Merhaba hikayeme başlamadan önce kendimi tanıtmayı çok isterdim fakat adımı bilmiyorum doğrusu geçmişim hakkında hiçbir bilgim yok...
Gözlerimi bir ormanda açtım sanki yeniden doğmuştum kimim ben? Neredeyim burasıda neresi diye birçok soru aklımdan geçiyordu Fakat burada sorularımı cevaplayacak hiç kimse yoktu. Orman karanlık ve bir o kadar ürkütücüydü uzaklardan gelen uğultulu sesler yakınlarda yırtıcı hayvanlar olduğunun göstergesiydi buradan sağ çıkmak neredeyse imkansızdı . Böyle bir durumda panik olmayıp bir plan yapmam gerekirken ben aksini yapmıştım ne yapacağımı bilemiyerek ormanda koşuşturup duruyor ve bir çıkış yolu arıyordum fakat etraf karanlık olduğundan bir çok kez çevredeki ağaçlara çarparak vücudum derin ağrılarla kendini yere attı...Gözlerimi herşeyin bir rüya olması umuduyla açtım ama yaşananların hepsi gerçekti öğlen saatleri olduğundan hava aydınlıktı fakat havada dondurucu bir soğukluk ve sis bulutları vardı. Etrafı ve nereye gideceğimi bilmeksizin sadece yürümeye devam ediyordum eğer buradan çıkmanın bir yolunu bulamazsam bu orman benim sonum olacağını biliyordum .Bu düşüncelerle tedirgin adımlarla yürümeye devam ederken arkamdan gelen bir sesle irkildim bu sesle sanki hayat durmuştu. Hareket etmeksizin bir kaç dakika öylece donaklaldım daha sonra kendimi toplayarak tek yapmam gerekenin buradan kurtulmak olduğuna karar vererek telaşlı ve hızlı adımlarla tekrar yola koyuldum fakat arkamda ki o ses hala benimleydi duyulan bu ayak sesleriule birlikte artık birisinin beni takip ettiğinden emindim . Ani bir hareketle kendimi koruma içgüdüsü ile korkuyla koşmaya başladım fakat bacaklarımın güçsüz düştüğünü hesaba katmamıştım . Bir kaç adım sonrasında daha fazla yol katedemeyerek yere yığılıverdim. Arkamda ki o ses ise bana yaklaşmaya devam ediyordu . Takip eden kişinin nefesini ensemde hissettiğimde sırtımı dönmek için bir hamle yaptım fakat o buna izin vermedi ve yediğim darbeyle gözlerim karanlığa gömüldü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Karanlığı
Mystery / ThrillerHayatı hakkında hiçbirşey hatırlamayan kendisini bir olayın içinde bulan kahramanımız bu süreçte tanışacağı pekçok kişiler olup heyecanlı ve sizin merakınızı uyandırmaya çalışacağız ilerleyen bölümlerde geçmişin sırları dökülecek değerli okuyucuları...