Ben Zeynep ÇİÇEK... Koyu Beşiktaşlıyım... Fanatik felan değil... 2. aşkım... 1. Aşkım kim mi??? Vatan... Önce vatan sonra Beşiktaş... Bana genelde deli piskopat felan derler... Kızlarla pek aram yoktur... Yani var ama haşır neşir oluğum 4 kişi var... Erkeklerle otururum maç oynarım...
Beşiktaş'ın Gururlan marşı ile uyandım... Telefonum çalıyordu... Ekranda GÜLME SEBEBİM yazıyordu. (Arayan kişi Ezel)
Telefon Konuşması
"Ezaşkım hayırdır sabah sabah kargalar kahvaltısını yapamadan, horozlar ötmeden... Beni uyandırın???"
"Ya anlamıyorum yeni uykudan uyandığında halde nasıl böyle enerjik ve hızlı konuşabiliyorsun?"
"Buda benim Ezaşkım"
"Te Allah'ım... Ya"
"Eee hadi ne için aradın da beni uyandırdın? Ne diyeceksen de uyuyacam daha"
"Hatırlatırım da bu gün okul var... Onun için uyudum. Birazdan sizdeyim"
"Ben unuttum... Ufffff... Neyse sen gel bekliyorum"
"Beşiktaşlım kapıyı aç..."
Diyince hemen yataktan kalkıp kapıyı açtım. Ezel'in elinde birkaç poşet vardı.
Gülcan Teyze:"Günaydın canım"
"Günaydın Gülcan Teyze içeri geçin"
Ezel:"Günaydın Beşiktaşlım"
"Sana ödeyecem Ezaşkım😏😏"
Ezel:"Allah'ım sen beni Zeynep'in gazabından koru"
"Amin amin😈😈"
Gülcan Teyze annemin yanına geçti. Bende Ezel ile benim odama geçtik. İyiki ablamla odalarımız ayrı. Ve iyiki staja gidiyor..."Ezaşkım ya bu gün ne giysem?"
Ezel:"Bilmem
"O zaman klâsik olarak siyah
Ezel:"Asaletin rengi diyosun?"
"Aynen öyle
(Ezel benim en yakın arkadaşımdır. Tuana da Ezel gibi benim için)Gururlan marşı çaldı. Ekrana baktığımda ekranda PANDAM yazıyordu (Tuana) WhatsApp'tan gelen görüntülü arama... Açtım
Telefon Konuşması
"Efendim"
"Günaydın Zeynoşum"
"Hiç gün ayamadım."
"Niye lan"
"Ezel uykumun içine sıçtı ondan"
"İyi yapmış"
"Öyle mi???"
"Şaka şaka"
"Ezaşkım da yanımda berber kahvaltı yapıyoruz"
"Zokkum yeyin inşallah boğazınızda galır..."
"Zokkom yoyon onşolloh boğozonozdo golor... Salak yav sende gel.. san gelme diyen mi oldu"
"Yok işim var"
"Peku ben kahvaltı yapacam ya dur hele"
"Bayyyyy"
"Hay ben senin"
Ezel:"Noldu"
"Yüzüme kapattı"
Ezel:"Ay şu an da hiiiiç keyfimi bozamam"
"Aman neyse boşver"
Ezel:"Ayyyyy"
"Ya ben Çakır'ı çok özledim yaaaaaaa"
Ezel:"Ay ben Yusuf'u görmesem aklıma bile gelmiyor"
"Ben özledim valla"
Ezel:"Saat kaç"
"11.30"
Ezel:" Hadi kalk hazırlan"
"Tamam"
Diyip hemen kalkıp üzerine siyah kotu geçirdim tişörtümü çıkardım ve siyah salaş tişört giyindim. Beşiktaş'ın lisanslı saatini taktım. Saçıma fön çekip sağ tarafa attım... Ve hazırım şükür...
Ezel:"Hazırsan çıkalım kanka"
"Hadi"
Siyah spor ayakkabımı da giyinip siyah Beşiktaş çantamı takip telefonumu da alıp evden çıktık...Okula gelmiştik... Sıraya geçtik... Okulun ilk günü bilirsiniz hocalarla tanışma faslı derken saat 18.30 olmuş zil çaldı eve geldim... Yemek yedim bu gün filmim yoktu... Ondan Instagram da dolaştım... Müzik dinledim felan sonra uyudum...
NASIL BAŞLASAM BİLEMEDİM... UMUT'U SİLDİM DAHA DOĞRUSU SİLMEK ZORUNDA KALDIM... ABLAM WATTPAD'I İNDİRMİŞTİ DÜN EĞER BENİM KİTABI OKURSA BENİ KESERDİ... ONDAN SİLMEK ZORUNDA KALDIM... ABLAM DA WATTPAD'I SİLDİ BU GÜN... ONDAN KİTABI BAŞTAN YAZMAK ZORUNDA KALDIM... AYNI KİTAP FAKAT BU SEFER DAHA DA DEĞİŞTİRİCEM KONULARI... NEYSE BAYYYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Ve Son Aşkım...
AzioneÖlüm... Tek kelime dört harf... Bir kurşun ölümü... Düşünsenize bir silahtan çıkan küçücük mermi belki kardeşinizi, sevdiğinizi, evladınızı, annenizi veya babanızı, ablanızı veya abinizi... Belki de can yoldaşınızı ellerinizin arasından kayıp gitmes...