"Hmm, no ako začať.." povedala s úsmevom učiteľka keď sme za ňou spotení prišli po tréningu.
"Som rada že sa hlásite na konzervátorium, veľmi vám prajem aby vás prijali, síce v ročníku by som vás najradšej mala naďalej, ale tu ide o vašu budúcnosť takže.."
My sme sa nad jej slovami zamýšľali a tak nejak sme prikyvovali.
"Ak chcete, s radosťou vám štyrom dám aj nejaké tie súkromné hodiny aby ste na prímačky boli čo najlepšie pripravení ..." usmiala sa na nás.
"S radosťou" odpovedali sme vzájomne.
"No.. dohodneme sa ešte kedy a ako na messengeri teraz vás už radšej nechám ísť" povedala a my sme sa pobrali domov.Nechcelo sa mi ísť domov, teda k babke . Od zušky býva veľmi ďaleko a kedže po mňa nemal kto prísť autom a na taxík som nemala peniaze vybrala som sa pešo.
Zamýšľala som sa nad tým ako by mi momentálne "pomohlo" ísť na konzervátorium .. veď to je .. proste úžas. No nemôžem toľko veriť že to výjde , veď ani neviem či je to v mojom prípade možné. No.. som teraz v deviatke takže na konzervu by som šla ako na strednú.. proste je to tak ideálne. S mojích myšlienok ma vytrhol nejaký hlas."Hej, Sofius si to ty?"
"Ježišmamária vyľakal si ma Lucas"
"Kam ideš Sofius, domov?"
"Nečakané ty invecil "
Zasmiali sme sa
" Môžem ísť s vaším veličenstvom? Náhodou idem už hodnú chvíľu za vami" chrabrým hlasom vydal Lucas.
"Luky? A ty odkedy bývaš mojím smerom?!"
"Náhodou ja tam bývam vždy ty trdlo, to ty kam ideš"
" Bože, sorry ja som zabudla ,som teraz u babky vieš od kedy.. no veď vieš"
Telom mi prešiel studený mráz a z tváre mi zmizol úsmev. Neviem čím som si zaslúžila hrejivé objatie od Lucasa, bolo to ako z rozprávky . Lucas sa mi vždy páčil a toto bolo po prvý krát kedy sme sa spolu -naozaj- a sami bavili.
Ja.. no skôr moje city za znovu nakopli srdce začalo silno biť a lícia sčervenali.
Objatie trvalo dlho.
✨🖤
Cestou sme si toho ešte veľa narozprávali a veľa sme sa nasmiali .
Lucas mi nádherne spríjemnil den.Keď sme sa mali rozlúčiť medzi nami niečo prešlo cítila som jeho pery na tých mojích a zdalo sa mi že aj on tie moje na tých jeho. Chcela som to
cítiť...No ten okamih nenastal , proste sme si povedali Ahoj a dobrú noc a otočili sme sa chrbtom..
No aj tak..
"Sofius?"
Otočila som sa a mna znovu zovrelo mäkké no aj tak silné a teplé objatie.
"Maj sa pekne Lucas!"Srdce mi bubnovalo ako o život.. Vošla som do babkinej bytovky .S Lucasa som bola celá vysmiatá a plná života. Babkin byt bol na najvyššom poschodí. Odomkla som dvere a na mna sa vrhla vôna čerstvých palaciniek .. óch babi!
Babka sa na mna usmiala a keď keď som si všetko vybalila tak sme si s babi sadli za stôl a začali chrúmať čerstvé chutné palacinky plné kalórii."Noo.. babi,potrebovala by som ti niečo povedať"
"Hovor zlatíčko"
"Iste vieš že len hviezdy vedia čo ďalej so mnou.. napadlo mi.. no.. nie len mne, chápeš... Noo že .. no žeby som nastúpila na tanečné konzervátorium."Tak a je to von. Na babkinej tvári sa objavil zamyslený výraz.
Táto chvíľa babkinho zamýšľania trvala taaak dlho."Oj, Sofi toto som nečala..ale je to fakt..hmm dobrý nápad a ja si myslím že ty na to určite máš.. len ja neviem.."..
"Či je to v mojom prípade možné?"
"Noo.. nechcem byť škaredá ale ..no hej"
"Nie babi nehnevám sa len.. proste viem že to je náročné ale urobím všetko pre to aby som sa tam dostala"
"To je od teba vážne pekné počuť, ja ti pomôžem Sofinka, a na zajtra nás zavolala právnička tak sa s nou o tom môžme porozprávať"
"Super, fakt super , babi ja ti veľmi dakujem "
"Alee nemusíš ďakovať a dopapaj už tie palacinky"Tak som do seba hodila posledné sústo výborných palaciniek , poumývala som riad a sadla som do kresla. Mohla som byť hore ako dlho chcem a nemusela som robiť úlohy kedže bol piatok a tak som šla prebehnúť všetky sociálne siete.
