pobiegłaś do szkoły. Jak się potem okazało niestety albo stety był w Twojej klasie. Nauczycielka usadziła was nawet w jednej ławce. Naszczęście okazał się bardzo fajnym gościem.

Co o Tobie pomyślał :  O matko kolejna, która mnie pomyliła z dziewczyną. Ale szczerze ma fajne nogi.

Czy utrzymanie kontakt : Jakże by inaczej. Przecież chodźcie do jednej klasy.

Po jakim czasie zaczniecie się spotykać :
3 miesiące

Kto pierwszy powie "Kocham Cię" : On

Gdzie zabierze Cię na pierwszą randkę :
Kino na wolnym powietrzu (chodzi o takie co miasta czasem w lato w parku organizują)

Co sądzą o nim Twoi rodzice :
Bardzo miły i życzliwy, a przedewszystkim jakże inteligentny.

Co sądzą o Tobie jego rodzice :
W końcu znalazł sobie kogoś podobnego do siebie z kim może być szczęśliwy.

Jak on Cię zapisał w kontaktach :
Ma cudne nogi 😘😚

Jak ty go zapisałaś w kontaktach :
Moja "dziewczynka" 💖😂

Komu będzie przeszkadzać wasza znajomość :
Shindou Takuto

Z jakiego przedmiotu da Ci korki : japoński

Z jakiego przedmiotu ty dasz mu korki : plastyka (rysowanie mangi)

Czy pójdzie z Tobą na zakupy : Tak

Co zrobi gdy ktoś będzie Ci dokuczać : Użyje swojej techniki (nie pamiętam jak się nazywała ale chodzi o tę różową mgłę) i ulutni Cię z tamtąd po czym wda się w nieprzyjemną dla niego w skutkach sprzeczkę.

Jakie zwierzę będziecie hodować : będziecie mieć stajnie z dwoma końmi.

Co zrobi Ci na śniadanko : Tortille

Czy to będzie śniadanko do łóżka : Nie

Jaką piosenkę będziecie razem śpiewać :
"Crown" - TXT

Jakie jest wasze ulubione anime :  Dororo

Na jaki horror pójdziecie do kina : "Zombie SS 2"

Na czyj koncert Cię zabierze : TXT

Co Ci da na urodziny :

Co ty mu dasz na urodziny :

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Co ty mu dasz na urodziny :

_______________________________________Ohayo mina!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

_______________________________________
Ohayo mina!

Dziś opublikowałam jak widać powyżej Kirino. Niestety jestem strasznie zmęczona i Fidio oraz Tsurugiego opublikuję jutro.

PS. Zwracam honor tym co mówili,
że rozdział o dokuczaniu był dwa razy. Właśnie zauważyłam, że mieliście rację.
Nie przedłużam i miłego wieczoru.

Bajo mina!

Inazuma eleven preferencje 💖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz