~נ.ק איב~
עבר כבר שבועיים מאז ששמעתי את השיחה של ריי ומאז הוא ממש מרוחק ממני, הוא כבר בקושי שולח לי הודעות או מחייג אלי ואנחנו כבר בקושי נפגשים , אני מרגישה שהוא די מתעלם ממני ומנסה להתחמק ממני.דיברתי על זה עם מישל וקים והן אמרו לי שאולי הוא בגד בי בגלל שלא הסכמתי לשכבר איתו עדיין ושלא נעים לו ממני עכשיו אז בגלל זה הוא מתחמק ממני, בהתחלה אפילו לא הסכמתי להקשיב לזה שהוא בגד בי אבל אז באמת התחלתי לחבר את הדברים.
שמישהו בוגד במישהי אז הוא באמת מנסה להתחמק ממנה כי לא נעים לו ממנה.
שמישהו בוגד אז הוא כן מפסיק לשלוח לה להודעות ולהתקשר כי לא נעים לו ממנה.
שמישהו בוגד אז הוא מתעלם ממנה כי הוא מפחד לפגוע עוד יותר.
לקח לי לילה אחד לחשוב על כל הדברים האלה מאז שדיברתי עם מישל וקים והבנתי שהן צודקות , ריי בגד בי, זאת הסיבה היחידה שלו להתנהג ככה.
כדי לו מאוד שיהייה לו הסבר אחר לזה או שאני הולכת להיפרד ממנו עוד היום.
אני מתכוונת ללכת אליו לבית עכשיו, לא אכפת לי עם הוא עסוק או משהו , לא אכפת לי מכלום, אני רוצה את ההסברים שלי.
יצאתי מהבית שלי עכשיו לכיוון הבית של ריי.
שהגעתי אפילו לא דפקתי על הדלת והתחלתי לחפש אותו בבית , הגעתי למשרד שלו ושמעתי אותו שם מדבר עם מישהו בטלפון, רציתי להיכנס אבל אז שמעתי את הדברים שהוא אומר.
״אני באמת לא יודע מה לעשות כבר״
״לא״
״אוף, זה לא יוצא לי מהראש״
״לא, אני לא מאמין שזה קרה בכלל״
״ אך לא הבנתי שזה טעות ישר״ שמעתי את המילים של ריי ובלי לשים לב בכלל כל הפרצוף שלי היה דמעות, זאת ההוכחה שלי שהוא בגד בי, אני לא מוצאת משהו אחר שהוא יכול לדבר עליו ככה.
״מי זאת?״ התפרצתי למשרד שלו
״איב?״ שאל ריי וראיתי שיש לו מבט... מפוחד?״מי זאת?״ המשכתי לצעוק בבכי
״מה?״ שאל לא מבין
״מי זאת ריי? מי זאת?״ שאלתי שוב בבכי
״מה מי זאת יפה שלי?״ שאל ריי והתקרב אלי והניח עלי ידו
״אל תיגע בי בכלל ואל תקרא לי יפה שלי, אני שונאת אותך כמו שלא שנאתי אף אחד בחיים שלי, אל תתקרב אלי יותר בחיים שלך״ צעקתי עליו בבכי ויצאתי מהבית שלו בריצה~נ.ק ריי~
אני כבר לא יודעת מה לעשות, אנחנו כבר שבועיים מחפשים את המקור של ההודעה הזאת ולא מוצאים , כל השבועיים האלה הדבר היחידי שעשיתי היא לחפש מאיפה ההודעה הזאת נשלחה.לפני שבוע בערך אחד האנשים שלי גילה את המיקום של ההודעה וישר נסענו לאותו מקום אבל זה לא היה המקום נכון, זה לא היה קרוב אפילו, זה היה מקום כזה ישן, ריק כזה , מקום כזה שלא היו בו אנשים בכלל רק כמה בודדים, היה שם כמה מפעלים ליצור מוצרי טיפוח וזהו.
YOU ARE READING
Lucifer
Romanceאומנם הגעתי לבית הספר ההוא למען מטרות אחרות,אבל...ברגע שראיתי אותה הבנתי שהיא הולכת ליהיות האתגר הבא שלי,היצירת מופת שלי,הילדה שלי! אי אפשר לשנוא אותה אי אפשר להפסיק להסתכל עלי אי אפשר שלא לאהוב אותה אי אפשר שלא להתפנט ממנה אי אפשר שלא להתאהב בה...