פרק 36

5K 249 37
                                    

*ממליצה לשמוע את השיר יחד עם הקריא של הפרק זה כל כך מושלם ביחדד*

~נ.מ ריי~
אני בשוק, פשוט בשוק
ממתי יש לה אח?
למה היא לא סיפרה לי עליו?
איפה הוא בכלל?

״כן אדוני?״ ענה אחד העובדים שלי שהתקשרתי אליו, אני חייב לדעת עוד פרטים על דניאל הזה
״אני צריך שתוציא לי את כל הפרטים שאתה מוצא על דניאל אנדרסון״ אמרתי
״אנדרסון?״ שאל
״אל תשאל שאלות פשוט תעשה את זה״ אמרתי בעצבים וניתקתי את השיחה.

אני לא יודע מה לעשות בקשר לאיב, אני לא יכול לתת לה להיות רחוקה ממני, כי גם זה היה מאוד קשה לי וגם אני מפחד עליה, יש בחוץ אנשים שרק מחפש לפגוע בה והיא לא יודעת מזה בכלל, אני חייב לסדר איתה את העיניים מהר מאוד.

״אדוני?״ התקשר אלי האיש שביקשתי ממנו פרטים על דניאל
״כן?״ שאלתי
״הבאתי לך את כל הפרטים על דניאל, אני עכשיו שולח לך אותם למייל״ אמר
״תודה״ אנרתי וניתקתי את השיחה והלכתי במהירות למחשב שלי שנמצא במשרד. 

׳דניאל אנדרסון, בן 19, נהרג לפני 11 שנה עקב שני כדורים שחטף במלחמה, אחד בצוואר ואחד בכתף, דניאל היה חייל קרבי ששרית  בחטיבת צנחנים.
לדניאל היה אחות אחת בשם איב, איב בת 8, מקורבים סיפרו שהם היו קרובים מאוד, הם לא נפרדו לשנייה.
אחרי שהמקרה הנורא קרה המשפחה היא הייתה שבורה, בלוויה שלו אחותו הקטנה, איב , עלתה על הבמה וסיפרה את סיפור חייהם, לפי מה שהיא סיפרה הם היו יותר מאחים. 
המשפחה סיפרה שהילדה הייתה בדיכאון המון זמן ולא יצאה ממנו עד שהכירה את החברות הכי טובות שלה שמלוות אותה עד היום. 
היום דניאל קבור בבית האלמין השלום׳
״פאק״ מילמלתי אחרי סיימתי לקרוא את הכל.

אני חייב לנסוע לשם, יש לי הרגשה שאיב שם.

~נ.מ איב~
אני מרגישה כל כך שבורה, כל כך כואב לי הלב, אני רוצה לשכב במיטה שלי ולא למאת מישם לעולם, רק מהמחשבה שאני וריי כבר לא ביחד גומרת לי לרצות לצרוח , אני מתגעגעת אליו, אני רוצה שהוא היה איתי עכשיו ויחבק אותי ויגיד לי שהכל היה בסדר.

אני רוצה את דניאל כאן איתי שיגיד לי שהוא ישבור את כול מי שיפגע בי וגיד לי שהכל יעבור בסופו של דבר וחיבק אותי חזק ולא יעזוב לעלום.

אני רוצה לצרוח על כלום, על העולם הזה.

כל הפנים שלי דמעות, אין סיכוי שאני נכנסת ככה לבית, אני מרגישה חנוקה, אני רוצה ללכת לדניאל , לדבר איתו ולספר לו הכל, כמו פעם, הרבה זמן לא ביקרתי אותו ואני כל כך כועסת על עצמי בגלל זה.

התחלתי ללכת לבית לבית האלמין ששם דניאל קבור, אני מקווה שאני אהיה שם לבד, אני רוצה להיות לבד.

הגעתי לשם והלכתי לקבר שלו, אך שראיתי את זה הדמעות התחילו לעלות שוב.

״למה עזבת אותי דניאל?״ התחלתי לשאול לאוויר בתקווה שהוא שומע אותי
״למה השארת אותי לבד מול כל העולם הזה?״
״אני צריכה אותך״
״יותר מכל אחד אחר״ אמרתי לתוך אבן קרה.

פתאום מישהו נגע לי בכתף והסתובבתי במהירות ומי עמד שם עם לא ריי...

~נ.מ ריי~
״למה עזבת אותי דניאל?״
״למה השארת אותי לבד?״
״אני צריכה אותך״
״יותר מכל אחד אחר״ שמעתי את איב אומרת לקבר של אח שלה כשהגעתי לבית האלמין.

זה שבר לי את הלב, פעם ראשונה שכל כך כאב לי וכל כך רציתי שמיהו שנפטר יחזור לחיים, אני הרגתי המון אנשים וזה אף פעם לא הזיז לי בכלל אבל הפעם זה שונה, הדבר הכי שרציתי זה שהוא יחזור לחיים ויחבק אותה.

שהגעתי לקבר שלו ראיתי את איב מחבקת את הקבר ובוכה את חיים שלה, בחיים לא ראיתי בן אדם בוכה ככה.

נשבר לי הלב לראות האישה שלי בוכה ככה, אבל גם ידעתי שאני האדם האחרון שהיא רוצה לראות עכשיו אבל לא הייתה לי ברירה , הלכתי אליה ונגעתי לה בכף.

איב הסתובבה בבהלה
״מה אתה עושה כאן?״ שאלה וניגבה את העיניים האדומות שלה
״תלך מכאן״ אמרה איב אחרי שלא עניתי, תאמת אני בעצמי לא יודע מה אני טוב כאן , הרגשתי צרוך להגיע לכאן אני לא יודע למה בכלל.

״איב..״ אמרתי בקול חנוק,מה שהיא אמרה לאח שלה באמת שבר אותי הרגשתי שאני עוד שניה עומד לבכות בעצמי
״ריי תלך מכאן״ אמר איב בבכי
״איב אני כך כל מצטער״ אמרתי והרגשתי את הדמעות מתחילות לרדמת.

״ריי זה נגמר בנינו״ אמרה איב
״אל תגידי את זה, את יודעת שזה לא נכון״ אמרתי לה
״זה נכון״ אמרה והיסתובבה בחזרה אל הקבר
שמתי לב שהיא שוב בוכה, אבל בוכה בשקט שאני לא אשמע.

הלכתי אליה, סובבתי אותה אלי וחיבקתי אותה
״תעזוב אותי ריי״ צעקה איב אבל לא הסכמתי לשחרר אותה
״תעזוב אותי״ תעקה איב והמשיכה לבכות, ידעתי בתוך תוכי שהיא לא רוצה שאני אעזוב אותה, ידעתי שהיא שהיא צריכה להתפרק והיא צריכה את החיבוק שלי.

״אני שונאת אותך״ אמרה איב שהפסיקה להילחם בי
ובכתה בתוך החזה שלי
״ואני אוהב אותך״ אמרתי
לא נתתי למה היא אמר לפגוע בי, ידעתי שזה לא באמת שהיא צריכה להתפרק והיא מוציאה את עלי כי בתאכלס...אני אשם בהכל, למה לא יכולתי לשאול אותה את זה ביותר עדינות?
למה אני חייב להיות כזה חמום מוח?

״ריי זה נגמר בנינו״ אמרה איב שיצאה מהחיבוק שלי
״אני מצטער איב, אני לא ידעתי שהוא אח שלך״
אמרתי וניגבתי את הדמעות ירדו לי
״אז מה חשבת? שאני בוגדת בך? מה מה כבר חשבת?״ שאל איב בצעקה
״אני לא יודע איב, אני רק יודע שאני דביל ומפגר ובן זונה וכל מה שרק תירצי אבל אני יודע גם שאני אוהב אותך בכל הלב שלי, איב הלב שלי ביידים שלך ואת זאת שבוחרת אם לשבור אותו או לשמור עליו שלם, אני אוהב אותך ואני לא מתכוון לתת לך ללכת לעולם״ אמרתי לה.

״אתה צריך לבטוח בי יותר״ אמרה איב
״אני בוטח בך בעיניים עצומות, אני נשבע לך , אני לא יודע מה נכנס בי זה כל כך עיצבן אותי שאמרת לגבר אחר שאת אוהבת אותו. ולא הצלחתי לחשוב על כלום״ אמרתי לה
״אני צריכה קצת זמן לבד, אני אחשוב על זה״ אמר איב והסתובבה שוב לקבר של אח שלה.

״אני אוהב אותך ואני לא אוותר עלייך לעולם״ אמרתי לה ונישקתי את המצח שלה ועזבתי אותה לבד.

פרק 36, תצביעו ותגיבו מה אתם חושבים
אני לא יודעת מה איתם אבל הפרק הזה שבר לי את הלב💔😭
5/11/2019

LuciferWhere stories live. Discover now