Capitolul 6

41 1 0
                                    

  " Ce ? " L-am intrebat eu surprinsa. Tocmai a zis ceea ce cred eu ca a zis ? Imi joaca imaginatia feste ? Cred ca nu am auzit eu bine.

M-a uitam uimita la el, era prima oara cand ramasesem fara cuvinte.

" Te iubesc. " Mi-a zis el din nou. Ce ar trebui sa ii zic ? Nici macar eu nu stiu ce simt...

" Justi eu.... eu.... " Nu stiam ce sa ii spun. M-am indepartat usor, iar cand distanta dintre noi eradestul de mare, am luat-o la fuga. Am fugit in spatele scoli, m-am asezat jos si am inceput sa plang. Nici macar nu stiu de ce plang ? Acum, regret fiecare lucru urat pe care i l-am zis. Ce sa fac ? Habar nu am ce simt.. daca ii zic ca nu simt nimic pentru el, atunci sigur nu v-a mai vorbi cu mine niciodata, iar daca ii zic ca si eu il iubesc, atunci intr-un fel sau altul toata scoala v-a afla si m-a vor face in toate felurile, vor spune ca Clara Morgan s-a indragostit de un tocilar....reputatia mea e deja distrusa, nu vreau sa o distrug mai mult.

Am stat acolo 5 minute fara ca cineva sa ma bage in seama. Nu.Te.Cred. Justin chiar nu vrea sa imi dea pace ? L-am vazut venind spre mine. S-a apropiat de mine, si s-a asezat langa mine.

" De ce ai plecat ? " M-a intreaba, uitandu-se la mine.

" Eu doar....ce-ar fi sa ne prefacem ca  nimic din toate astea nu s-a intamplat. "  Ii zuc eu in timp ce imi stergeam lacrimile.

" Adevarul este ca am incercat sa nu m-a gandesc la tine....si nu pot. " Imi zice. Wow ce profund...

"  Nu e bine. Jusrin gandestete ce vor spune ceilalti...eu sunt...sau cel putin eram cea mai populara fata, iar tu esti.... " Incerc sa imi termin propozitia, dar nu pot fiindca Justin vorbeste peste mine.

" Un tocilar....Clara tu m-ai schimbat...chiar iti pasa asa de mult de ce vor spune ceilalti ? " M-a intreaba, lundu-mi mana intra s-a.

" Nu stiu.... " Ii zic, apoi imi trag mana dintra sa, m-a ridic si plec spre casa. Nu mai pot sta la scoala  Nu m-a simt in stare. Toate lucrurile astea m-au dat peste cap.

Ajunsa acasa, m-am schimbat in pijamale si m-am trantit in pat. Toata ziua am stat si m-am gandit la cele intamplate. Nu stiu ce sa mai fac....

Gandurile mi-au fost spulberate de un sunet din partea telefonului meu. Am primit un mesaj. Am luat telefonul de pe noptiera si m-am uitat de la cine este mesajul. E de la Justin... de ce tot insista, am nevoie sa ma gandesc.Am deschis mesajul pentru a vedea ce scrie. In mesaj scria: " Clara, te rog...trebuie sa vorbim. Coboara jos, fiindca sunt in fata casei tale. " Ce era sa fac. M-am ridicat si m-am uitat pe geam pentru a m-a convinge ca nu m-a minte. Asa cum a zis in mesaj, chiar era in fata casei mele. M-am imbracat repede intr-o pereche de blugi, yn maieu alb  cu un imprimeu si m-am incaltat cu o prreche de platforme negre.

Am coborat in fata casei, unde m-a astepta Justin.

" Ce vrei sa vorbim ? " L-am intrebat.

" Vreau sa vorbim....despre noi... " Imi spune, lundu-mi mainile in ale sale.

" Nu exista nici un noi... " Ii spun, lasand privirea in jos. Atunci cand il privesc in ochi m-a simt neputincioasa.

" De ce nu te uiti la mine ? " M-a intreaba, iar eu imi ridic privirea spre el. Acum ne uitam unul in ochii celuilalt, iar distanta dintre noi era extrem de mica. Justin incepuse sa se apropie de mine, buzele noastre erau la o distanta de 5 centimetri. Imediat cum mi-am dat seama de ce vrioa sa faca, m-am indepartat. M-am dat cativa pasi mai in spate, lipindu-ma de un zid.

" Nu. " I-am zis.

" De ce nu ? " M-a intreaba, iar privirea lui m-a  scana din cap pana in picioare. Ce ar trebui sa fac ? Ratiunea imi zice sa trec pe langa el si sa intru in casa, dar inima....

Mi-am facut curaj si m-am desprins de zid, incepand sa fac cativa pasi. Cand am ajuns langa el, m-am blicat pentru cateva secunde, apoi m-am apropiat de el si mi-am lipit buzele de ale lui. Nu mai conta, am pus ratiunea de o parte si am facut ce mi-a dictat inima. Sarutul nostru se transforma incet, incet intr-unul pasional. Imediat ce am realizat ce fac, m-am oprit. M-am uitat rusinata la el apoi am fugit repede, si am intrat usa in casa. Am trantit usa in urma mea si am inchiso cu cheia. M-am lipit de usa si am inceput sa zambesc ca o idioata.

" Waw... " Am spus in soapta.

Sper ca v-a placut. :** Astept pareri si sugesti din partea voastra intr-un comentariu. :****

XOXO ♥♥♥

Tocilarul FermecatorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum