Min Yoongi chodził jak zawsze wyluzowany po korytarzach swojej szkoły i cicho podgwizdywał pod nosem. Nie obchodziło go, że kogoś z boku mogło to irytować. Rzadko kiedy zwracał uwagę na innych, był mało empatyczny. Jednak mimo jego okropnego zachowania, życie go uwielbiało i zawsze dawało mu to czego chciał. Nikt nie podważy zasady - Co Min Yoongi chce to Min Yoongi dostaje. Nie przejmował się nigdy, że może jednak w końcu życie przestanie go uwielbiać i jego szczęście się skończy. On wiedział, że prędzej czy później dotrze do celu, dlatego nie stresował się długim czasem oczekiwania.
Miał wiele zachcianek, w tym jedną z nich było poznanie chłopaka z instagrama. Nie chciał od niego związku - jak to wmawiał mu Hoseok. W końcu jak mógłby mu się spodobać ktoś kogo twarzy nigdy nie widział? W tej kwestii pojawiał się inny uroczy osobnik, który już za pierwszym przypadkowym kontaktem wzrokowym z Yoongim - skradł jego zimne serce. Szarowłosy nie wiedział jak ma na to zareagować. Przecież dla niego związki były czymś kompletnie odległym, czymś nie dla niego. On nie nadawał się do miłości i innych podobnych bzdet. I nie zamierzał tego zmieniać nawet dla jakiegoś słodkiego różowowłosego chłopca, który zawsze przechodził niewinnie obok niego i posyłał mu jeden ze swoich najszczerszych uśmiechów. Min Yoongi nigdy by nie przyznał, że ten właśnie uśmiech roztapiał jego serce.
- Przepraszam - jednak tym razem nie przeszli zwyczajnie obok siebie. Młodszy z chłopaków, którego Yoongi imienia nie znał, wpadł na niego przypadkiem i od razu wyraził swoją skruchę.
Jednak Yoongi zamiast przejąć się tym, że w końcu ma przed sobą swój własny ideał i los podstawił mu możliwość do zawarcia jakiejś znajomości, czy nawet szansy zaproszenia gdzieś tego uroczego chłopca - zamiast na niego, jego wzrok powędrował za jego osobę, a tam dostrzegł kogoś przez kogo otworzył szerzej oczy.
Doskonale kojarzył tego chłopaka z instagrama. Kim Taehyung - przyjaciel jego internetowego celu.
A skoro on tu jest - to Mochi razem z nim.
CZYTASZ
at your fingertips • yoonmin
FanfictionJimin prowadzi anonimowego instagrama, a Yoongi chce poznać jego tożsamość. Nie wie jednak, że tajemniczy chłopak jest tuż obok niego. 13.04.19 || 08.06.19