(Taehyung pov)
Fáradtan keltem fel az ébresztőmre.10-15 perc kellett még rendesen fel tudtam kelni,hogy kimenjek a fürdőszobába.Elvégeztem napi rutinomat,ami abból állt,hogy fogat mostam lefürödtem és megborotválkoztam.Miután kész lettem lementem a konyhába,ahol Ji-Yong volt.
-Csáó.-Mondtam
-Csáó.Mizu?
-Semmi,hogy aludtál?
-Rosszul.Egész végig csak forgolódtam.
-Miért,valami gond van?
-Nem csak izgulok az új szomszédok miatt.
-Lesznek új szomszédok?-Kérdeztem csodálkozva.
-Igen.Egy fiú meg egy lány.Szerinted milyenek lesznek?Kedvesek vagy nem annyira?
-Hát nem is tudom.Majd meglátjuk.
Ezután megreggeliztünk.Én müzlit ettem,Ji-Yong pedig zsíros kenyeret hagymával.
-Tudod mikor jönnek a szomszédok?-Kérdeztem.
-Elvileg 30 perc múlva.
-Majd fogadjuk őket valamilyen ajándékkal?
-Rendben.Mit vigyünk szerinted?
-Fagyis tortát!(Ezt onnan találtam ki hogy pont hallgattam Red Velvettől az Ice Cream Caket)
-Oké van egy a fagyasztóba szerintem.
-Rendicsek gyorsan megnézem.
Odamentem a fagyasztóhoz,belenéztem ott volt 2 db és annyit éreztem hogy hátulról megfogják a tarkómat és belenyomják a fejemet az egyikbe majd annyit hallottam hogy Ji-Yong mögöttem röhögőgörcsöt kap.Letöröltem az arcomat és megkérdeztem.
-Ez most miért kellet basszus?-Kérdeztem felháborodottan.
-Ki kellett használnom az alkalmat.Bocsi!
Visszamentem a másik tortáért és kivettem hogy egy kicsit felmelegedjen mert nagyon hideg volt.30 perc múlva a torta már jobb állapotban volt,és ekkor hallottam meg az autókat a ház mellett.Gyorsan kinéztem az ablakon és megláttam a költöztető autókat,és egy fekete autót.Gyorsan szóltam Ji-Yong-nak hogy megjöttek a szomszédok.Felvettük a cipőnket és kimentünk köszönteni az új lakókat
-Sziasztok!-Mondtuk egyszerre Ji-Yong-al
Megfordultak és ők is köszöntek
-Sziasztok!
-1. szomszédaink vagytok és ezért szeretnénk kedvességből adni egy tortát.
-Nem kell köszi.
-ok.mondtam magamba meglepődve
-Honnan jöttetek?-kérdezte Ji-Yong.
-Jamaikából költöztünk ide Seoulba.-Mondta a fiú.
Utána segítettünk nekik bevinni a csomagokat.
-Nagyon furák ezek az új szomszédok.-Suttogtam Ji-Yong-nak miközben mentünk az ajtó felé.
-Igen szerintem is.-Suttogta vissza.
Majd odaértünk és megkérdeztük tőlük:
-Egyébként hogy hívnak titeket?
-Azt nem kell tudnotok Kim Taehyung És Kwon Ji-Yong.-mondta ördögi mosollyal
-Honnan tudod a nevünket?
-Én mindent tudok rólatok,és azt ajánlom hogy vigyázzatok a sötétben!-Mondta és becsukta az ajtót.
Itt kezdődött a mi közös,érdekes,veszélyes életünk.
Bonjuor olvasók!
Elkezdtem a második könyvemet remélem tetszeni fog!Nemsokára jövök a 1.résszel.
Legyen szép az éjszakátok!(Az öcsémmel találtuk ki a történetet a nagyobbik részét az öcsém... még a végén ő lesz a következő Mr.Petőfi Sándor😂😂😂)
YOU ARE READING
Nightmare next door Vkook ff
HorrorTaehyung élte hétköznapi életét a legjobb barátjával de a szomszédba új lakok érkeztek. Taehyung örült új szomszédoknak de nem sejtette hogy a világ két legveszélyesebb testvérpár lett a szomszédja. Jungkook egy kegyetlen gyilkos aki nem ismeri a ha...