Jimin powHazaérve leraktam Taet az ágyamra, majd kimentem had aludjon innen úgyse tudna megszokni. Egy erdő melyén vagyunk egy modern cuccokkal teli házban. Biztonsági kapu, örök és még sok más ami megakadályozza hogy bárki is kiszökjön vagy bemerészkedjen.
Bementem a dolgozó szobába, majd elkezdtem a laptopomról a sok felkérésre válaszolni. Oh hogy még nem mondtam modell vagyok azon kívül hogy egy maffiát vezetek. Először még szeretem de egy idő után meguntam, és még időm sincs rá ezért már csak egy két alkalomkor fogadok el kéréseket. Sokk email átolvasása után bejött az én jobb kezem és legjobb barátom Namjoon. Tisztesen meghajolt, majd leült az asztalom előtti székre.
-Mi a helyzet?-kérdeztem tőle keresztbe tett kézzel.
-A raktár sikeresen felrobbantották...de-
-De mi???-ekkor egy pendrivet rakott az asztalomra. Bedugtam a laptopomba, majd megnéztem a kamera felvételeit.....
EZT KURV*RA NEM HISZEM EL!!! EZ AZ EMBER ILYEN SZERENCSÉS VAGY MI A RÁK!!!!!Hogy lehet ilyen kib*szott szerencsés hogy azelőtt futnak ki mielőtt felrobbant az a hülye épület!!!!
Idegesen csaptam le a laptopom fedelét, majd mérgemben a mellettem lévő vázát is levertem.
-Nyugi haver van egy ötletem.-mosolyodott el Joon és elkezdte mondani a tervét én meg mosolyogva hallgattam.
-Benned sose csalódok...kivéve ha főzésről van szó.-viccelődtem mire morcosan rám nézett. Na igen én is és ő is tudja ha konyhába kerül ott tűzoltót minimum kell hívni.-A tervre visszatérve szerinted beválik?
-Biztos hisz az én ötletem volt.-húzta ki büszkén magát.
-Nagyon vicces de akkor megcsinálod?
-Persze hisz ez a munkám.-fogta a pendrivet, majd kiment a szobából. Egy óra múlva vissza is jött.
-Na megvan?-kérdeztem.
-Igen. Olyan hihető hogy még én magam is elhinném.-odaadta nekem, majd becsatlakoztattam a gépbe. Megnéztem a videót, majd ördögi mosollyal néztem Namjoonra.
-Tökéletes.-mondtam.
Felálltam a székből, majd a pendrivevel együtt elindultam a szobámhoz ahol egy felébredt angyalt láttam meg.
-Szia.-köszöntem kedvesen. Jézus mit vált ki ez az ember belőlem? Én és a kedvesség? Jézusom. Láthatóan megrémült tőlem ugyanis remegve az ágyam széléhez ment ami a legmesszebb van tőlem. Jeon mit mertél mondani neki te senkiházi!!-Nem kell félned nem harapok.-kuncogtam fel. Úgy látszik meglepődött biztos azt várta mikor üvöltöm le a fejét vagy mikor akarom megerőszakolni-Nyugi semmi rosszat nem tervezek veled csinálni.-emeltem fel játékosan a kezem.
-N..nem?-kérdezte bizonytalanul.
-Nem 1. nem tudom milyen marhaságokkal a fejedet az a senkiházi Jeon de egyik se igaz 2. igaz hogy én vagyok most a főnök de te vagy aki megörökölte a hatalmat a maffia csapat felet apád halála után 3. miért bántanálak ha kedvellek.-soroltam fel a szempontokat mire tágra nyílt szemekkel nézett rám.
-Akkor nem akarsz bántani?
-Nem már pólyás korodban megfogattam azzal a 3 éves fejemmel hogy megvédelek akár a széltől is.-mondtam el egy régi emlékemet amit ö is megkuncogtatott.
-Hát Jungkook azt mondta nekem önfejű mogorva és kegyetlen vagy na meg törpe.-mondta
-Jaj de nem bírom ha a magasságommal viccelődik!-kezdtem el duzzogni. Ez van mivel alacsony vagyok szokták rám mondani hogy törpe, apró vagy amit a legjobban utálok törpilla.-Viszont valamit el kell mondanom Jeonról és a tesójáról.-váltam komollyá. Kezdődik.
-Mit?-vált aggódóvá. Látszik hogy kedveli őket. Ez nehéz lesz neki.
-Mondta Jeon neked hova mentek?
-Igen na ez egy csapda volt...azt a bunkert csalinak álcázták más maffia bandák és miután bementek az egész....felrobbant...
-M-mi az nem lehet...nem hiszem el. Tuti hogy csak átversz!-förmedt rám én meg utolsó kártyakén előhúztam a zsebemből a pendriveot.-Az mi?
-Ezen van a kamera felvétele.-mondtam, majd a gépemhez mentem. Bekapcsoltam és belehelyeztem a pendriveot. Odajött mellém, majd leült a mellettem lévő székre. Elindítottam a felvételt amit Namjoon vérprofi munkával megcsinált. Úgy vágta szét hogy csak az látszódjon amikor bemennek de amikor kifutnának azt precízen kivágta és csak az látszódik a végén hogy felrobban a raktár azt a hatást keltve hogy bent maradtak. Még én is elhinném ha nem tudnám hogy mi történt és ahogy hallom a mellettem ülő is elhitte ugyanis zokogva sír. Közelebb mentem hozzá és szorosan megöleltem és simogattam a haját ő meg úgy kapaszkodott belém mintha az élete függne rajta.-Sajnálom. Itt maradsz velem vagy visszamész a haverodhoz- kérdeztem miután abbahagyta a sírást.
-Itt maradok hisz otthon vagyok nem?
-De otthon vagy és együtt és együtt leszünk mint régen.-mondtam rámosolyogva mire szorosan megölelt.
A terv sikeres volt. Hallod Jeon. Sikeres volt.
Bonyour olvasok!!!!!👋👋❤❤👋👋👋❤👋👋👋❤
Hihetetlen de megszállt az ötlet gazda!!!! Sajnálom hogy eddig nem volt rész pls bocsássatok meg. Remélem tetszett a rész!!!
Sziasztok!!!! 👋👋❤❤👋👋❤👋❤❤👋❤❤
Oh és ne öljetek meg köszi.😅😅😅😅
ESTÁS LEYENDO
Nightmare next door Vkook ff
TerrorTaehyung élte hétköznapi életét a legjobb barátjával de a szomszédba új lakok érkeztek. Taehyung örült új szomszédoknak de nem sejtette hogy a világ két legveszélyesebb testvérpár lett a szomszédja. Jungkook egy kegyetlen gyilkos aki nem ismeri a ha...