Už je noc, už som doma, už je po tom
"že rande". Púšťam si cez sluchátka romantické pesničky a rozplívam sa v perine.
Toto bol asi najlepší deň v mojom živote! Nestalo sa niečo dokonalé .. teda stalo! Nechodíne spolu, nedali sme si pusu ani nič podobné. Ale bola som s ním a k tomu sme sa držali!! Jeho energia do mňa vprúdila a odteraz sme akoby spojený... Či neviem čo trepem..
Rozhodla som sa, áno asi ho milujem! Crushov som už mala plno ale ku žiadnemu som necítila nič tak silné!
A cítim že aj on niečo cíti ku mne.
Viem že sa možno teraz chovám ako nejaká pipka ale robí to zo mňa tá zamilovanosť. Či nie?V nedeľu večer mi zapípal messenger. Rozklikla som správu, čakala som že bude správa od Lukyho , ale nie..
Bola to učiteľka z tanečnej.•čaute decká, môžte prísť zajtra na tú súkromnú hodinu pre vás 4 čo chcete ísť na JL. (Jáney Lõher- to konzervátorium) Môžte prísť tak o 17:30? Napíšte a dohodneme sa ešte.
Waau prvá "súkromná" hodina! Teším sa hrozne , teda neviem.. bude to drina. Učiteľke sme všetci odpísali že môžme a pobrala som sa už spať, prekvapivo po tom čo sme si s Lucasom popriali dobrú noc.
🖤✨
Pip píííp, pip píííp. Hádajte čo to je. Áno uhádli ste , ta rachotina pomenovaná budík. No dobre môj mobil nie je rachotina ale tá aplikácia či čo, ktorá sa volá že budík tak to teda rachotina je.
Prekrútila som očami a ťukla som po mobile. Otočila som sa na brucho a hlavu som zaborila do vankúša.
Zase som zaspala, no sa-mo-zrejme.
Pip pííp, pip pííp.
Teraz som sa už posadila a takým ostrým pohybom som ťukla do mobilu, že div že od mojich pazúrov nepukol.Vyskočila som na nohy a mierila som, teda dupala som ako slon do skrine. (Ako pekne pomalý a ťažký slon..) Otvorila som skriňu a vytiahla som z tamať rifľové kraťasy, červené tielko, také prekrížené nad prsiami (alebo skôr nad tým čo nemám).
Obliekla som sa a mierila som do kuchyne kde som si dala grécky jogurt a tabletky na problémové kolená. Vzala som jablko ako desiatu a do fľaše som napustila čistú vodu .Dnes sa stravujem zdravo, nie dnes.. celý život už sa budem! Šak musím nejak vyzerať pred Lucasom..
Hodila som všetko do tašky a potom som šla do kúpeľne, navoňavkovala som sa, hodila do úst žuvačku, na chrbát tašku , otvorila dvere a pobrala som sa do školy.
Cestou do školy som sa pozrela čo mi písal Luky.
•máš dnes tanečnú nie ? Ak hej tak by som ťa mohol ísť odprevadiť. idem ku babke🥴Odpísať som nemohla, lebo som nemala wifi .Pripojím sa v škole a odpíšem, určite -ok.
Vošla som do triedy, tentokrát na čas. Vyletela na mňa Sar. Popremýšľala, chytila ma za plecia a začala recitovať.
"Ahoj zlatko, anjelíčku, čo to tam máš na hrudníčku?Popletenú motaničku?
A čo sa skrýva pod ňou detinsko?
Nevidím nič ty ploché hmm..letisko!
Dobre srryyy pokazila som celú básničkuu.""Ty si taká sračka Sarčka. Ale básničky ti idú no.." zasmiali sme sa, teda smiali sme sa až do vtedy kým vošla učiteľka do triedy, ospravedlnili sme sa o pobrali sme sa na svoje miesta.
Ona dala zase 5 minútovú prednášku o tom ako musíme 5 minút pred zazvonením sedieť pripravený na hodinu, samozrejme v tichosti...Potom pokračovala matika, normálna matika, normálne učenie aj keď sa už na niektorých hodinách neučíme, (je už skoro koniec roka) matika je samozrejme výnimka.
🖤✨
Po vyučovaní a po obede sme šli zo Sar ku mne po veci na zušku a potom sme šli na pamätník kde sa máme stretnúť s Lukym a Gorom. Pre každú jeden, hah. Sarah ide s Gorom na randeeee a mňa ide Luky odprevadiť na zušku.
Chvíľu sme s chalanmi pobudli na pamatníku a potom sme sa poprali každá dvojica svojim smerom."Sofa..? Spýtal sa Luky asi v strede cesty."
"Ja.....no.." čo on dofrasa!
naskakovala mi husina."No..Čo myslíš že teraz robí Goro so Sar?"
Spýtal sa váhavo a ja som na 100% vedela, že toto spýtať nechcel.. aj tak som odpovedala .Luky bol celú 2. polovicu cesty nejaký vyjachaný.
