Era o dimineata foarte frumoasa. M-am trezit cu 2 minute inaintea ceasului. M-am ridicat vesela din pat si m-am indreptat spre baie. Am intrat si mi-am facut rutina zilnica. Pentru imbracaminte am optat la o rochie inflorata, iar pe deasupra mi-am luat o gecuta de blugi. M-a uitam prin tot dulapul, ca sa gasesc perechia de pantofi potrivita. Am gasit. Mi-am ales niste platforne negre. Parul l-am pieptanat, apoi l-am ondualat si m-am machiat. Dupa ce am terminat, am coborat jos pentru a lua micul de jun. Ajunsa in bucatarie am gasit un biletel pe masa.
" Clara, tatal tau nu e acasa, a avut o sedinta importanta si a trebuit sa plece mai devreme, iar eu am plecat la cumparaturi. - Dorota. " Da, Dorota e menajera noastra. De unde ne permintem ? Pai tata are o firma foarte mare si mereu am avut o situatie financiara foarte buna. Nu degeaba conduc una dintre cele mai scumpe masini. Da, din cauza asta sunt cam cea mai populara fata din liceu. Ei bine, de asta si pentru ca sunt inteligenta, perfectionista, frumoasa si am un super simt al modei. Chiar daca sunt deabea clasa a unsprezecea, dar e pe sfarsit, este luna Aprilie. Oricum, mi-am luat ceva de mancare, apoi am iesit din casa. Stati asa. Nu m-am prezentat. Eu sunt Clara Morgan.
Am ajuns la scoala si am parcat masina M-am dat jos din ea, apoi am fost intampinata de Lola si Vanessa. Prietenele mele, sau mai bine zis subalternele mele.
" Clara credeam ca nu mai ajungi. " Imi spune Vanessa inbratisandu-ma.
" Trebuie sa vezi ce poarta nesuferita de Holly ! " Imi zice Lola, tragandu-ma in scoala.
" Fetelor, incetati. Avem timp pentru toate azi. " Le zic, apoi intram impreuna in scoala. Mereu cand intram noi trei, se forma un culoar de elevi in jurul nostru. Am mers la dulapul meu, pentru a-mi lua cartile. Perfect, aveam istorie. Mi- am luat cartile si am plecat spre sala de curs. Am intrat, apoi m-am asezat in a doua banca de pe randul de langs fereastra. Profesoara a intrat si ora a inceput.
Dupa ce s-a sunat de pauza, am mers la cantina scolii, impreuna cu Lola si Vanessa. Ne-am luat ceva de mancare si am plecat spre masa popularilor. Yach, am trecut pe langa masa tocilarilor. Doamne, de ce sunt asemenea elevi la Constance ? Niciodata nu i-am inghitit pe tocilari, mai ales pe Justin Coleman. Oricum, am trecut mai departe, pentru a ajunge la masa noastra, dar am auzit cum cineva striga " Clara !" din spatele meu asa ca m-am intors. Dar cineva a dat peste mine, astfel in cat rochia mea s-a patat cu mancare. Cand m-am uitat mai bine l-am vazut pe nesuferitul de Justin. Sigur a facut asta intentionat.
" Ce tampit ! " i-am spus eu mai mult tipand.
" Tu esti cea care nu se uita pe unde merge. " Imi zice el calm.
" De ce oameni popular ca mine, trebuie sa imparta aerul cu niste retardati ca tine ?! " Intreb eu retorica.
" Retardati ? Hei, doar pentru ca suntem mai destepti nu inseamna ca suntem retardati. " Imi spune el, ridicand tonul. Nu am mai sulortat sa ma cert cu el, asa ca am plecar de acolo. I-auzi, eu nu ma uit pe unde merg ?! El e cel care a dat peste mine si tot eu sunt cea vinovata ? O Doamne ! Rochia mea e distrusa. Ce ma voi face ? Stai stiu. Am o pereche de blugi si un maieu in dulap. M-am dus la dulapul meu, mi-am luat hainele din el si am ners la baie si m-am schimbat.
Odata ce am termiat, am iesit si mi-am pus hainele murdare in dulap. Perfect mi-am irosit toata pauza, iar acum mai am si mate. Mi-am luat cartile, si am plecat in clasa domnului Moore.
In ultimele cinci minute din ora domnul Moore si-a inchieiat lectia.
" Deci, copii dupa cum stiti v-a trebui sa faceti un proiect cu un coleg de clasa. Perechile l-am ales eu deja.
Iar acestea sunt: Lola si Vanessa, Zac si Holly..... " Iar profesorul a continuat pna cand a ajuns la ultima pereche.
" Iar ultimi sunt: Clara si Justin ". Cand am auzit ce a zis, am crezut ca mor. De ce am picat eu cu fraierul ala ? Nu, Nu si Nu. Asta nu se v-a intampla. Dupa ce toti copii au iesit din clasa, eu m-am apropiat de domnul Moor.
" Domnule Moor, v-am zis vreodata ca sunteti profesorul meu preferat? Il intreb eu, facand o privire de
copilasi.
" Las-o balta, Calara. Nu am de gand sa iti schimb partenerul. " Imi slune el, in timp ce se uita pe niste foi.
" Dar de ce domnule ? Adica, de ce nu m-a puteti pune cu Lola sau cu Vanessa ? " L-am intrebat enervata.
" Clara, eu v-am pus asa in echipe cu un scop. " Imi spune el, uitanduse in continoare pe foile sale.
" Dar..nu e drept. " Ii zic eu bosumflunduma.
" Da. Iti sugere sa v-a puneti pe treaba fiindca proiectul trebuie predat in doua saptamani. " Imi spune si imi face semn sa ies din clasa.
" La naiba. " Murmur eu, in timp ce ieseam din clasa.
Acum, trebuie sa fac proiectul cu tampitul de Justin. In clipa asta nu imi doresc altceva decat sa mor. Oficial il urasc pe domnul Moore.
Sper ca v-a placut :* Asta e prima mea carte, vreau sa imi spuneti daca merita sa o continui. Daca aveti sugesti, v-a rog sa mi le lasati intr-un conenntariu.
Va pupp :* :* XOXO ♥♥♥
CITEȘTI
Tocilarul Fermecator
RomanceDoua persoane diferite. Un proiect. Si aparitia sentimentelor. Ce v-a face Clara cand isi da seam ca are sentimente pentru Justin. Ea nu se poate indragosti de el, adica ea e miss popularitate a scoli, iar el e unul dintre tocilari din clubul de mat...