פרק 8

9.3K 362 43
                                    

עבר כבר שבוע מאז הפגישה שלי עם ריי ומאז לא ראיתי אותו יותר, אי אפשר להגיד שאני לא חושבת עליו או דואגת לו, שיצאנו ביחד אני די נהנתי איתו, הרגשתי מוגנת , אני חושבת שאני מתחילה להרגיש אליו משהו אבל אם כל הרגשות האלה וכל הדאגה שיש לי אליו מקווה שאני אמשיך לא לראות אותו כי אני יודעת שהם יעלמו בסופו של דבר.

עבר עוד יום בבת ספר, חזרתי הביתה ומשום מה שהיה מסביב לבית שלי מלא שומרים.

״למה יש פה מלא שומרים״ שאלתי אחד מהם והוא לא ענה לי ורק הסתכל עליי מוזר, התחלתי ממש להילחץ
משהו קרה להורים שלי?
אם קרה משהו אני לא ידע מה לעשות עם עצמי הם כל חיי.

התקדמתי לדלת הכניסה של הבית שלי במהירות, התחלתי לראות מטושטש מכל הדמעות שעומדות בעיניי, פתחתי את הדלת וראיתי את הוריי יושבים מול פאקינג ריי ומדברים.  

״מה הולך פה?״ שאלתי בקול טיפה רועד וחלש
״היי מתוקה שלי מה קרה? למה את בוכה?״ אמרה אימי
״אתה בסדר?״ שאלתי
״את בטוחה? יפה שלי מה קרה?״ שאל אבי
״לא כלום״ אמרתי וניגבתי את דמעותיי. 

״את בסדר?״ שאל ריי בדאגה
״כן״ אמרתי.

״מה אתה עושה פה?״ שאלתי את ריי בקול רם
״ריי הגיע לכאן והוא אמר לנו שאתם יוצאים ביחד קצת אז הוא בא לכאן שנכיר אותו קצת וגם כדאי שתשתנה לנו הדעה עליו בעיקר״ ענתה אימי במקומו
״מה?״ שאלתי בהלם
רגע היא אמרה שריי אמר להם שאנחנו יוצאים ביחד?
אוי ואבוי הם בטח יחשבו שאנחנו ביחד.

{נ.ק מבט ריי}
אני הלכתי סה׳׳כ כדאי לבדוק שהכל בסדר, לא ציפיתי שאני התאהב בילדה הזאת במבט ראשון, אבל לא סתם התאהבתי בה, שהסתכלתי עליה ראיתי.... ראיתי את העתיד שלי בעיניים שלה, ראיתי את שניינו מאושרים ביחד עם הילדים שלנו שצוחקים ורצים לנו בין הרגליים.

אף פעם ילדות כאלה לא היו הטעם שלי, הטעם שלי תמיד היה בנות גבוהות מפותחות ממש , אם רגליים הרוכות ושיער שחור חלק והיא...היא כל כך שונה, היא כל כך ההפך מכל זה,היא די נמוכה, יש לה שיער בצבע חום גלי כזה, יש לה גוף פצצה בדיוק כמו שאני אוהב, אבל אני יודע שאני לא הולך לגעת או לראות אותו הזמן הקרוב.

המבט שלה,  תמים כל כל ....הדרך שבה היא הסתכלה בעיניי, הרגשתי שהיא מצליחה לראות את כל מה שעברתי בחיים שלי, שהיא מצליחה לנקות ממני את כל הרוע שבי רק מלהסתכל על עיניי.

בדרך כלל אף אחד לא מסתכל לי בעיניים , תמיד כולם מפחדים ממני וברגע שרק רואים אותי ישר בורחים אז להסתכל עמוק עמוק לתוך עיניי כמן שהילדה הסתכלה, זה אף פעם לא הייתה אופציה ביכלל, שמעתי אותה שואלת את חברות שלה מי אני, אני כבר בעיר הזאת כבר די הרבה זמן, אין לי מושג אך היא לא מכירה אותי.

כל הבחורות שהייתי איתן גם הן היו רק סטוץ והן גם סתם זונות אבל היא...אני בטוח שהיא עוד בתולה בכלל.

LuciferWhere stories live. Discover now