Nu pot sa cred ca ne-am sarutat. Sau mai bine zis eu l-am sarutat pe el. A fost asa de frumos. In clipele alea mi de emoti si-au facut aparitia in mine. M-a simteam ca o pustoaica de 14 ani care se indragosteste pentru prima data.
M-am uitat pe vizor, pentru a vedea daca Justin a plecat. E inca acolo. De ce nu pleaca ? Am descuiat usa si am deschis-o. Cand m-a vazut a inceput sa rada.
" De ce razi ? " Il intreb eu, uitand-ma la el.
" De reactia ta. " Imi zice.
" Reactia mea ? Pun pariu ca fost primul tau sarut ! " Ii spun, apoi imi acopar gura cu mainile dandu-mi seama de ceea ce spusesem. Dar era prea tarziu sa inping cuvintele la loc.
" Nu, nu a fost primul.... " Imi spune zambind.
" Eu cred ca ar trebui sa intru inapoi in casa... " Ii zic, iar obraji mei parca luasera foc, din cauza rusini pe care o aveam.
" Bine. Apropo nu uiti ceva ? " M-a intreaba. Cum sa uit ceva ? Doar nu am luat ceva cu mine afara, nu ?
" Nu cre..." Incerc eu sa spun ceva dar, nu mai apuc, fiindca buzele sale se lipesc de ale mele. Emotiile iar apareau. Pentru un scurt moment mi-am deschis gura, iar el si-a strecurat limba in gura mea, explorand fiecare coltisor.
Dupa ce am rupt sarutul, eu nici macar nu il priveam in ochi. Imi era asa de jena.
" Ne vedem maine, noapte buna. " Ii zic, zambind apoi inchid usa. E asa de dulce cand face asta. Nu imi place sa o recunosc dar m-am indragostit de Justin. Si la cum arata acum, cred ca nu sunt singura.
Dimineata alarma a sunat. M-am ridicat in fund si am oprit-o. Era 7:00. M-am sculat din pat si am mers in baie. Mi-am facut rutina zilnica, m-am imbracat cu o fusta scurta de piele, un maieu negru, iar pe deasupra am luat un sacou si m-am incaltat cu o pereche de botine cu toc negre. Parul l-am ondulat si m-am machiat. Imediat a sosit timpul sa plec, mi-am luat geanta, chieile si am iesit pe usa. Am intrat in masina si am pornit.
Ajunsa la scoala , l-am observat pe Justin stand acolo. Poate ca m-a astepta.Am coborat din masina si m-am dus la el.
" Buna. " Ii zic, zambind.
" Hei. " Imi zice si m-a inbratisaza strans.Nu spun ca nu mi-ar place dar, m-a cam sufoca.
Am intrat impreuna in scoala, si am mers la dulapul meu pentru a-mi lua cartile de spaniola. Eu stateam cu spatele lipita de dulap, iar Justin se apropia din ce in ce mai mult. Mi-am indreptat privirea spre dreapta si l-am putut observa pe Lola si Vanessa cum se uitau la noi si radeau. Mi-am indreptat privirea inapoi spre Justin, si doar 2 centimetri ne desparteau de un sarut, dar eu l-am oprit.
" Justin...se uita oameni... " Ii zic, lasand privirea in jos. Cred ca s-a suparat pe mine la faza asta.
" Atunci s-a se uite. " Imi spune si iarasi vrea sa ma sarute , dar l-am oprit din nou.
" Imi pare rau dar...nu e bine....toata chiestia asta o i-a razna si.... nu cred c-a.... " Incerc sa spun ceva dar Justin vorbeste peste mine.
" Nu vrei sa fi vazuta cu mine ? " M-a intreaba privind-ma in ochi. Of, are privirea aceea...
" Nu e asta... eu " Spun si imi indrept privirea spre Lola si Vanessa care inca se holbau la noi.
" E vorba despre ele ? " M-a intreaba. Eu doar am dat afirmativ din cap.
" Clara, credeam ca ma placi....dar se pare ca iti pasa prea mult de ceea ce v-a zice lumea. " Spune el, si se indeparteaza vrand sa plece. Cred ca are dreptate. Nu trebuie sa imi fie rusine cu persoana de care sunt indragostita. Chiar inainte sa se intoarca cu spatele si sa plece, eu l-am prin de tricou si l-am tras aproape de mine.
" Credeam ca se uita oameni... " Imi zice el, zambind.
" Sa se uite. Au ce invata. " I-am zis si l-am tras mai aproape de mine, distanta dintre noi, fiind inexistenta. Mi-am lipit buzele de ale lui. Limba lui cerceta toate colturile guri mele. Acum chiar nu mai imi pasa, ca Vanessa si Lola se uitau. Eu vroiam doar sa fiu cu el.
Buum ! Capitol nou. Sper ca v-a placut. Astept parerile si sugestiile voastre intr-un comentariu. Apreciez foarte mult ca imi cititi cartea.
XOXO ♥♥♥
CITEȘTI
Tocilarul Fermecator
RomanceDoua persoane diferite. Un proiect. Si aparitia sentimentelor. Ce v-a face Clara cand isi da seam ca are sentimente pentru Justin. Ea nu se poate indragosti de el, adica ea e miss popularitate a scoli, iar el e unul dintre tocilari din clubul de mat...