Capitolul 4

59 5 0
                                    

Wekend-ul trecuse, eu mi-am recuperat masinuta, iar proiectul...sa fim sinceri, pe nimeni nu intereseaza asta. Era luni, iar eu m-a pregateam sa plec la scoala.

Dupa 5 munute, am iesit pe usa, m-am urcat in masina mea si am pornit spre scoala.  Pe drum i-am trimis un mesaj lui Justin cu textul: " Justin, sa ma astepti in fata scoli. Vreau sa vad cum arati. "

In 10 minute am ajuns la scoala. Nu l-am vazut pe Justin. Doar un super tip. Arata  bestial, dar oare unde era Justin.

" Clara, ai ajuns. " Imi zice tipul zambind. De unde stie cum m-a chiama ? Nu l-am mai vazut in viata mea.

" Ne cunoastem ? " Il intreb eu confuza.

" Sunt eu...Justin." Imi zice el zambind in continoare.

" Da, cum sa nu. " Ii zic eu, apoi am inceput sa rad, dar mi-an dat seama in secunda 2 ca zicea adevarul.

" Oh, esti serios.."  Ii zic eu, facand ochi mari.

" Justi....arati minunat...nu imi vine sa cred ca esti tu. " Ii spun,uimita de ceea ce vedeam in fata ochilor.

" Multumesc...cred.." Imi zice el.

Acestea fiind zise Justin a intrat in scoala. Toate fetele era la fel de uimite ca si mine. Ce pot sa spun, am facut o treaba buna.

In paua de pranz, am intrat impreuna cu Lola si Vanessa in cantina. M-am uitat spre masa popularilor, si nu credeam ca era adevarat ceea ce vedeam. Inamica mea inca de la gradinita, Nicole Peterson statea la masa mea. Asta nu v-a fi de bine. Mi-am indreptat privirea spre Lola si Vanessa care se uitau urat la mine.

" Ce ? " Le intreb eu. Erau chiar enervante cand faceau asta. Ba chiar imi dadeau fiori.

" Deci asta ai facut tu tot wekend-ul ? L-ai imbracat pe Justin ? " M-a intreaba Lola.

" Nu. Am mai lucrat si la proiect. " Le spun.

" Orice ai face, tot Contele Dracula va ramane. Mai bine ai griga sau... " Imi zice Vanessa,dar nu apuca sa termine pentru ca eu vorbesc peste ea.

" Sau ce ? "

" Doar sau.." Imi zice Vanessa speriata.

" Duceti-va si faceti-o pe Nicole Peterson sa dispara de la masa noastra. " Le ordon eu.

" Imediat. " Imi spun ele si pleca.

M-am uitat prin cantina, sperand sa il vad pe Justin. L-am vazut la...Oh My Good... era la masa tocilarilor. Ce face ? Acum nu mai trebuie sa mai stea cu toti terchia berchia. M-am indreptat spre el

" Justin ce faci ? " Il intreb eu umpic nervoasa.

" Stau cu prieteni mei. " Imi zice.

" Prieteni tai ? Justin fi serios. Treci acum cu mine la masa popularilor. Acum esti cool nu trebuie sa mai stai cu astia. " Ii zic eu lundul de mana si tragandul dupa mine.

Cam asa a trecut o saptamana, iar eu imi petreceam majoritatea timpului cu Justin. Incepusem sa tin la el...incepusem sa il plac ? Oare e posibil ? Nu cred. Sau poate da ?

Am ajuns la scoala, oarele au decurs obijnuit doar ca Lola si Vanessa nu au vorbit cu mine. Ciudat. De obicei, eu sunt intreaga lor lume....Era pauza de pranz. Lola si Vanessa tot nu vorbeau cu mine, asa ca m-am dus la ele.

" Bine. Ce se intampla ? M-ati icnorat toata ziua. " Le zic eu.

" Nu vrem sa mai stam cu tine. Tu ne icnori pe noi. " Imi spune Lola sigura pe ea. Ce ? Eu le icnor ?

" Si tu ai stat mai mult cu Justin in ultima perioada.." Imu zice si Vanessa dupa care pleca amandoua. Ce mai prietene am si eu. Acum cu cine ar trebui sa stau ? Stiu. O sa stau cu Justin. M-a uitam prin preajma dupa el, si l-am gasit usor pentru ca si el m-a cauta pe mine.

" Justin. Chair te cautam. Hai sa mergem in alta parte. " Ii zic eu vrand sa plec dar el m-a oprit.

"Nu. Uite, Clara nu mai pot sta cu tine azi. Sau alta data... "Imi zice el uitandu-se in ochi mei.

" Cum? De ce ? " Il intreb eu surprinsa. Cum adica nu mai poate sta cu mine ?

" Proiectul. Nu l-am terminat. "Imi zice.

" Ai face bine sa nu te joci cu mine, ca altfel.... " Ii spun serioasa, dar nu mai apuc sa imi termin propozitia pentru ca el vorbeste peste mine.

" Altfel ce ? M-a dai afara de la masa popularilor ? Locul tau a fost deja luat. " Imi spune, si imi face semn sa ma uit in spate unde o vad pe Nicole Peterson la masa popularilor stand pe liocul meu. Ce ? Ce se intampla ? Parca totul se naruie in jurul meu. Incerc sa m-a stapanesc si sa nu dau drumul lacrimilor dar era prea tarziu, o lacrima se scurgea incet pe obrazul meu. Am plecat repede de acolo. Si am inceput sa plang. De ce mi se intampla asta? Totul era perfect pana cand a aparut Justin....

Sper ca v-a placut. :** Astept parerile si sugestiile voastre intr-un comentariu. :** Va puppp :*

XOXO ♥♥♥

Tocilarul FermecatorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum