🍶🍾(2)

1.7K 49 15
                                    

Jakie wyzwanie dał Ci w grze w butelkę?

Nathan 🌪️ : Musisz wejść na dach i zatańczyć makarene.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jude 🐧 : Musisz zaprosić kogoś do kina na ''Tupot małych stup,,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byron 🌺 : Musisz się przebrać w coś co on wybierze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suzuno 🌨️ : Musisz iść do kuchni i zapytać czy możesz pożyczyć otwieracz do wina.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Xavier ☄️ :  Musisz zamknąć się w szafie i wychodząc z niej zaśpiewać kaczuszki .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shawn ❄️ : Inne miasta to inne wycieczki.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Caleb 🚧 : Masz wykonać striptiz specjalnie dla niego. (w łazience inni Cię oglądać nie mogą)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Midorikawa 🐉 : Musisz zjeść cały worek landrynek w przeciągu 30 minut.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsunami 🌅 :  Masz wyrzucić stanik przez okno mówiąc "Kto go złapie będzie mój" (oczywiście on go złapie XD)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Axel 🔥 : Masz napisać do przyjaciela że jesteś z nim w ciąży.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mark ⚽ : Musisz założyć majtki przez głowę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
David 💥 : Masz się wydrzeć przez okno : "I wyjął nóż kuchenny przecinek!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kirino 🌫️ :  Masz oświadczyć się szafie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tsurugi ⚡: Masz na całe gardło na korytarz odliczać jak Jeff (dziesięć kropka itd)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fidio 🌹: No niestety w innych krajach mieszkacie.

_______________________________________

Dla zboczószków : Caleb Cię nie zgwałci!

Chciałabym również podziękować kolegom i koleżankom z klasy i obozów, których czyny zostały zamienione w wyzwania zarówno w tej jak i poprzedniej części. Jak to piszę to aż przypomniała mi się zielona noc.

Zapukali nam do pokoju. Myślałam, że to jeden kolega więc stanęłam pod drzwiami z butem koleżanki. Otworzyłam drzwi i wparowały 2 dziewczyny i chłopak. Te laski rozwaliły mi łóżko ( naszczęście dało się je naprawić.) i chciały otworzyć okno. Siłowały się z nim i z drugą koleżanką podeszłyśmy i tak je zgasiłyśmy : "Geniuszu, jeszcze u góry trzeba otworzyć" Ich miny były bezcenne. Wyszły natychmiastowo. Wtedy chłopak zaczął nawijać : "Jestem pastorem i życzę dobrej nocy i kolorowych snów. Ale jak będzie kolorowo to nie biorę za to odpowiedzialności. Dobranoc" i wyszedł.

Następnie by nie mogli nam wleźć do środka w środku nocy to zastawiłyśmy drzwi łóżkiem koleżanki na którym oczywiście dalej spała. W nocy próbowali je otworzyć kilka razy i żałuję że nie mogłam zobaczyć ich min i reakcji. XD

Inazuma eleven preferencje 💖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz