בחור זהוב שיער

305 8 2
                                    

אני מאוהבת בבחור זהוב שיער עם עיניים חומות מלאות בחום ואהבה, הוא גדול ממני בשנה , לא שזה משנה לי כלל.  לפעמים אני חושבת שזה היה קל יותר לו הייתי יודעת שהוא לא רוצה אותי, אך מאחר שהוא לא מכיר אותי זה הופך לקשה  יותר מיום ליום לפעמים אני מתבוננת בו מהחלון כשהוא הולך לדרכו,  או  מעיפה בו מבטים מהירים וחיוכים מוסתרים, מלאים בסודות.אנחנו אפילו לא מכירים,  אך איך זה יכול להיות שמבט אחד בו אני נהיית  כול כך טיפשית  ?   הוא אפילו לא מעביר בי מבט כשאני עוברת בדרכו וחוץ מחיוכים שאני מנסה להסתיר ופינטוזים על שיערו הזהוב, אין ביננו שום קרבה , או מידע כלשהו, הוא לא מכיר אותי ואני מבחינה טכנית גם לא מכירה אותו .אני לא יודעת מתי היומלדת שלו, היכן הוא לומד, מה דעתו הפוליטית, ומה הוא אוכל כשהוא רעב.טוב כנראה שבגלל חוסר האומץ שלי וחוסר הידע שלו על קיומי הוא תמיד ישאר הנער מהבניין השכן, למרות שזה כיף לדמיין מה היה קורה אם היינו במצב אחר לגמרי אם היה לי את האומץ לומר לו שלום ביום שעבר ממולי בסוכה, כשלא הבנתי למה ליבי פועם כול כך בחוזקה, שלא הבנתי את הצמרורות העדינות על עורי, את חיוכי המאוהב והטיפשי.  כי יכול להיות ששנינו יכולנו להיות  היום במקום אחר, אבל כך או כך, איך אפשר לדעת , שהוא ירגיש ככה אלי, איך אפשר לדעת שהוא לא מרגיש כך למישהו אחר?

אומרים שהתאהבות הראשונה היא זאת שנזכור לעד, אז כנראה שכך אזכור אותה בתור חוסר אומץ, ותקווה, בתור חיוכים מוסתרים, ופינטוזים בשעות היום, מה שבטוח הוא שאף פעם לא אשכח אותו אני  לא אשכח את הנער מהבניין השכן, הבחור הראשון שגרם ללבי לפעום כול כך בחוזקה וכך גם להישבר אני מוצאת אותי שואלת את עצמי איך בן אדם שאינו , מכיר אותי כלל  יכול לגרום לרגשות כה מעורבים וחזקים? איך בן אדם ללא ידיעתו יכול כול כך  להכאיב ? כנראה שזאת כוחה של האהבה היא שם למרות שאתה לא יודע  עליה דבר.

אני מאוהבת בבחור זהוב שיער, אך חבל שהוא כבר לא זהוב שיער כי זה רק מזכיר לי את  כול הזמן שעבר מבלי שאמרתי לו   מילה, אבל יש לו כבר אחרת ואני אצטרך למצוא לי בחור זהוב שיער אחר כדי שאוכל להקדיש לו את השיר.
כי אולי זה יקל את הכאב לומר לעצמי עוד שקר מנחם, ואולי אפילו יום אחד הוא מליבי ישכח, אך למרות זאת משהו בי עדיין מחכה לאהבה לשנאה או לאכזבה, רק משהו שבחור שהיה פעם זהוב שיער כלול בכך.
ואולי זאת בכלל טעות לחכות לו, אולי אני צריכה להתקדם הלאה אבל לבי עדיין פועם בחוזקה כל פעם מחדש כשאני רואה תלתל זהוב שיער.

דברים שרציתי לומרWhere stories live. Discover now