פרק 16

7.7K 322 31
                                    

{נ.מ איב}
אני לא מאמינה, התנשקתי פאקינג עם לוציפר הרשע, אני לא יודעת מה קורה איתי, לפני חצי שעה אני והוא רבנו ממש ועכשיו אנחנו מתנשקים.  

שהוא התקרב אלי הרגשתי שזה הדבר הנכון לעשות, לא כמו עם דני שהייתי ממש לחוצה שהוא בא לנשק אותי , איתו הרגשתי שזה היה טעות אם אני אנשק אותו בחזרה ואתן לזה לקרות  , אבל עם ריי זה היה שונה...איתו אפילו לא הייתי לחוצה , זה פשוט קרה.

אני אולי נמשכת אליו בגלל שהוא בול הטעם שלי והכל אבל אני עדיין לא מאוהבת בו, הוא יותר מידי מגונן ושמרן אלי, אני צריכה להסביר לו שהוא לא יכול להחליט עלי כל הזמן ולא להגיד לי מה ללבוש ולא עם מי להיות ומה לעשות ולקבוע לי דברים בלי לשאול אותי קודם.

אני לא יכולה להגיד שהנשיקה איתו לא הייתה טוב, היא הייתה טובה אפילו טובה מאוד, ריי יודע אך מנשקים, השפתיים שלו ממכרות , הם היו חמימות כאלה ומתוקות כאלה שאתה לא רוצה לעזוב לעולם. 

אני חושבת שבגלל הנשיקה איתו אני אתחיל להרגיש דברים אליו אבל אם הוא רוצה שאני אתאהב בו באמת אני צריכה להסביר לו את כל הדברים האלה ושהוא יבין אותי ולא התעצבן עלי או יריב איתי שוב כי נמאס לי לריב איתו כבר. 

״אני אוהב אותך״ ריי אמר לי שהתנתקנו מהנשיקה והסתכל לתוך עיניי
״תקשיב, אם אתה רוצה שבאמת נהיה ביחד ושאני אוהב אותך באמת אתה חייב להפסיק , להפסיק אם הכל , להפסיק להחליט לי על החיים , להפסיק להגיד לי מה לעשות או עם מי להיות ולהפסיק להגיד לי מה ללבוש כי אם תמשיך ככה אני בחיים לא אוהב אותך כמו שאתה רוצה״ אמרתי לו.

״אני אשתדל, אני מבטיח לך אבל...אבל אני לא יכול לסבול את זה שתיהיי בסביבה של בנים אחרים, אני מפחד שיקרה לך משהו או שתתאהבי במישהו אחר״  אמר ריי
״אני לא, אל תדאג״ אמרתי לו
״אוקי, אני אנסה״ אמר ריי ואני חייכתי אליו והתחלנו בנסיעה לביתי.

״תודה״ אמרתי לו ובאתי לצאת מהאוטו שלו וכיוון ביתי אבל הוא עצר אותי ותפס בידי, ריי רכן לעברי שוב ונישק את שפתיי
״אני באמת אוהב אותך״ אמר ריי ואני חייכתי אליו חיוך מובך
״אני מבטיח לך שאני אשתדל, באמת״ אמר ריי.

״אבל תבטיחי לי״ ביקש ריי
״מה?״ שאלתי
״שלא תתני לאף גבר אחר לגעת בך יותר מידי או לנסות לנשק אותך כי אם זה יקרה אני מודיע לך מעכשיו, אני לא אשלוט בעצמי והוא ימות״ אמר ריי , שהוא אמר את זה התרגשתי מעט, הרגשתי שהוא באמת רוצה לזכות בלב שלי בכל מחיר אבל אני גם מבינה אותו , גם אני לא הייתי רוצה שאיזה ילדה תתקרב לחבר שלי ותנשק אותו
״אני מבטיחה״ אמרתי לו ובוא חייך אלי חיוך גדול
ריי נישק את שפתיי שוב פעם ורק אז שיחרר את ידי ונתן לי לצאת מהאוטו שלו. 

שהגעתי לבית ניכנסתי ישר למקלחת ושתפתי ממני את כל הכלור שהיה בבריכה , שסיימתי מרחתי על גופי קרם גוף בריח וניל, הריח האהוב עלי.

לבשתי פיגמה נעימה וירדתי למטה שוב ולקחתי חטיף קטן לאוכל
״לילה טוב״ אמרתי להוריי שישבו בסלון כמעט רדומים ומחובקים , שראיתי אותם ככה ישר עלה לי חיוך קטן על השפתיים בגלל שלמרות כל מה שקרה הם הוכיחו לי שאם יש אהבה שהיא באמת חזקה היא יכולה לנצח הכל. 

עליתי שוב לחדרי וניכנסתי למיטה שלי , בזמן שאכלתי את החטיף שלי צפיתי בסידרה ושסיימתי לאכול כיביתי את הטלוויזיה וניסיתי להירדם.

׳ביפ ביפ ביפ׳ התעוררתי בגלל בשעון המעורר החרא הזה שמפריע לשנתי הנעימה, אוף אני כל כך עייפה , כמעט לא הצלחתי להרדם כי חשבתי על ריי ועל אך שהוא נישק אותי.  

אחרי כל המחשבות האלה בבוקר התעוררתי על עצמי וקמתי לכיוון חדר האמבטיה ושם שתפתי את פניי וציחצחתי שיניים , שסיימתי חזרתי לחדרי והתחלתי להתלבש. 

לבשתי חולצה לבנה חלקה ומעליה לבשתי גקט דק בצבע חום , לבשתי גינס כחול רגיל עם קרע בברך ונעלי סופרסטאר של אדידס.   (תמונה 👇🏼👇🏼)

שסיימתי להתארגן ירדתי למטה ואכלתי ארוחת בוקר עם הוריי, שסיימתי עליתי שוב למעלה כדי לקחת את התיק שלי ואת הטלפון שלי , פתחתי את הטלפון וראיתי הודעה מריי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שסיימתי להתארגן ירדתי למטה ואכלתי ארוחת בוקר עם הוריי, שסיימתי עליתי שוב למעלה כדי לקחת את התיק שלי ואת הטלפון שלי , פתחתי את הטלפון וראיתי הודעה מריי.

״מה את עושה היום?״ שאל
״אני עכשיו יוצאת לבית ספר וזהו ניראלי״ כתבתי לו בחזרה והוא התחבר תוך שניה
״רוצה לעשות משהו?״ שאל, זאת הפעם הראשונה שריי שואל אותי אם אני רוצה ולא קובע לבד.

״בכיף״ כתבתי לו עם סמיילי קורץ
״מתי את מסיימת היום?״ שאל
״2״ כתבתי לו
אז ב4 כזה מתאים לך?״ שאל ריי ואני עניתי לו בחיוב והתנתקתי מהווצפ , לקחתי את התיק שלי וירדתי למטה שוב ויצאתי מביתי לכיוון בית הספר שלי.  

פרק 16, תגיבו מה דעתכם על הפרק ותצביעו💔
מה אתם חושבים על ריי ואיב?
אתם חושבים שריי יצליח להתאפק ולזכות בלב של איב? 🤯
6/7/2019

LuciferWhere stories live. Discover now