Capitolul 3

67 4 0
                                    

Odata ce am ajuns la mine acasa, m-am dat jos din masina. Justin a vrut sa plece dar, eu l-am oprit.

" Ce faci ? " Il intreb eu confuza.

" Merg acasa..." Imi zice el.

" Nu. Adica, trebuia sa ne apucam de proiect...cu cat terminam mai repede cu atat mai bine. " Ii zic eu zambind.

" Mbine... " Imi spune el si se da jos din masina. Intram in casa  si am mers la mine in camera.

" Ce camera draguta ai... " Imi zice el uitandu-se prin camera.

" Aha... " Ii zic eu in timp ce imi luam lucrurile pentru proiect.

Am inceput sa lucram la proiect dar eu nu ma puteam opri din a ma uita la Justin. Nu ma intelegeti gresit, dar cu siguranta nu pot sta in preajma lui daca arata asa. Se imbraca ca un tocilar. Nu genul ala de tocilar cu ochielari care canta la tuba. Daca ar fi mai la moda si si-ar aranja umpic parul ar fi chiar dragut. Yach, ce tot zic...tocilari nu pot fi draguti.

" Ce e ? " Ma intreaba Justin cand observa ca il priveam insistent.

" Numai haine d-astea ai ? " Il intreb curioasa.

" In mare parte da... " Imi raspunde el.

" Cate perechi de incaltaminte ai ? " Il intreb eu la fel de curioasa.

" Te uiti la ele chiar acum. " Imi spune el si imi face semn sa ma uit la tebesi lui. Yach, sunt cei mai urati tenesi pe care i-am vazut vreodata.

" Nu merge asa. Iti trebuie o schimbare. " Ii spun eu entuziasmata.

" Nu imi permit una. " Imi zice el putin trist.

  " M-a ocup eu. Maine la ora trei ne intalnim la mall. " Ii zic eu ridicandu-ma in picioare.

" Bine...cred... " Imi zice el, ridicandu-se si mergand spe usa. Am iesit de la mine din camera si l-am condus pana la iesire. A plecat, iar eu m-am intors la mine in camera. Dupa 4 minute, telefonul incepe sa sune. M-a uit pe ecran si observ ca era Lola, care probabil era impreuna cu Vanessa.Am dus telefonul la ureche si am raspuns.

" Ok. Deci ce se intampla ? "  M-a intreaba Lola ingrijorata.

" La ce te referi ? " O intreb confuza.

" De ce Justin Tocilarul a fost la tine acasa ? " M-a intreaba Vanessa.

" Avem un proiect de facut impreuna... " Le zic calma.

" Ahammm... si ne vedem wekend-ul asta ? " Ma intreaba Vanessa.

" Nu cred...sunt ocupata... " Le spun plictisita. A-si vrea sa ies in oras cu ele dar vreau sa termin proiectul cat mai repede pentru a scapa si mai repede de Justin.

" Bine atunci. " Imi spune Lola si imi inchide. Ce rautacios...

Ziua urmatoare m-am trezit devreme. Am mers la baie unde mi-am facut rutina zilnica. M-am imbracat cu o pereche de pantaloni stramti albi, un maieu negru cu alb si m-am incaltat cu o pereche de  platforme negre. M-am pieptanat si mi-am ondulat parul dupa care m-am machiat. Mi-am luat geanta si am iesit din casa. Cum o sa ajung acasa ?  Nu mai am masina... Dar nici in ruptul capului nu o sa iau autobuzul, prefer sa merg pe jos.

Dupa 15 minute de mers am ajuns la scoala. Am mers la dulapul meu si mi-am luat cartile dupa care am plecat in clasa.

La terminarea orelor am plecat catre mall. Mi-a luat mai mult decat creedeam sa ajung. Dar intr-un final am ajuns. Am vazut cu Justin m-a astepta.

" Clara, te astept de 30 de minute. Unde ai fost ? " Ma intreaba el.

" Am luat-o pe jos. Oricun, haide avem multe de facut. " Ii zic apoi,il iau de mana si il tarasc in mall. Ne-am  uitat prin toate magazinele si am cumparat o gramada de haine si tenesi. Intr-un final i-am schimbat si frizura si era gata. Arata minunat. Magnific.

" Cum e ? " M-a intreaba el timid.

" Perfect  " Ii zic zambind. Nu stiu ce e cu mine, de obicei nu fac chiesti de genul asta dar.... acum am facut-o pentru ca am vrut. Nu e ciudat, nu ?  Deodata il vad pe Justin cum isi scoate telefonul din buzunar si se uita pe ecran.

" Era mama. Trebuie sa merg acasa. " Imi spune el zambind.

" Atunci presupun ca ne vedem maine... " Ii zic lasand privirea in jos.

" Stai. Ai vrea sa ramai la cina ? " M-a intreaba.

" Mmm...sigur. " Ii spun eu afisand un zanbet uriasi pe fata.

Acestea fiiind zise am iesit din mall si ne-am urcat in masina la el. El a pornit masina si in 10 minte am ajuns acasa la el. Am coborat din masina si am intrat la el in casa. 

Am luat cina si am inceput sa vorbim.

" Si...voi doi sunteti impreuna ? " Ne intreaba mama lui, si eu am facut ochii mari, iar Justin s-a inecat cu apa.

" Nu... Eu si Clara suntem prieteni. " Ii raspunde Justin.

" Doar prieteni. " Continui eu propozitia pe care o incepuse  Justin.

Am mai vorbit putin, despre scoala si proiect... si intr-un final am plecat si eu acasa. A fost o seara... a-si spune chiar frumoasa.

Sper ca v-a placut. A fost plictisitorrrr stiu, dar promut ca, capitolul urmator v-a fi mai interesant. :** Astept parerile si sugestiile voastre intr-un comentariu. :***  XOXO ♥♥♥

Tocilarul FermecatorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum