Tae pow
1 hónap múlvaMár 1 hónapja annak hogy Jungkookhoz költöztem. Azóta igen sok minden történt. Hol is kezdjem...
Ji-yong még mindig nem tudja hogy a szomszédban vagyok és nyomoz utánam. Viki ugyan olyan mint volt annyi különbséggel hogy jóba lettünk. Jungkook sokszor van távol de amikor itthon van sok mindent csinálunk. Filmezünk, főzünk és sok mindenbe beavatott. Mint már tudom a másik maffia csapat vezetőjét Park Jiminnek hívják. Jungkook szerint egy mogorva,beképzelt, önfejű, kerti törpe. Nem szívesen találkoznák vele. Ilyenkor még ebben reménykedtem.....naiv voltam.
Ma egyedül voltam otthon mert Jungkooknak és Vikinek elmentek itthonról mert kaptak egy üzenetet a maffia tagoktól hogy a másik banda kiléte hol lehet ezért gyorsan fogtak egy csapatot és odamentek. Remélem nem lesz semmi bajuk és épségben visszajönnek. Magamat is félthetem volna.
Éppen a pincében olvastam(a pincében van a szobám)amikor hangokat hallottam fentről. Talán visszajöttek Kookék? Mekkora hülye voltam hogy azt hittem.
Felmentem az emeletre és a hangok a bejárati ajtónál jöttek. Csöngettek. Nem foglalkoztam vele mert Kookék betudnak jönni mást meg nem várók. Viszont amikor már ütni kezdte valaki az ajtót. Mi a szent isten????
Kinéztem az ablakon ahol két feketébe öltözött gorillát láttam és egy igen jól öltözött talán Kookal egyidős férfit láttam. Kétszázas vérnyomással futottam le a pincébe és elbújtam a szekrénybe remélve hogy nem találnak meg. Hallom hogy még ütik az ajtót, majd hirtelen abbahagyták. Talál elmentek?
Nem......
Gyorsan történt minden. Az ajtó megadta magát én meg csak remegek és imátkozok hogy nem találjanak meg. Hallom hogy valaki jön lefelé.
Félek valaki segítsen!!!!!
-Taetae! Gyere elő úgyis megtalállak.-már a levegőt is visszatartom. Csak ne találjon meg. Hallom hogy itt van a szekrény előtt. Már a sírás kerülget. Félek.....látom ahogy kinyitja a szekrényajtót.
Megtalált
-Megvagy Taetae.-mutatott rám, majd megfogta a mindkét kezem és hátul összefogta.
-Mit akarsz tő...tőlem és k..ki vagy t...te?-dadogtam
-Hívj csak Jiminnek vagy daddynek(😏) és hogy mit akarok?-közelebb jött a fülemhez és belesúgott.-Hazavinni ahová tartozol.....hozzám.-mondta, majd egy rongyot nyomott az arcomra. Próbálkoztam ellenkezni de túl erősen szorított. Volt valami folyadék rajta. Levegő hiány miatt nem bírtam ki és beleszagoltam. Egyre jobban sötétült el a világ mígnem teljesen elvesztettem az eszméletemet.
Bonjour olvasók!!!!❤❤👋❤👋❤👋❤👋👋❤👋❤👋❤❤❤👋
Még élek csak az iskola nehéz de megpróbálok részt hozni hamar.
Legyen szép napotok sziasztok.
Ja és még két valami
Egyszer:
Akit érdekel oneshotos könyv bármilyen shippel és történettel az keresse ezt a könyvem. Kérésre írok bárkinek!!!
Másodszor egy szomorú hír:
Nem tudom ki olvassa ezt a könyvem de aki igen annak szeretném azt mondani hogy sajnálom de egyszerűen nincs ötletem ehhez a könyvemhez így leszedem és privátba rakom és ha lesz ikletem majd újra publikálom vagy nem foglalkozok többet vele. Sajnálom!!!!😭😭😭😭😭
A Vmin könyvnek nemsokára hozom a részt. Sziasztok👋👋❤👋❤👋❤👋❤❤❤👋👋👋❤👋❤❤👋❤❤👋❤👋
ESTÁS LEYENDO
Nightmare next door Vkook ff
TerrorTaehyung élte hétköznapi életét a legjobb barátjával de a szomszédba új lakok érkeztek. Taehyung örült új szomszédoknak de nem sejtette hogy a világ két legveszélyesebb testvérpár lett a szomszédja. Jungkook egy kegyetlen gyilkos aki nem ismeri a ha...