A Minipark rezidencián
-Mi az bazdmeg hogy nem sikerült a szemmel elé hoznotok Kim Taehyungot amikor megmondtam hogy addig ne gyertek a szemem elé amíg nem hozzátok ide!!!!!-ordítottam teli torokból hátha megértik ezek az agyatlan szolgák amit mondok. Manapság miért nincsenek rendes szolgák akik megértik hogy miről beszélek?????
-De.... Főnök mi próbáltuk önhöz vinni de egy napról a másikra eltűnt...-és még kifogásokat keres hát az eszemet eldobom!!!!
-Még kifogásokat is keres???? Én ezt nem tűröm el!!!!-majd fogtam a pisztolyom és fejbe lőttem.-Takarítsátok el a szemetet és keressétek a babymet!!!!-mint a rendes pincsikutyák megcsinálták amire parancsoltam őket. Legalább erre jók. Sóhajtva fordultam vissza a számítógéphez kezdtem volna átnézni az e-mailjeimet ha nem kopognak az ajtómon. Hát ezt nem hiszem el ki zavar már megint.
-Mi van!!!!!-ordítottam ki mire az én kis jobb kezem fáradt be az ajtón. Na remélem valami fontosat fog mondani nincs kedvem őt megölni.
-Remélem nyomos okod van hogy idejöttél Lisa mert ha nem megjárod.-mondtam mire csak kuncogott.
-Uram hát úgy ismer engem mint aki hibázni szokott? Szerintem ez tetszeni fog önnek.-mondta, majd átcsúsztatott pár papírt. Csak ördögien mosolyogtam ugyanis ezek rendőrségi papírok amiket nem könnyű csak úgy megszerezni. Na ezért a jobb kezem Lisa mert sose hibázik. Szóval Taenak nyoma veszett és a mi kis Ji-yong meg egyfolytában keresi őt. Na de ki rabolhatta el Tae.-Az arcát elnézve azon gondolkodik ki rabolhatta el Tae. Nézze meg az utolsó lapokat azt én csináltam amikor járőröztünk.-megnéztem mi van az utolsó lapokat. Házakat fotózott le a környékről de megakadt a szemem a szemben lévő házon. Ördögi mosollyal az arcomon adtam vissza a lapokat Lisának.
-Szóval Jeon megint próbálkozik? Na majd én megmutatom ki itt a fönök. Nem csalódtam benned Lisa. Most már távozhatsz.-mondtam mire meghajolt és kiment.
Jeon Jeon Jeon ne hidd azt hogy olyan könnyen nyertél azzal hogy magadnál tartod majd akkor csapok le amikor a legkevésbé számítasz rá. Tae az enyém lesz bármi történjék is. Az apja még mielőtt meghalt volna megkért hogy találjam meg eleinte csak ki akartam nyírni de amint megtaláltam a közösségi oldalakon egyből megfogott valami benne. Olyan ártatlan gyönyörű és vonzó hogy egyből elvette az eszemet. Nem hagyom hogy az a pondró Jeon Jungkook a karjai közt tartja aki az enyém!!!!!
Jeon Jungkook készülj mert nem sokáig lesz nálad az előny!!!!!
Bonyour olvasók!!!!!!❤❤👋👋👋❤❤👋❤👋❤
Na betekintettünk a a mi kis Park Jiminünk birtokába. Remélem tetszett jövök nemsokára a kövi résszel!!!❤👋❤👋❤👋❤👋❤❤👋👋❤❤❤👋
Végére egy két jó kép😏😏😏😏A narancs haja kinyír😍😍😍😍
Sziasztok!!!!👋👋❤❤❤👋❤👋❤👋❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nightmare next door Vkook ff
TerrorTaehyung élte hétköznapi életét a legjobb barátjával de a szomszédba új lakok érkeztek. Taehyung örült új szomszédoknak de nem sejtette hogy a világ két legveszélyesebb testvérpár lett a szomszédja. Jungkook egy kegyetlen gyilkos aki nem ismeri a ha...