Arayış

74 7 0
                                    

Bölüm 2
Artık onu bulmuştum önümde hızla ilerliyor sanki ona yaklaştığımı hissetmiş gibi davranıyor ama insan süretimle olduğum için birşey anlamıyo , sadece kendime açığa çıkarmamak için tenha bir köşeyi bekliyordum sonunda o köseyi buldum ve birden ortadan kayboldu gözlerim onu arıyor ama ve kokusu damarlarında dolaşan kanını hissedebiliyordum birden arkamdan yaklaştı ve beni duvara yapıştırıp kolunu boğazıma dayadı, o an çok hırçınlaştım ve onu itikledim ve duvara yapıştı tam kanını emicekken göz göze gelip 1 saniye bakıştık yapamadım okadar aç ve istekli olmama rağmen yapamadım . Vampir hızımla ordan uzaklaştım ama hala peşindeyim düşüncelerim neden yapamadığım aklımı kurcalıyor evine kadar takip edip kendi evime döndüm ailem beni bekliyor babam evin içinde dolanıyor annen sakin bi şekilde beni bekliyor ve kız kardeşlerim odasında uyuyor ( bu arada ben 22 yaşındayım kardeşim alice 19 yaşında en küçüğüm ise 16 yaşında ) babam kapıdan girer girmez nerde olduğumu merak ettiklerini söylüyor bir bir açıkladıktan sonra ben yatmaya gidiyorum deyip yatmaya odama çıktım , ama hala aklımda o gözleri ve cesareti , cesareti okadar hissediliyorduki galiba beni etkileyen seyde oydu sürekli aklımdan çıkmaması galiba beni delirtecek di akşam 8 sularında gine caddelerde onu arıyor ve onu bulmaya çalışıyorum kokusu cok uzaklardan geliyor ve nereden geldiğini bir türlü bulamıyorum saatler ilerledikçe acıkmaya ve hırcinlaşmaya başladım sonra aklıma birden evine gitmek aklıma geldi vampir suretimle 3-5 dakika da evine vardım evet galiba doğru yerdeyim ve aç olduğum için cok farklı hissetmeye kendimi kontrol edememeye başladım ordan cok çabuk şekilde uzaklaştım git gide yorgun düşüyordum evime geldiğimde direk yemek dolabına yöneldim şimdi yemeğimi yedim galiba artık daha iyi hissediyorum odama çıktım yanıma alice geldi.

Arkadaşlar 3 üç bölüm cok yakında

Vampirin ölümlüye aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin