bidadari malioboro

27 3 0
                                    

Dari kejauhan saya lihat ada seorang gadis yang kayanya saya kenal itu.. Bener aja gak asing, Dia ini Ratih , temen sekolah dulu di SD hingga SMA dan makin cantik aja, tumben Dia main ke malioboro,ada apa yaa Kayaknya sih jalan kesini .

"Mas.. Mau aku oleh titipan seko Lia.. Jare kon ngekekne nyang koe , gonen maem, "

Ternyata Ratih nganterin se rantang nasi dan lauk untuk aku makan, tapi masa iya Lia nitipin bekal makan siang ,yang bener aja ga biasanya saya dikasih bekal makan siang, ah.. biar lah ini di sini lagi ada bidadari malioboro cantik banget dia lama - lama gue liatin.

"Oh.. Iya ..matur suwon lho dianterne rene, lha koe ono opo tumben men dolan rene ,mosok ya mung arep nganterne maeman go aku ? "

"Yoo gak lah, iki aku ameh golek keperluan nyang pasar ,mau ki ketemu adekmu ning ngarep omah gek mampir disik, yowiss yo mass aku blanja diseg , dimaem kui ben tambah gede koe.. Heheehehe.."

"Wah.. Wis gedene semene aku , apane ki sing ben tambah gede.. matur swon lho iki yowis kono gek minggat ! "

Sesekali aku bercanda jika bertemu Ratih, hanya sekedar agar bisa melihat dia tertawa atau tersenyum.

Ratihpun berlalu menuju pasar, dengan senyum manisnya hingga punggungnya hilang dari pandanganku.

Dia perempuan yang sering Aku mimpiin kalo malem , seseorang yang sering aku kagumi karna selain cantik dia juga sopan manis dan alim . namun sayang seminggu kemaren denger -denger dia dilamar sama anak konglomerat kampung sebelah gatau diterima atau enggak ,

.....

"Son pye koe wis krungu urung kabar anyar sing iseh anget-anget gorengan tela ?"

"Koe omong apa ta brow ,gowo- gowo tela biring ki , Bapakmu bar panen pon pye ?"

"Wah cah ki payah tenan, iki lho aku mau bar moco koran , bungkus gorengan gone pak madiyo,
Glo nak ga ngandel , berita tentang Buruh- buruh asing ko cino, lha koyo ngene ki pye nak menurutmu ,ono UU ne biring malahan"

"Oalah iku ma wis sue ndes , aku wis eroh berita kui , lha kok ya gowo tela biring ki pye maksutmu ? "

"Lha iku kan koran bungkus goreng tela lehku tuku mau ,dadi ya Anget-anget gorengan tela,pora iyo ta hehe"

(Diran ngejawab sambil cekikian.)

"Lha ndi aku gak kok bagei telane ,mung bungkuse tok ? lahh asu tenan.!
Dadi ngene rungokno , Iku selain koe Yo Asu.. Beritane yo Asu.. Jane ki aku ga setuju karo UU tenaga kerja asing lan buruh Asing ning indonesia iku,lha tek ale kemakimen , rakyate we iseh do nganggur ra karu-karuan kesenjangan sosiale we iseh ra ketulungan. Kok rekake nekakne buruh ko luar negeri , koyo koe iki gek opo ? pora yo nganggur jon ?"

"Wee yo ojo gowo-gowo aku biring, iyo bener jane nanging gak usah ko tegesne yoan,, lha mula iku ta ,, gek opo karepe pemerintahan saiki ngurusi hal-hal sing bukane nyejahterane Rakyat ko malah mblusak-mblusuk ngene kebijakane , sing subsidi rakyat ditarik ,sing petani malah dadi mesin kapitalis tanam paksa yo..ta ? Sing saiki Malah dolanan mbi cino biring ,, angkakno teroris lan begal sag bolo-bolone urung rampung keurus, Bandar narkoba rakaruan ,Korupsi iseh wae tur eksploitasi hutan mbi lahan pertanian biring tambah nyengsarane rakyat ya ta ?!"

"Yoo mula ngono kui iku lho sing marai rakyat putus asa kambi pemerintahan, mula demo mahasiswa gak karu-karuan yoo bener wae , Lho kok koe saiki mudeng ngono - ngono kui, pinter noh koe sinau ning ndi koe lee ?"

"lho.. Kok kira aku bodo po pye, kene lulusan perguruan tinggi malioboro e fakultas ekonomi, ekonomi mawut hahaha"

" Yowis minggat kono aku lagi rep ngrampungne lukisan pesenan iki, ko sorep ameh dijukuk sing due , "

"Lukisan opo to jon ora ngono ki ?"

"Lukisan munyok gi lho koyo dapurmu, wis kono golek -golek rondo po ngopo kono"

"Oo.. Djancok... !"

Dinar pun minggat lagi, dateng-dateng cuma ngasih bungkus gorengan, Dia orang emang aneh-aneh aja ulahnya ,ga nyangka Aku punya temen kaya gitu yaa..

Apa ini tadi, haahh.. Pikiranku nyantol ke ratih lagi, perempuan cantik dengan wajah lembut khas wajah perempuan jawa, jemariku selalu ingin melukiskan wajahnya tapi sudah terlalu banyak lukisanku tentang dia , didalam pikiranku mengabadi. Ahh ..aku ada kerjaan aku harus menyelesaikan lukisan pesanan ini jangan sampai mengecewakan karna aku sudah di beri DP ini adalah amanah dan tanggung jawabku.

Seratih NaranggaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang