Γεια σας σοκολατακια μουυ τι μου κανετε? Αποφασισα να γραφω μικρα παρτ αλλα καθε μερα μεσα στις διακοπες γτ ειμαι καλος ανθρωπος🤣 οποτε παμε στο παρτ!!
#distimee
Kall's POV😂 (ειμαι κ γω εκει και τους παρακολουθω ρε παιδια πως λετε να ξερω τι γινετε?😂*ειμαι απο το FBI μην το πειτε πουθενα ομως!*)
Ο Tae με τον Jungkook ξυπνησαν το πρωι και ετοιμαστηκαν για το σχολειο στο οποιο επρεπε να πανε οσο κ να μη θελανε😂
"Αντε ρε Tae πεντε ωρες να πουμεεε τελειωνεεεεεε θα την χασουμε την πρωτη ωρααα!!" Ειπε με νευρα ο Jungkook και ο Taehyung κατεβηκε ηρυγορα προσπαθοντας να κουμπωσει το φερμουαρ του μπουφαν του που ειχε κολλησει.
"Ελα ελα ηρθα παμεε." Του απαντησε ο Tae που εφυγε εξω απο το σπιτι και κοντεψε να γκρεμοτσακιστει στις σκαλες γτ δεν κοιτουσε τα σκαλια (προσεχε παιδι μου😂)
Ο Jungkook σταυροκοπιθηκε καμια 100σταρια φορες και εταξε μια λαμπαδα στην παναγια ισα με το μποι του Namjooon αν ο Tae δεν σκοτωθει σημερα στις σκαλες😂✈Time skip✈
Φτασανε *με τον Tae ορθιο* στο σχολειο και πηγαν να βρουνε την παρεα τους στην οποια ηταν πλεων και ο Yoongi!
Ο Tae πριν φτασουν στα παιδια θυμησε στον Jungkook οτι επρεπε να δουνε αν οι υποψιες του Kookie για τα δυο αγορια ηταν αληθινες."Καλημερα." Ειπαν τα δυο αγορια στους 3 φιλους τους και ο Jimin δεν αντεξε να μην σχολιασει..
"Οπ οπ πως και τα δυο σας μαζι πρωι πρωι?😏"Jungkook POV
"Οπ οπ πως και τα δυο σας μαζι πρωι πρωι?😏" ειπε ο Jimin. Να σας πω την αληθεια το περιμενα να το σχολιασει γιατι το μυαλο του μονο εκει το εχει😂 και αν δεν σχολιαζε θα ηταν αρρωστος λογικα😂
"Καλημερα και σε εσενα Jimin😂" ειπε ο Tae και γελασανε ολοι εκτος του Jimin😂
"Τι παλιι?μα δεν ειπα κατι κακοο ρε παιδιαα εξαλου ελευθερα παλικαρια ειναι γιατι να μην τα εφτοιαχναν?"
"Αρχικα Jiminie γνωριζονται μονο 1 μερα και μπορει να ηρθαν μσζι γτ βρεθηκαν στο δρομο!" Ειπε ο παντα ρεαλιστης και λογικος Hobi που αλλη ορεξη δεν εχει πρωι πρωι παρα να ακουει τις μαλακιες του Jimin ενω ανετα θα μπορουσε να κοιματε τωρα😂😂
"Εδω κανεις λαθος hyung😅" ειπε ο Tae και καταλαβα αμεσως που το πηγενε.
"Ναι Hobi-ah και λοιποι φιλοι😂"
"Εμεις ειμαστε οι λοιποι?" Ειπαν ταυτοχρονα και καλα συγρονισμενα ο Jimin και ο Yoongi κανοντας τους θειγμενους. Ο Tae τους κοιταξε σε φαση *Σκαστε εσεις*.
Ο Hoseok χτυπησε παλαμακια και ολοι βγηκαμε απο τις σκεψεις μας.
"Τωρα θα μου πειτε τι εννοειτε ή θα κοιμαστε ολοι ορθιοι?"
"Αχ ναι σωστα Tae-hyung θα το πω εγω οκ?"
"Ναι ναι φυσικα!"
"Λοιπον... οπως ξερετε εγω καποτε οπως ολοι μας εμενα Κορεα."
"Σιγα το νεο😂."
"Σκασε Jimin! Οπως ελεγα εμενα Κορεα οπου εκει ειχα εναν φιλο σας τα εχω πει σε ολους σας! Εμμ.. τον φιλο μου τον βρηκα εδω στην Ελλαδα χτες..."
"Και που ειναιιι? Γευ θελω να υον γνωρησωωω!!" Ειπε με ενθουσιασμο ο Hoseok και οπως το περιμενα ο Jimin δεν ειπε τιποτα γτ φοβατε και το νιωθω ηδη τον φοβο του...
"Jimin-ah, Hobi-ah, Yoongi-ah.... το ονομα του ειναι... Kim Taehyung!"
"ΠΩΣ????" Ειπανε και οι 3 με μια φωνη!
"Ναι εγω ειμαι ο παλιος κολλητος του Jungkook"
"Jimin-ah μπορω να σου μιλησω λιγο?"
"Φυσικα Jungkookie."
"Κοιτα καταλαβενω οτι σου ειναι λιγο δυσκολο αυτο αλλα θελω να ξερεις οτι κανεις δεν θα παρει την θεση σου στην καρδια μου! Εισουν εισαι και θα εισαι ο αδερφος μου που μου εχει σταθει σε ΟΛΑ!"
"Το ξερω Jungkook και χαιρωμαι που βρηκες τον κολλητο σου ο οποιος θα γιενι και δικος μας ετσι δεν ειναι?"
"Φυσικα Jiminie θα γινει κ δικος σας!!!"
"Α και χαιρωμαι που ειναι τοσο καλο παιδι και δεν ειναι κανα κολοπαιδι!😂"
"Πιστεψε με Chim και γω χαιρομαι γιαυτο😂😂😂"
Και καναμε μια αδερφικη αγκαλια.______________________________________
Γεια σας και παλι μπισκοτακια μουυυ αυτα για σημερα θα τα πουμε παλι αυριοοο!!!
*Καλλ εδωω❣*
YOU ARE READING
My Sweet Past|| Vkook ff {DISCONTINUED}
Fanfiction•το παρελθον σου χτυπαει την πορτα hyung• ~κανεις δεν ξερει αν θα ναι για καλο ή οχι😏~ Δυο 17χρονα ξανασυναντιουνται μετα απο χρονια... τι θα γινει οταν βρεθουν; ~Taekook ff~ ■A story with sense of humor■ °Don't Copy that shit😶°