Toto nie.. hm..ach jaj fuj.. prečo mám nekonečno vecí ale použitelných je tak dvadsať percent s toho. Nechápem ako mi v skrini môže ležať napríklad vyblednuté ružové bolerko so žltými a fialovými srdiečkami alebo fialové úzke nohavice s takým nízkym pasom že ti z nich pri chôdzi vylieza polka zadku a keď si sadneš nevieš ako ale pas sa ocitne niekde nad kolenami. A to ešte majú zvoncové spodky so žltými pásikmi. Ďalej to vypisovať ani nemusím lebo tieto haraburdy sa opisovať ani nedajú.
Radšej napíšem Sarah.•ahoj Sar🔥no vieš.. potrebujem radu
°😂nevieš čo si obliecť na randíčko🤪
•ja ťa milujem ty hlavička😂❤️(a ako nie je to rande😬)
°jasné že hlavička pche che chee 😏(inak čo iné ako rande by to bolo🤦) daj mi 15min. A som tam❣️
•ehm ideš ku mne? 😂
A odpovede som sa nedočkala lebo prestala byť aktívna. Som taak rada že ju mám. Je teraz štvrť na šesť takže mam ešte času na "parádenie" a ešte keď príde Sar. ..Viem že my pomôže dobre. Aspoň dúfam.
✨🖤
"Noo takže z vlastnej skúsenosti viem že Luky má rád na dievčatách hlavné prirodzenosť . Takže z make-upom to nesmieme prehnať.. ale tieto vyráštičky a akné .. no fu-u-uuuj. To ti prekryť musím Sofuš." Mudrnostne mlela Sarča keď už bola u mňa doma."Aach , Sofaa ja ti to s Lukym taaak prajem.. idete k sebe ako Marinette a Adrien" (kouzelná beruška a černý kocour😂) Ďalšia Sarčovská poznámka s ktorej sa chechtáme ako sprosté pubertiačky.
"Noo Saar, máš čo hovoriť,ty čo ideš ku Gorovi ako vypchávka ku podprsenke." Moja nepodarená hláška sa vykľunula a trápne naplnila moju izbu.
...Aaa zase sa smejeme ako hlúpe pubertiačky , počkať, veď my sme hlúpe pubertiačky..
"Dobre, sofa môžme to už nechať? máme s tebou čo robiť?" Zasmiala sa Sar chvíľu pred tým než mi skriňu obrátila na ruby.
"Zlatko.. niekedy zájdeme na nákupy." Povedala pri tom čo mala cez plece prevesené presne tie fialové nohavice.
"Napríklad toto," ukázala si na plece "nemá v skrini čo robiť" a mierila ku košu.."Nechaj tak sar.. je to pamiatka.." povedala som so smiešanými pocitmi pri spomienke na rodičov...
"Pre.. fakt prepáč Sofii" a hodila nohavice späť do skrine.
"Jaa som ti ale našla jeden fákt super outfit""Taak ukáž" jemne som sa usmiala .
"Waau , ani som nevedela že niečo také mám v skrini.. je to faaakt čierna diera."
"To ti fakt k tvojím modrým okalám sekne"
Podala mi tmavo modrý overál na ramienka a výkrojom na chrbte. Taký ten, čo vyzerá ako šaty."Šup do neho.." zasmiala sa Sarča.
Navliekla som si ho a zistila som že je fákt mega pohodlný.
Sarah otvorila ústa.
"Ty- ko-kos, ty si.. krásna Sofaa""Nepreháňaj.."
"Nie.. fákt, choď sa pozrieť do zrkadla."
Tak som šla a.. ako fakt mi sekne.
"Sáááraha ty si fakt našla to pravé.. ďakujem"Vlasy som si nechala rozpustené a dve pramienky z prava a z ľava spojila vzadu do copčeka.
"Makeup" mi Sarah urobila tak ako sľúbila a ďalej sme sa už iba rozprávali a šla som ju odprevadiť domov.
YOU ARE READING
The road to dream
RomanceNie vždy sú cesty za našimi snami jednoduché. Táto veta až nápadne opisuje život 15-ročnej Sofii, ktorá prišla o rodičov a jej jediný dôvod k životu je Tanec 🙈✨. Prajem pekné čítanie💕