Nathan 🌪️ : Mógł wybrać z kim chce mieć pokój, a zarezerwował wcześniej dwuosobowy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jude 🐧 : Chłopaki go zabrali.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byron 🌺 : Hera wywalił Twoje bagaże przez okno, a Ciebie wystawił za drzwi, a Byrona przywiązał do kaloryfera i zakluczył drzwi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suzuno 🌨️ : Umówił się wcześniej z Nagumo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Xavier ☄️ : Nikt nie chce z rzadnym z Was więc jak zawsze jesteście we dwoje.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shawn ❄️ : Nie ta sama klasa.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Caleb 🚧 : Nauczycielka Wam nie ufała.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Midorikawa 🐉 : Zapomniał wcześniej wpisać się do jakiegoś męskiego pokoju więc przygarnęłaś go do swojego ( Twoje koleżanki były zarówno zachwycone ja i zawstydzone, a on niezbyt był zadowolony)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsunami 🌅 : Zabespieczył się przed zajmowaniem łazienki przez Ciebie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Axel 🔥 : Wkurzył się bo nie mogliście się dogadać które łóżko czyje więc najpierw wystawił Twoje rzeczy, a potem wsadził Cię do kosza na śmieci i wyniósł zostawiając na środku korytarza.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mark ⚽ : Maniak piłki nożnej maniaka nie zostawi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
David 💥 : Byliście we trójkę z kolegą, ale pokłóciliście się o gniazdko. Wyszedł trzaskając drzwiami i ulokował się w innym pokoju.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kirino 🌫️ : Shindou był szybszy.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsurugi ⚡: Zrobiłaś mu niespodziankę. Zarezerwowałaś wcześniej pokój i nic mu nie mówiłaś. Po dojechaniu na miejsce ku jego zaskoczeniu został odrazu skierowany do pokoju. Wszedł, a tam siedziałaś już Ty.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fidio 🌹: Nie ta sama klasa.
CZYTASZ
Inazuma eleven preferencje 💖
FanfictionJak widać będą to preferencje z Inazumy. Mam nadzieję że przypadną Wam do gustu. Wiem nie jestem zbyt dobra w pisaniu opisów, ale uznajmy, że większą część zjadła głodna drużyna Raimona. 😂