פרק 6

9.9K 344 53
                                    

השעה עכשיו היא 7 וחצי, הזמן עבר כל כך מהר , בעוד חצי שעה ריי צריך לבוא לכאן ולאסוף אותי, בכל הזמן הזה חשבתי לעצמי שאני כן צריכה אולי לקום ולהתארגן במקום שהוא התעצבן עלי או משהו ובאמת לנסות להינות איתו אבל מהר מאוד ניזכרתי מי הוא ומה הוא מסוגל לעשות אז במחשבה הזאת כבר הייתה מיותרת והוצאתי אותה מראשי.

השעה כבר 7 חמישים , מהר קמתי מספה בסלון ונעלתי את כל הבית וחזרתי לשבת בספה , השעה עכשיו היא בול 8 בערב, פתאום שמעתי צפירות מלמטה , ידעתי שזה ריי.

אחרי כמה דקות הצפירות הפסיקו וקיבלתי שיחה ממספר לא מזוהה.

״הלו״ עניתי בשקט
״אני צופר לך כבר שעה, למה את לא יורדת לעזאזל?״ צעק ריי, מאיפה יש לו את המספר שלי בכלל?

ישר שגיליתי שזה ריי ניתקתי את השיחה והעפתי את הטלפון ממני, פתאום היו נקישות על הדלת.

״איב תפתחי לי עכשיו אני יודע שאת פה״ שאמרתי את קולו של ריי, הוא היה עצבני, מאוד עצבני.

״לך מפה, אני לא הולכת לפתוח לך״ צעקתי לו
״איב תפתחי את הדלת הזאת עכשיו לפני שאני אשבור אותה״ צרח ריי, השעה כבר 8 וחצי ויש מסביב לבית שלי שכנים ואנשים אחרים ויש לאנשים אחרים האלה תינוקות שישנים עכשיו הוא צועק ככה.

לא הייתה לי ברירה אחרת , לא יכולתי לתת לו להמשיך לצרוח ככה ולהעיר את כולם ואז שהם יצאו אלינו ויגידו משהו לריי שלא ימצא חן בענייו כל כך ויקרה משהו , ידעתי שהוא לא יוותר בחיים.

״למה את לא מוכנה?״ שאל בעצבים ריי שפתחתי לו את הדלת
״מו..כנה לא..ן?״ שאלתי בגמגום , אולי אם הוא יחושב שלא ראיתי את הפתק שלו הוא יוריד מהעצבים שלו.

״אני השארתי לך פתק בחדר שלך איב, את תעשי את עצמך ראש קטן, אני יודע שקראת אותו״ אמר ריי, לא עניתי לו והשפלתי את ראשי, אני לא יודעת לשקר, תמיד עולים עליו ישר.

״לכי תתלבשי בייבי שלי, אני מחכה לך כאן״ אמר ריי בקול רגוע , ניראלי יש לו פיצול אישיות, הוא לפני רגע צעק עלי ועכשיו אני הבייבי שלו? ולמה לעזאזל הוא קורא לי בייבי שלו בכלל?

עיליתי לחדרי בלת ברירה והתחלתי להתלבש, לבשתי גינס לבן אם קרע בברך , חולצת בטן שיש לה קשירה כזאת בצבע חום וגקט גינס , לקחתי תיק שחור קטן ושמעתי אותו עלי, ריססתי על גופי מעט בושם וירדתי למטה. (תמונה למעלה)

״וואו״ מילמל ריי שראה אותי
״את כל כך יפה״ אמר לי, ואני הסמקתי מעט
״תודה״ אמרתי
״בואי נלך״ אמר ריי ומשך אותי מחוץ לבית.

״אני לא רוצה שתלבשתי את החולצה הזאת או את כל חולצות הבטן שיש לך עם בנים אחרים או עם אנשים אחרים״ אמר ריי פתאום שאנחנו באוטו שלו.

״מה?״ שאלתי לא מבינה מה הוא רוצה ממני
״החולצה הזאת עושה אותך כל כך סקסית והיא ממש מחמיאה לגוף שלך ואני לא רוצה שאנשים אחרים הסתכלו עלייך ככה״ אמר
״אבל אני אוהבת אותה״ אמרתי
״תלבשתי אותה ואת כל השאר שאת איתי רק״ אמר ריי וקרץ לי ואני צחקתי מעט.

הנחתי את ראשי על החלון של האוטו כי הייתי ממש עייפה , מאז שחזרתי מהקניון עם מישל לא ישנתי בכלל, הראש שלי היה עסוק בכל מיני מחשבות על ריי ועל מה שיקרה. 

״את עייפה?״ שאל ריי
״כן, טיפה״ אמרתי לו
״ תנוחי קצת עד שנגיע״ אמר ריי והשענתי את ראשי על החלון עוד טיפה שהיה לי יותר נוח.

״איב״ שמעתי פתאום
״איב קומי״ שאמרתי את קולו של ריי שמפריעה לשנתי, שהתעוררתי מעט שמתי לב שאני ישנה על משהו חם ונוח ולא על החלון הקשה והקר , מהר פתחתי את עיניי וראיתי שאני ישנה על ידו הגדולה של ריי ומחבקת אותה חזק ומצמידה אותה אליי.

מהר שיחררתי את ידו ממני , ומהר מאוד התחלתי להסמיק , אך הוא יכל לנהוג ככה זה לא הפריע לו? שאלתי את עצמי את השאלה הכי מפגרת שיש. 

״אני מצטערת״ אמרתי בשקט שכולי מסמיקה
״אני חולה עלייך אך את מסמיקה מכל דבר תמימה קטנה״  אמר ריי בצחוק וצבט את לחיי ואני חייכתי חיוך ביישני
״זה לא הפריע לך לנהוג אבל?, היית מזיז אותי״ אמרתי לו
״לא, זה לא הפריע לי וגם  את היית כל כך חמודה ויפה שישנת וזה היה נראה כיאלו ישנת טוב אז לא רציתי להפריע״ אמר ריי
״כמה זמן ישנתי עלייך ככה?״ שאלתי בבישנות
״כמה דקות אחרי שנרדמת , לא היה לך נוח וכל שניה זזת אז הסתובבת ולקחת את היד שלי אז נירדמת עוד יותר״ אמר ריי
״מה הייתי ככה כל הדרך?״ שאלתי והוא הינהן בראשו.

״מצטערת״ אמרתי שוב
״הכל בסדר, היה לי גם כיף שישנתי עלי ככה״ אמר וקרץ לי אני צחקתי מעט
״טוב בואי נצא״ אמר ריי ויצא מהאוטו ומיהר לבוא לצד שלי ולפתוח לי גם את הדלת.

שיצאתי מהאוטו ראיתי שאנחנו במסעדה יוקרתית ומאוד יפה, ניכנסתי ואחרי כמה דקות שאנחנו יושבים המלצרית באה ולקחה את ההזמנות שלנו והלכה.

פרק 6 , תגיבו מה אתם חושבים ותצביעו 💕
4/6/2019

LuciferWhere stories live. Discover now