6

18 4 0
                                    

Siedziałam sobie jak zwykle pod klasą czekając na Angielski, do póki nie zaczepiła mnie nie znajoma mi do tej pory blondynka.
-Hej-powiedziała uśmiechając się-jesteś nowa?

Ha, jak zwykle nikt nie wiedział ze w ogóle chodzę do tej szkoły.

-Hej,nie jestem w tej szkole od 2 lat-odpowiedziałam nie śmiało, nie jestem otwarta na nowe znajomosci. Oczywiście pomijając Nialla ten chłopak jest cudowny.

-Oj przepraszam-nastała pomiędzy nami niezręczna cisza-po prostu nigdy cię nie widziałam.

A kto mnie w ogóle zauważa?

-Nie lubię się jakoś szczególnie wyróżniać z tłumu-oznajmiłam po czym wstałam z podłogi.

-Em...jak masz tak w ogóle na imię?

-Emily a ty?

-Amy miło mi-uśmiechnęła się miło.

-Mi również.

-Nie chciałabyś wyskoczyć na kawę po lekcjach?-zapytała. Dobra coś jest ewidentnie nie tak! Czemu nagle po 2 latach mojej katorgi w tej szkole los się do mnie uśmiecha?

-Chciałabym ale niestety muszę pomoc mojej cioci w kwiaciarni.

-Jeśli chcesz mogę iść z tobą-zaproponowała, w sumie przydało by mi się towarzystwo-Zejdzie nam szybciej a później będziemy mogły skoczyć na kawę.

No tego bym się nie spodziewała! Co się dzieje?

-Jasne-odpowiedziałam, nagle zadzwonił dzwonek oznajmiając ze nastały kolejne zajęcia. Chodź z Angielskiego chyba szło mi najlepiej. Pożegnałam się z Amy i ruszyłam pod klasę. Dalej za sypywając się pytaniami.

***********

-Witaj ciociu-uśmiechnęłam się miło do brunetki-już jesteśmy. Wzięłam ze sobą koleżankę chyba nie będzie problemu?

Ciocia stała i patrzyła na mnie zaszokowana, no w sumie nie dziwę się. Zadko jak nie wcale, otaczam się znajomymi.

-Jejku Emily kochanie!-krzyknęła radośnie kobieta-oczywiście ze nie! Wchodźcie.

*************
Sorki ze krótki ale mam urwanie głowy.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 17, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Forever Alone || H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz