3. BÖLÜM

15 3 0
                                    

Bu gün yerli malı yapacaktık... Bende ablamla mozaik pasta yaptım... Bu gün çok güzel olmam lazım... İnşallah bir aksilik olmaz... Yani daha doğrusu bir sakatlık... Diye düşünürken yatakta oturur pozisyona geçtim... Üstüme bir kapsıyor çektim ve balkona çıktım... Evimiz iki katı olduğu için oda küçük bir ev gibi banyo balkon ve lavabo kendi odana ait... Arabaların geçişini insanların gülüşünü... Ve bu sessizliği çok seviyorum... Geri içeri geçtim hava aldıktan sonra... Banyoya girdim duşumu aldım ve saate baktım 11.01 hemen üstüme siyah üstünde Fırat Yılmaz Çakıroğlu'nun (Şehit) fotoğrafı olan bir tişört, siyah kot, beyaz spor ayakkabı, sitah kot ceket ve siyah çanta... Klâsik giyimim... Saçımı dağınık topuz yapıp yanlardan bir tutam saç çıkardım ve hazırdım çantamın içine toplu defterim, telefonum, Türkçe kitabım, İngilizce kitabımı koydum ve mozaik pastayı alıp çıktım... Annemin zaten beni düşündüğü yok ondan haber vermeme gerçekte yok... Diye düşünürken okula gelmiştim...
Hayrunisa:"Ayyyy Zeynep çok güzel olmuşsun"
"Biliyorum 😎😎"
Hayrunisa:"Egolu pislik ne olacak"
"Ayyy çok konuşmada şunu nereye koyayım"
Hayrunisa:"Kararımı değiştiriyorum sen değil pasta güzel olmuş"
"He tamam he nereye indirelim"
Hayrunisa:"Kütüphaneye bırak kız"
"Tamam"
Diyip kütüphaneye gittim... Hemen pastayı indirip aşağı indim...
Rümeysa:"Ayyy kızzz çok tatlı olmuşsun"
"Biliyorum 😎😎😎"
Rümeysa:"Egolu öküz"
"Bi öküz olmadığım kalmıştı zaten onuda oldum tam oldu"
Muzaffer Hoca:"Evettttt herkes sıraya"
Sıraya geçtik
Pusat:"Emmi gızı pasta nerde?"
"Cehennemin dibinde Pusat"
Pusat:"E ben şimdi ne dedim"
Çakır:"Pusi sus istersen şansını zorlama"
Yukarı çıktık Sefa hoca beni çağırdı yanına gittim
Sefa hoca:"Zeynep sen bu düzenleme işlerinde iyisin yerli malı yerini sen ayarla sıraları felan Çakırlar dan yardım iste düzeltsinler Hayrunisa Rümeysa ve sen görevli olun"
"Tamam hocam siz o işi oldu sayın"
Diyip sınıfa girdim ve bizim sınıf işte klasik 6/C ne olacak yav...
"Sessiz olunnnnn" dememle sınıf birden sustu
"Emmi oğlu, Çakır Buğra ve Yusuf sıraları düzenliyeceksiniz... Sefa hoca tüm yetkiyi bana verdi Hayrunisa ve Rümeysa sizde benim yanıma gelin Çakır 4 sıra buraya ver Hayrunisa size yiyecekleri getirir misiniz?"
Hayrunisa & Rümeysa:"Tamam"
Esma:"Zeynep bende yardım edeyim mi?"
"Yok Esma gerek yok"
Esma:"Nolurrrr"
"Esma çok kişiyle gerek yok sonra ortalık birbirine giriyor"
Esma:"Uffff tamam"
Çakırlara yardım ettim herşey hazırdı gidip hocayı çağırdım... Sefa hoca:"Helal olsun vallaha"
Bende güldüm sonra yiyeceklerin oraya geçtik herkese istediklerini verdik ve bende oturdum hocanın yanına iyice yedim hoca ile dürümleri paylaştık
Sefa hoca:"Kız yavaş ye yavaş boğazında kalacak"
"Benim yeme tarzım bine yapayım hocam"
Sefa hoca:"Sana zahmet şu çekirdekleri de dağıtta yesinler"
Kalkıp çekirdekleri de dağıttım en son Çakır'a verdim
Selim:"Çakır sevmez"
Çakır:"Ssn sus"
Çakır:vSn getirirsinde yemezmiyim?"
Verdim ve yerime geçtim zil çaldı felan bildiğimiz okul günü normal geçti... Çıkış zili çaldı sonra eve gittim odama geçtim birşeyler izledim yemek yedim yattım...

BU BÖLÜMÜ ÇOK ACELEYE GETİRDİM ONDAN PEK İÇİME SİNMEDİ...

Günün Sözü:"
Herkes gülebilir ama
Herkes mutlu olamaz...
İşte bu da benim teorim... Sizin dilinizde deli saçması

İlk Ve Son Aşkım...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin