45

5.8K 404 10
                                    

Park Jimin bał się wielu rzeczy. Między innymi dlatego nigdy nie ujawnił swojej twarzy na instagramie, a jego imię było tajemnicą, którą znali tylko jego przyjaciele. A kiedy w jego życiu pojawił się Min Yoongi, chcący zdobyć te niedostępne dla świata informacje - czuł się zagubiony. Chłopak był przystojny i zdecydowanie w jego typie, ale co mógł zrobić skoro jego nieśmiała strona zawsze obezwładniała go, gdy tylko szarowłosy znajdował się parę metrów od niego? Stał i za każdym razem posyłał mu ukradkowe spojrzenia, ale Min wydawał się ich nie dostrzegać. Interesował go młody fotograf z instagrama, mimo że nie znał jego wyglądu - a prawdziwego Park Jimina jakby wcale nie chciał dostrzec. Zawsze omijał go szerokim łukiem, jakby bojąc się wykonać pierwszy krok, a jego spojrzenie zamiast na niego, wędrowało na jego przyjaciela. Różowowłosy doskonale wiedział, co ten próbuje osiągnąć i nie mógł mu na to pozwolić. 

Znalazł w swojej klasie kilka osób, z którymi dobrze się dogadywał i to z nimi trzymał się na przerwach. Bolało go serce, gdy zamiast biec od razu po dzwonku do jego ukochanych przyjaciół - zostawał w tyle, obserwując ich z dalszej odległości.

A wszystko byle Min Yoongi nie połączył go z instagramowym chłopcem.

Jednak ile mógł wytrzymać, udając niewidzialnego?

at your fingertips • yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz