Pune paharul pe masă și se intoarce spre Sehun.-Dar de ce sa mintă? Și mai ales așa zisul tată al ei.
-Nu știu, și sincer nu e treaba mea, spune Sehun în timp ce șterge raftul și își analizează degetele. Ai praf în casa, bro.
-Sehun, te rog stai pe fotoliu. Hm? Stai acolo și doar nu pune mâna pe nimic.
-Fotoliul sigur e curat? rânjește Sehun cu scopul sa îl enerveze pe Kai
-Doar stai locului, nu mă ajuți deloc. Sună-l pe Chanyeol și spune-i să vină.
-Bine, gata, mă potolesc. Dar poate te pui și tu să faci curat într-o zi. Alo, Chanyeol? Ești chemat de către domnu' șef. Haide doar. Pa.
Kai se asează pe canapea și își pune capul în mâini.
-Nu înțeleg. De ce?
-Ce deștept ești Sehun, foarte, se laudă singur brunetul. Am uitat să-ți zic un detaliu. Nu știu dacă e important sau nu. Dar Jennie începe sa apară ca și fiica domnului Park în data de 2 septembrie 2017.
-Data accidentului.. Are vreo relevanță?
-Nu știu. S-ar putea sa fie doar o coincidență, chiar dacă nu cred în astea.
Sehun își frecă stânjenit ceafa și își trage un scaun în fața lui Kai.
-Poate pare că nu imi pasă, dar ești prietenul meu, și în ultimul timp doar de asta m-am ocupat. Chiar dacă la secție am o grămadă de probleme. Am umblat în toate orașele din împrejurimi pentru asta. Știu ca sunt inspector șef și că pot face asta. Dar nu știu pentru cât timp. Am avut noroc cu Baek până acum. Mi-a ținut spatele bine.
-Mulțumesc, știu ca-ți pasă. Dar ce pot face în continuare?
-Nu ai dovezi valide. Eu nu pot sa fac asta, sa îți dau dovezile ca Jennie nu este fata domnului Park pentru ca nu aveam dreptul de a cauta informațiile astea, spune Sehun în timp ce se ridică, și începe sa facă pași apăsați și mari. Plus că, fără dovezi nimeni nu o sa recunoască nimic. Și chiar dacă ar face-o, pana la urma are voie sa pună pe cine vrea sa conducă firma în locul lui. Dar încă rămâne minciuna. O sa găsim dovezi clare. Care nu pot fii anulate nici în fața lumii nici în fața instanței.
-Mie mi se pare, sau viața mea e tot mai complicată?
-De aia ai doi nebuni care sa te ajute, se aude din ușă glasul lui Chanyeol. Spune frate, care e treaba.
-Îți povestesc după. Inițial spune-mi cum stă treaba la firma.
-Aia e. Că, cam stă. Nimic nou. Jennie face pe șefa, iar restu e bine. Am avut azi o disputa cu șefa asta. Ma calcă rău de tot pe bătătură. Și eu știi ca tac. O data, de doua ori, hai ca tac și a treia oara. Dar când e exagerat, e exagerat. Doar am pus-o puțin la locul ei. Și frate, ce e cu frumusețea aia în firma?
-Lisa?
-Nu, și ea e frumoasa. Dar Rose, doamne. Chip angelic și corp de actrița porno. Și un comportament de zână. Dar nu ma bagă un seamă, spune strâmbând din nas.
Sehun râde, îl bate pe umăr și ii șoptește
-Condoleanțe! Tocmai a murit fraza "toate se îndrăgostesc de mine", din vocabularul tău.
-SHHHH, mai am timp. O cunosc doar de 3 zile. Și acum, îmi spuneți și mie ce s-a întâmplat?
Kai ii povestește pe scurt totul, fiind întrerupt din când în când de Sehun, care intervenea cu mici detalii.
-Mama, spune Chanyeol puțin șocat.
-Da, asta ziceam și eu.
-Și ce ai de gând sa faci?
-Sa aștept. Nu rezolv nimic dacă ma grăbesc.
-Eu trebuie sa plec, spune Sehun dând mana cu ei, nu mai pot profita de Baek. V-am pupat.
P. O. V Kai
Ma uit la ceas rapid. E ora 17:45. Mai este o ora și 15 minute. Deci, trebuie sa dau o fuga până la firmă. Îmi iau sacoul și îmi aranjez părul în oglinda.
-Mai vii la firma, Chanyeol?
-Cu tine merg și în iad, spune și vine lângă mine uitându-se în oglinda cu ochi critic.
-Eh. Doar nu te da de gol cu replici de ale tale. Nu știi nimic, la fel și eu.
-Știu ca întotdeauna m-ai considerat o persoana proastă, dar nu sunt chiar asa de prost.
-Gresesti. Ilogic cu prost nu e același cuvânt. Și nici nu exprima același grad de tâmpenie. Tu ești doar o persoana care refuza uneori sa și folosească creierul. Dar ai creier. Eu cred ca am început sa fac teoria cribitului, încep sa rad nervos.
-Calmează-te Kai. Ești prea încordat.
-Știu. Ești gata? Haide sa mergem, spun în timp ce apăs telecomanda sa se tragă draperiile pe geamuri.
Închid ușa bine, și intru în masina. Deschid geamul.
-Vii cu mine sau cu mașina ta?
-Mașina mea, logic.
-Bun. Ne vedem acolo!
Închid geamul și îmi pun mâinile pe volan.
Jennie.. Cine naiba ești? Și ce vrei? Ceva e dubios. Nu am încredere în ea. Defapt, nu am încredere asa repede în oameni. Dar ma simt în pericol. Nu știu intențiile ei. Și nu știu cum sa ma păzesc și de ce sa ma feresc. E ca și cum te ai lupta cu cineva în noapte. Nu știi când și de unde vine lovitura.
...Intră rapid in biroul lui. După fața agitată a lui Rose, și a dat seama ca e ceva în neregula. În biroul lui era Jennie care căuta ceva pe birou.
-Ce naiba faci la mine în birou?
Se intoarce surprinsa.
-Aveam nevoie de astea, spune zâmbind forțat, și ridică niște dosare în sus.
-Bine. Ia le și ieși. Data viitoare nu mai intra aici în lipsa mea. Mulțumesc anticipat.
Jennie râde și dă din cap afirmativ.
-Bine, domnule.
Iese din birou, iar Kai se așează pe scaun. Brusc, ia în mână obiectul străin de pe masă. Îl analizează atent. Și ajunge la concluzia ca e doar un pix. "Devii paranoic Kai, ar trebui sa încetezi"
CITEȘTI
I'm not a bitch!
FanfictionZâmbește sarcastic, și își pune mâinile de o parte și de alta a scaunului pe care stătea el. Îl privește în ochi, și își musca buza, fiind atenta la reacția lui. Kai înghite în sec. Femeia asta era... BESTIALĂ. Pur și simplu o voia, dar ea doar îl...