No keď sme už boli skoro pri zuške tak zo seba znova vydal:
"Sofa ja.."
"Čo ty dofrasa!" Zasmiala som sa.
"Len.." zamyslel sa a vtedy to prišlo.Prestal rozprávať, všetko utíchlo, hrala melódia, krásna kolísavá melódia. Vznášala sa vo vzduchu. A vychádzala rovno z nás. Boli sme spojený. Ústami a celým telom ale hlavne srdciami. Jeho ústa na mojich vytvárali dokonalý bozk. Srdce mi bubnovalo ako o život a chvela som sa. Tento pocit bol ten najlepší v mojom živote. Božee! Ja neviem čo robiť . Chcela som plakať a jačať a smiať sa a skákať a tancovať a všetko čo sa len dalo robiť. Vo mne vybuchol ohňostroj všetkých emócii aké existujú ale stála som, držala som ho, on mňa a naše pery sa dotýkali pomaly.. a jemne.. a proste .. aaaaaa!
🖤✨
Tak čo vám poviem. Neviem, nič vám nepoviem . Je to neskutočné.. mám chalana? Ja neviem. Akurát nám začala hodina. Sedím medzi Nataly a Klaudi a počúvame učiteľku ako nám hovorí celý plán na dnešok.
Už teraz som unavená. Snažím sa sústrediť ale myslím len na jedno.. na Lukyho."Heej, sofa.. ideme cvičiť ak si si nevšimla!" Povedala Nataly a vytrhla ma z môjho zamýšľania.
"Šak už idem.." zasmiala som sa ale Nataly to prišlo veľmi podozrivé..
"Sofa nad čím tak premýšlaš?"spýtala sa podozrievavo a moje pery si zmysleli že sa roztiahnú od ucha k uchu.
No z triedy sa ozvalo "Sofia nad čím sa tak usmievaš? Budeš sa tak usmievať aj pri klasike?! Všetci sa prosím porozťahujte a pôjdeme na tú strašnúúú klasiku"Tak som vošla z Naťou do triedy a začali sme sa pri Stephanovi a Klaudike rozťahovať.
Ešte nás len čakala ozajstá drina ale mňa to robilo spokojnou. Idem si predsa za svojím snom.
✨🖤
Cez prestávku sme spotení vtrhli do šatne. Zatiaľ čo sme vydychovali, popíjali vodu a žrali, učiteľka nám kladla rôzne otázky a informovala nás o rôznych veciach.
Bolo mi príjemne lebo viem že sa to blíži. O tri dni sú prímačky.Po prestávke samozrejme nasledovala ďalšia drina. Všetko sa mi ma moje prekvapenie darilo až na jednu vec,
a to typické pyké do ľava.
Učiteľka sa chytala za hlavu "Sofia vysvetlíš mi prečo ti ide všetko okrem blbého pyké ?! Snaž sa trochu! Vieš niekedy nestačí mať prirodzený talent.. treba snahu."Mne sa do očí nahrnuli slzy. Neviem prečo, možno som len detinská.. ja neviem. Všetko na mňa doľahlo. Rodičia a tak.. Kútom oka som videla ako na mňa všetci ľútostne pozerajú, teda okrem Kristýny. Držala si ústa a bola červená ako paradajka.
Stephan na ňu pozrel a vynadal jej. Bolo to tak sexi.
Počkať.
Čo?!
Veď som pred chvíľou zažila prvú pusu od najdokonalejšieho chalana na svete a ja tu sexikám nad pritepleným Stephanom?!
Fakt dosť!"Ách Sofi.." chytila ma za plece učiteľka.
"Skús to ešte raz a netráp sa.."Ja som zovrela päste , prišla som na začiatok diagonály a začala som točiť. Moje zlé myšlienky sa premenili na dobré.
Videla som seba prilepenú na Lucasovi. Videla som Sarah a mňa ako sa smejeme. Videla som seba a Kiku na školských vystúpeniach vystupovať krásne duety. Videla som babkine chrumkavé palacinky, rovnako ako jej snahu dať mi čo najkrajšie detstvo po tom incidente.
Videla som dokonca aj svoju prvú hodinu na tanečnej. Potom som zbadala Stephana ako sa teší z toho že sme mali mať duet. Všetky krásne spomienky sa točili spolu so mnou.Diagonálu som úspešne dotočila a keď som pozrela na učiteľku, videla som že bola spokojná.
"Super. Sofia.. ty.. máš hmm fajn budúcnosť"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Už sa to blíži😅✨🏹
Bola by som rada ak som vedela že niekto túto knihu číta💕
Nechcem byť zlá alebo tak.. ale ďalšiu časť nevydám kým tu nebude aspoň 1 človek🤷.
Ďakujem srdiečka✨🏹
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
The road to dream
RomanceNie vždy sú cesty za našimi snami jednoduché. Táto veta až nápadne opisuje život 15-ročnej Sofii, ktorá prišla o rodičov a jej jediný dôvod k životu je Tanec 🙈✨. Prajem pekné čítanie💕