Jungkook pow
Ti voltatok már úgy hogy csak néztetek valakit egy szál alsóban és képes lennél csak a látványtól elélvezni? Jó tudom hogy ilyenek vagytok ne is tagadjátok.
Itt állok az ágya mellett és szó szerint attól lett olyan a szerszámom akár egy oszlop hogy csak ránézek Tae tökéletes testére. Meg akarom várni amíg fel nem ébred utána megpróbálok beszélni vele. Nem akarok semmi rosszat egyszerűen csak meg akarom védeni mert ha elhiszed ha nem belezúgtam ebbe a teremtésbe. Az hogy egy perverz disznó vagyok az meg más tészta.....
A tiszta lelke nem egy olyan mocskos világba való amiben a maffia erősen közrejátszik de tudnia kell hogy csak ezért csinálom azt amit. Hogy megvédjem..... Nem olyan világba való mint az enyém ami a kegyetlen gyilkolásból áll. De amíg az a senkiházi kerti törpe itt keresi az angyalkámat addig nem tehetek mást mint itt tartom a pincében és ezt nagyon remélem hogy meg fogja érteni és nem kezd el hisztizni hogy engedjem el mert különben addig fogok mocskosabbnál mocskosabb dolgokat tenni vele hogy beszélni nem fog merni nem hogy hisztizni.
Hallom ahogy nyüszít és lassan kinyitja pilláit. Ijedten nézett engem ami mosolyt csalt az arcomra. Szeretem ha az emberek rettegnek tőlem.
-Jó reggelt álomszuszék. Jól aludtál?-kérdeztem rásimítva az arcára. Próbált elhúzódni de a láncok vissza tartották.
-Kérlek hagyj békén.....
-Nyugi cica nem akarok rosszat...-khm még(😏).- csak hoztam reggelit.-nagy nehezen felült én meg az ölébe adtam a reggelit. Leszedtem a láncot a kezeiről, amitől kérdőn nézet rám.
-Mi az problémád van?-kérdeztem
-Nem...de miért engeded el mindkét kezem?
-Mert miért ne? Nem csináltál semmit amivel felbasztad az agyvizem és addig büntesselek hogy még kaját se kapj. Ennyi az egész cica addig amíg jól viselkedsz addig én se foglak láncon tartani mint egy kutyát ez csak a te biztonságodért csinálom mert ha hiszed ha nem fontos vagy nekem.-mondom komoly hangon mire majdnem kiköpte a kakaót amit hoztam.-Azért nem kel megfulladni.-simítottam meg a kis pofáját amitől egy árnyalattal vörösebb lett. Szóval ez tetszik neki ezt megjegyeztem. Miután mindent megevett megfogtam a tálcát, majd felmentem a lépcsőn és egyenesen a konyha felé indultam. Nem hiszem hogy szökni próbálna mert nem olyan buta ő hogy felidegesítsen.
Taehyung pow
Meglepett ez a reggelivel meg azzal hogy nem akar pántani. Talán tényleg fontos lennék neki? Megbízik benne és nyitva hagyta az ajtót így bármikor kitudnék szökni de mégis kíváncsi vagyok miért rabolt el mert ha csak a testem miatt akkor már rég megerőszakolt volna nem igaz? Felálltam az ágyról és kinyújtottam a végtagjaimat nagyon kényelmetlen lánccal aludni.
-Nagyon jól nézel ki amikor nyújtózkodsz mondták már?-hallottam meg egy hangot az ajtóban. Jungkook karba tett kézzel a falnak dőlve állt egy perverz mosollyal az arcán és pont most érkezett el az információ a fejembe hogy rajtam csak egy alsó van. Az arcom egy pillanat alatt vette fel a rákvörös színt amin Jungkook csak jót röhögött.
-Zavarban vagyunk cica?-miért hív cicának?
-N...nem
-Persze persze. Ott van egy szekrény vegyél fel egy pólót.-mondta, majd kiment. Odamentem a szekrényhez és mit találok csak egy rétegnyi fekete pólót ami szerintem legalább 6 számmal lehet nagyobb mint ami nekem jó lenne. Kivettem egyet és kb a térdemig ért. Pont ekkor jelent meg újra.
-Jól áll rajtad a pólóm. Na kezdődhet a mesedélelőtt?-kérdezte én meg csak bólintottam.
Kíváncsi vagyok mit akar mondani.....
Bonyour olvasók!!!!❤❤👋👋👋👋❤👋❤👋❤👋❤👋👋❤👋👋❤👋❤❤❤👋👋
Tudom hogy egy atom köcsög vagyok hogy itt abbahagyom de ahogy mondtam atom köcsög vagyok.😂😂😂😂
Mondjátok ki megy mondoconra? Én csak holnap megyek. Aki megy annak jó szórakozást aki nem annak szép hétvégét kívánok. Legyen szép napotok halihó!!!!👋👋❤👋❤👋❤👋❤👋❤❤❤👋👋👋❤👋❤❤👋❤👋
ESTÁS LEYENDO
Nightmare next door Vkook ff
TerrorTaehyung élte hétköznapi életét a legjobb barátjával de a szomszédba új lakok érkeztek. Taehyung örült új szomszédoknak de nem sejtette hogy a világ két legveszélyesebb testvérpár lett a szomszédja. Jungkook egy kegyetlen gyilkos aki nem ismeri a ha...