Köszönöm a kihívást!!!!❤❤❤❤❤Savitar6699
(nemsokára hozom a részt ígérem🙏🙏🙏)
Kérdések 1:
1.) Milyen online játékokkal szoktál/szeretsz játszani?
Én a legtöbbet sims 3 játékkal szoktam játszani és ritkán szeretek coddal (call of duty) játszani.
2.)Mennyire tudsz angolul egy tízes skálán?
Olyan 8-as
3.)Ha kitiltanának a családodból, mit tennél? Hova mennél?
Erre csak egy nevet mondok VikiDzsa
messze laksz a szüleimtől így pont tökéletes😂😂😂
4.)A mostani tudásodat/képességedet figyelembe véve, mi a hozzád legjobban illő fegyver?
injekciós tű😂😂😂😂(nem viccelek)
5.)Az előbbi fegyverrel front- vagy háttérharcos lennél?
Front
6.)Ha az ellenségnél kedvezőbb a helyzet, és tudod, hogy a csapatod (veled együtt) biztosan meghal, átállnál a másik oldalra?
Na az ilyenekre vágom rá mindig hogy soha.
7.)Csapda állítás, vagy lerohanás számodra az előnyösebb?
Lerohanás
8.)Darkwebes barangolásod mennyiben merül ki?
Az meg mi?😂😂😂jó gyerek vagyok ilyenekhez nincs közöm
Ezek voltak a kérdések de viszont egy másik könyvénél is megjelölt 10 kérdés erejére így ezekre is válaszolok.
Kérdések 2
1.)Csillaghullás vagy telihold? Miért?
Telihold mert szeretem nézni és imádom a színét.
2.)Színészként milyen műfajban vennél részt?
Fantazy (és vagy démon vagy vámpír lennék)
3.)Mi szerinted a leghatásosabb kínzási módszer?
Oh ez nekem való kérdés.😏😏😏😏 székhez kötni először csak bőrövvel ütni egyéb érzékeny területet, majd pofozni, utána késsel szurkálni úgy hogy ne haljon meg, majd a végére azzal fenyegetni hogy ezt egy közeli hozzátartozójával is megcsinálni(húha most magamat is megleptem😂😂😂😂)
4.)Mikor nincs hozzá semmi kedved, minek csinálod meg a kihívást?
Ez nagyon egyszerű. Ha nem lenne kedvem hozzá nem csinálnám meg.
5.)Van-e meleg ismerősöd? Elég igennel vagy nemmel válaszolni.
Nincs.
6.)Mutasd meg a legfurcsább zenét, amit ismersz!
https://youtu.be/XGdbaEDVWp0
7.)Érdekel a nemzetek történelme olyan szinten, hogy beszélgess róla valakinek?
Nem
8.)"Vallás nélkül szebb lenne a történelem és a jövő" Fejts ki, mit gondolsz erről!
Hát... szerintem sok mindent megváltoztatna a világon de egy sose változna. Vallás nélkül is lennének köcsög idióta emberek.
9.)Egyedül halnál meg magányosan úgy, hogy nem ismerik a neved, vagy inkább "több emberrel együtt" példaként?
Több emberrel együtt példaként.
10.)Ijesztő helyzetben tudnál blöffölni?
Ez fura lehet de én az esetek nagy többségében igazat mondok így szerintem nem tudnék blöffölni.
Ezek lettek volna a kérdések most én írok
Kérdéseim:
1.)K-pop vagy pop?
2.)Kutya vagy macska?
3.)Ki a példaképed akire felnézel(bárki és bármi lehet)
4.)Ha a legjobb barátnőd és a szerelmed(ha nincs képzeld el) egy szakadék peremén kapaszkodnak és csak egyet tudnál megmenteni a haláltól melyiket választanád?
5.)Milyen állást képzelsz el magadnak a jövőben?
6.)Melyik filmben szerepelnél ha lenne rá lehetőséged?
7.)Mi volt a legutolsó könyv amit olvastál?
8.)Milyen szuper erőt választanál magadnak?
9.)Ha azt mondja neked valaki hogy kapsz 100.000.000 ft-t ha megölöd a legjobb barátodat megtennéd?
10.) Tesztek a kérdések?
kihívottak: Little16butterfly pandaknikoleett Hope_0_ Feketealkony16 PandkGlria Hikarumegumi167 heera_park1 Jungkookie040409 gucciboy_wife69 fvckwithtaekook latata_yaoi topkook1bottomtae BunnyandTigerlove BLgirl1993 ItsjustWeasley szepnev RebekaGsi lang_noemi VikiDzsa VVYaoi jiminefansbook
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nightmare next door Vkook ff
TerrorTaehyung élte hétköznapi életét a legjobb barátjával de a szomszédba új lakok érkeztek. Taehyung örült új szomszédoknak de nem sejtette hogy a világ két legveszélyesebb testvérpár lett a szomszédja. Jungkook egy kegyetlen gyilkos aki nem ismeri a ha...