Prišlo mi upozornenie s messengeru: *kontakt Lucas Wolfhard na vás zamával*
Ooh a niečo aj napísal !•ahoj Sofius, som rád že dnes šiel s vaším veličenstvom 😂❤️bolo fajn môžme to zopakovať čo ty na to?
Nečakané ,fakt. Úprimne nečakané ...a tak som odpísala.
°ahoj Lucas, hej bolo super😂❤️kľudne môžme niekedy ísť von
•ej ej tak to som rád môžeš zajtra ?tak o siedmej na moste ?😛
°okej možem 🌻
•dobee dobru Sofius
°dobrú inveciLucas😂
•✨👋👋
Tooo to bolo preboha čo ! Normálne.. nedýcham . Ty ...kokos. fuuuhaaa
Z tohoto sa niečo fakt kľunie. Toto musím napísať Sarči.
So Sarah sa rozprávam o všetkom o rodičoch o chalanoch .. skrátka o všetkom.
S Klaudi to kedysi bývalo rovnako no ona .. ona sa zmenila. Začala sa venovať tancu, tancu, tancu !A nikdy ma ani nepočúva a ako.. ja neviem . Teraz sa omnoho viac bavím so sarah. Na Klaudi mi zaleží síce stále viac, ale je tam to ale..
Zo Sarah sme si písali ešte celý večer písala aj o jej vzťahu s Gorom , vraj bola krátka pusa no ta sviňa Sarahaaa sa odtiahla. A že mám s ním fakt šancu a že pred nou Lucas aj rozprával o.. neviem dačo že je fakt so mnou sranda a že som pekné že by takú nejakú frajerku chcel.
A ja...
Celý večer si so Sarčou posielame hlasovky ťukáme do mobilov až do pol druhej. Ale keď ospalá babka vyjde s izby a povie či mi šibe či viem koľko je hodín tak som sa zo Sarčou už rozlúčila a pobrala som sa do postele.
✨🖤
Zobudila som sa o štvrť na dvanásť, na to že babka vtrhla do izby :"to Sofinka si chce spať do kedy? Kto babke pomôže navariť obed? "
Ooh "veď už vstávam"
Vypadlo zo mňa no ja som sa len otočila a zaborila hlavu do vankúša.
"Sofina?!"
"Dobre,kľud bože, idem babi"
"Dobré ránko alebo.. vlastne dobrý obed" zasmiala sa babka.
"Aj tebe" vypadlo zo mňa "drsným" rozospatým hlasom.
Pomaly som sa vysukala z postele prezliekla som sa z pyžama a pobrala som sa do kúpelne. Jesť raňajky mi je zbytočné keď je o chvíľku obed.
Na obed som navarila špagety ,a potom som babke pomohla trochu popratať . Poobede som si pozrela jednu časť seriálu a potom babka zahlásila že sa ide ku právničke.
✨🖤
"Dobrý deň" pozdravili sme sa právničke.
"Dobrý vám prajem, môžete si sadnúť"
Tak sme si sadli a milá sekretárka nám ponúkla čaj alebo kávu."Ako som vám sľúbila ,danú paní sme sa pokúsili kontaktovať"
"A ako to dopadlo?"
"Vraj nemá financie na dalšie dieťa a nedokázala by sa o neho postarať"
Au.
Právnička babke podala telefónne číslo a dodala "môžete to skúsiť vy"
Babka si číslo zobrala,no povedala: "vlastne .."
"Prosím?"
"Tuto Sofia prišla zo skvelým nápadom"
"Tak Sofia môžeš mi to povedať?"
"No.. viete ,som v deviatke a myslela som že .. mala som ísť na normálny gympel no prišla mi možnosť že by som sa mohla dostať na tanečné ko-konzervátorium" a je to von.
"No..najprv by si musela ísť na prímačky, vieš kedy sa konajú?"
"Na další týžden v stredu"
"Myslíš že ťa príjmu ?"
"Trénerka..ona povedala že na to mám, vyhrala som veľa súťaží, no.. budem sa veľmi snažiť.. "
"No dobre skúsiť to môžeme a ak to výjde máš sa na čo tešiť Sofia moja neter tam chodí a nevie si to vynachváliť"
Tak.. možno to vyšlo.
Je tam ževraj veľa problémov (financie, prázdniny, atď .)
Ale môže to výjsť.
No a dnes.. prídem domov a môžem sa chystať. Idem von s Lucasom.---------------------{🐝}----------------------
Taak.. už 2 časť😻 zatiaľ nemá kniha žiadnu aktivitu a dúfam že sa to zmení , budem rada za každé prečítanie a voty💋 ste zlatíčka.
1300slov
--------------{Bigošoviee🐝}-------------
YOU ARE READING
The road to dream
RomanceNie vždy sú cesty za našimi snami jednoduché. Táto veta až nápadne opisuje život 15-ročnej Sofii, ktorá prišla o rodičov a jej jediný dôvod k životu je Tanec 🙈✨. Prajem pekné čítanie💕