devam ediyor , onu düşlüyorum , ve sanırım kafamda milyonlar düşünce içinden en samimi olanı seçip onu yapmam gerek
Sanırım düşlediğim planı buldum ve bunu hayata geçirmem için güneşin batmasını sabırsızlıkla bekleyip hala düşünce yeteneğimle onu düşünüyorum nerde olduğunu hissetmeye çalışıyor ki yerine basit bir şekilde bulayım ve artık insan halimle karşısına çıkıp onunla tanışmalıyım. Evimde hızlı bir şekilde karnımı doyurup vampir hızımla evimden çıktım caddelerde o tatlı kan kokusu alıyor hala onu arıyorum ama bir türlü bulamıyorum tekrardan evine gittim kokusu beni acıktırmaya başladı ona bir daha saldırmam gerek bu yüzden tekrar evinden uzaklaştım avlanmaya çıktım avlanıp geri döndüm ve artık cesaretimi toplayıp artık önüne çıktım tabi ilk önce bi şaşırdı şaşkınlığın üstüne korkusuda cok belli oluyo ve kanı damarlarında dolaşırken çıkan sesler tadı damağıma kadar geliyo ama kendime hakim olmalıyım gözlerimi boynundan alamıyorum ama kendimi toparlayıp hemen kendimi tanıtmaya başladım adımın amelia 22 yaşında ve safkan vampir olduğumu söyledim ve seninle tanışmak için buraya geldiğimi dedim , biliyorum şuan benden korkuyorsun hissediyorum bunu ama benden korkma şuan kendimi hakim oluyorum sana zarar vermeyeceğim ve ilettim senin ismin ney ? Ve kaç yaşındasın dedikten sonraa adını Aden ve kendisininde 22 yaşında olduğunu söyleyip hardward 2 ci şimdi öğrencisi olduğunu anlattı, bununla kalmayıp bana soru sormaya başladı bana git gide alışıyor korkusunu yeniyodu , bana sadece tek bir soru sordu o gece beni neden ısırmadın diye sordu , bende karşılık olarak bunu şöyle anlattım , normalde senin yerine başka bir insan olmuş olsaydı onu çoktan ısırmıştım senide ısırıcaktım doğrusu ama o gece 2-3 saniyelik bakişmamız koca hırçınlığımı yenip bunu engelledi bunu neden yapamadım başka bir açıklaması yok ama düşündüğüm okadar şey varki ama içlerinden bir tanesi seni tanımamı ve arkadaş olacağamızı söyledi , bende ilk defa kendi hislerimi dinleyip seni o gece zaten takip etmiştim evine kadar ben en iyisi caddelerde değilde evinde bulacağımı düşünüp yanına geldim , şimdi senin karşındayım ve kendimle savaşıyorum bana söyle bi soru iletti sana nasıl yardımcı olabilirim ?
Şuan kan içmem gerek
Peki benim kanımı mı ?
Evet senin kanın ama bunu sana yapamam senin kanın cok tatlı içmeye başlarsam bir daha durduramam kendimi seni öldürebilirim ve ben bunu istemiyorum seninle zaman geçirmek istiyorum şuan gitmem gerek , hem senin hemde kendim için
Peki
Görüşmek üzere ,AMELİANIN DÜŞÜNCELERİ
Çok tatlı bir kanı ve cok tatlı iyi bir çocuk ama bunu ona yapamam ben daha onun yanındayken kendimi zaptedemiyorum, onunla nasıl arkadaş olacağım ona nasıl yaklaşıp sarılacağım ya kendimi zaptedemeyip onu öldürür Veya kendim gibi bir vampire çevirirsem ozaman naparım kendi hayatım için bir insanın hayatını maaf edemem , şuan dünyada en çok istediğim şeylerden biri insan olabilmek keşke insan olsaydım , şuan belki onunla birlikte yan yana oturur onunla birlikte belkide uyuya bilirdim belkide tenine dokunabilirdim şuan durumum çok kötü beni anlayacak birine ihtiyacım var ve ondan akıl almam gerek , düşündüklerim hiç tekin değil.Devamı yakında....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirin ölümlüye aşkı
Science FictionÖzenle kurguladığım bir hikaye hikayemin konusu vampir bir kızın ölümlü bir insana aşık olması