Νεα Αιματα😌

318 29 12
                                    

Jungkook POV

"Ντριννν Νριννν"
Jk- Σκασεε σ'ακουσαμαιι🤦🏻‍♀️
Οοο γεια σαςς😁 Είμαι ο Jeon Jungkook και ειμαι 17 χρονων. Σημερα ειναι η πρωτη μερα στην 2α Λυκειου! Ωχ ωχ είναι 7:40 η ωραα πρεπει να ετοιμαστω! Εκανα την πρωινη μου ρουτινα και ντηνομαι για να φυγω! Κατεβηκα στην κουζινα όπου εκει βρήήκα ως γνωστων τον μεγαλο μου αδερφο Jin.
Jk-Καλημερα hyung! Φευγω εχω αργησειι!!
J-Δεν πας πουθενα αμα δεν φας!!!
Και ναι ο αδερφος μου κανει χειρωτερα απο τη μανα μας:(
Jk- Καλα καλα φερε ενα τοστ να το φαω στο δρομο!
J- Έλα παρτο! ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΣ ΠΟΙΟ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΟ!!!
Jk- Οχου ρε Jin πρωι πρωι ορεξη που εχεις😒 Τα λεμε!
J- Καλα να περασεις μικρε!
Jk- (Nam)Jesusss hyungg!! Σχολειο παωω🙄
J- Καλα αντε φυγε θα αργησεις!!!
Jk- Αντε μπαιιι
J- Μπαιι

Time skip

Εφτασα σχολειο και εκει βρηκα τους κολλητους μου Jimin και Hoseok.
Jk- Μερραα.
Jm- Μερα καληηη
H- Καλημερα λενε οι ανθρωποι😂🤦🏻‍♀️
Jm- Θανε?
H- Γιατι το λες αυτο ρε Chimie?
Jm- Ξεκινησαν τα σχολεια HELLOOO καλημεραα
Jk- Αχ ρε σεις ορεξη που την εχετε ομως πρωι πρωι!!
H- Κεφια βλεπω Kook.. τι εγεινε?
Jm-Να τα ξανα πω παλι ρε Hobi??😭
*κοιταει αγανακτησμενος*
H- Καλα καλα παραδεινωμαι *σηκωνει τα χερια ως ανδηξη παραδωσεις*
Jm- Ετσι μπραβο να σκαμε😌😂
Jk- Δεν παλευεστε πρωι πρωι παω να ριξω μια ματια να κοψω καινουριες μουρες😂
Jm- Αι τραβαα😂
Jk- Seeyaa
H-Jm- Seeyaaa

____________________

Taehyung POV

"ΝΤΡΙΙΙΙΝ ΝΤΡΙΙΙΝ"
T- Σε μισω σκασε😒
Ξυπνησα βαριεστημενα για να παω στο κολαστηριο που λεγετε σχολειο... Ντηθηκα και κατεβηκα κατω για να δω μονο τον μεγαλο μου αδερφο Namjoon να πινει καφε.
T- Καλημερα Nam
N- Καλημερα Tae
T- Πρεπει να φυγω θα αργεισω!😒
N- Ελα παρε ενα τοστ στο δρομο!
Τ- Φχαρηστω τα λεμε!
N- Καλη αρχη μικρε😂
Τ-Σκασε Nam! Τα λεγαμαι....

Time skip

Βρισκομαι μπρωστα σε αυτο το πραγμα που βλεπω για πρωτη φορα *ξεχασα να αναφερω πως μετακομησε και ηρθε πρωτη φορα σε αυτο το σχολειο* Αντε να δουμε τι θα δουμε κ με αυτο το σχολειο😒
Μενω μεσα και πιανω διαφορα αδιακριτα βλεματα να με κοιταζουν... ναι ρε παιδια ειμαι καινουριος θεμα? Παω σε ενα απομονομενο παγκακι και καθομαι... Ερχετε ενα παιδι και καθετε διπλα μου.
?- Γεια. Καινουριος εισαι?
Τ- Αχ.. ναι.. τοσο πολυ φενετε?🙄
?- Σορρυ που σε ρωταω απλα φενετε οτι δεν νιωθεις και πολυ βολικα με τοσα μαλακισμενα να σε κοιτανε οποτε σκευτικα να ερθω να σου μιλησω...
Τ- Εμμ ευχαριστω υποθετω... Αα με λενε Kim Taehyung αλλα εσυ μπορεις να με λες Tae.
?- Χαρηκα Tae. Το ονομα μου ειναι Min Yoongi μπορεις να με φωναζεις Yoongi.
T- Χαρηκα για την γνωρημια... Εμμ ομως μηπως σε ενοχλω θες να οας στην παρεα σου?
Y- Ποια παρεα μορε? Ολα εδωμεσα δεν ειναι για παρεα σε κοιτανε καθε μερα απο την κοριφη εως τα νυχια και σε κρινουν λες και ειναι καποιοι.. δεν παω σχεδων κανεναν απο δω... τεσπα σορρυ που στο λεω ετσι αλλα ποτε δεν ειχα φιλους.. παντα ειμουν μονος και οταν προσπαθουσα να κανω με καποιον παρεα παντα εγω εχανα..
T- Εμμ λυπαμαι... Φενεσε πολυ ενταξει τυπος! Εγω θελω να κανω παρεα μαζι σου! Ομως πριν ειπε οτι δεν συμπαθεις σχεδων κανεναν απο εδω μεσα.. υπαρχουν καποιοι που συμπαθει ομως.. εε?
Y- Ναι φυσικα δεν ειμαι στριγγλος ωστε να μην παω κανεναν! Απλα τους σειμπαθω ομως δεν κανουμε παρεα ή κατι τετοιο... λογικα θα εισαι στην ταξη μας οποτε θα τους γνωρησεις!!
T- Ωραια ανυπομωνω... Εμμ Yoongi να σου πω... Μην τρομαξεις αμα με δεις διαφορετικο με αλλα ατομα... δεν ειναι οτι ειμαι δυπολικος αλλα αμα με νευριασει ο αλλος αλλαζω και γινομαι σκετο αγριμι...
Y- Μαλιστα νο προμπλεμ! Παμε ομως τρα γτ χτυπησε το κουδουνι!
Τ- Ναι ναι παμε!!

Jungkook POV

Πηγα μια βολτα να δω τα καινουρια νουμερα του σχολειου μας... δεν ειμαι κανενα αποτ μπαντ μποι ή τπτ τετοιο.. απλα βλεπω πως ερχονται τα κοριτσια αλλα και τα αγορια σχολειο και φρητω... Μου ηρθε η αλλη ντημενη σα μα παει τον Βερτη... βαλε κατι νορμαλ ρε κουκλα μου!!! Τεσπα κοιταω τριγυρω και βλεπω τονYoongi να μιλαει με ενα παιδι... και τι παιδιι *σκασε Jungkook* ναι τεσπα μιλαει μαζι του και χαιρομαι που επιτελους βρηκε παρεα αυτο το παιδι!! Το ξερω πως δεν εχει παρεα τον εχω μαζι μου στην ταξη απο την α γυμνασιου... ειναι πολυ καλο παιδι αλλα ατυχο στις παρεες... αφηστετα.. και δεν θελει να ερχετε μαζι μας αλλα ξερω πως μας συμπαθει ολους πολυ οπως και εμεις *ιδιετερα ο Jimin* Τεσπα πισω στο παιδι τωρα... νομιζω πως καπου τον εχω ξανα δει αλλα που? Δεν θυμαμαι....🤔 Και εκει που πηγενα να τους μιλησω.... χτυπαει το κουδουνι... "Φτου γαμωτοο" σκευτικα... καλα στο αλλο διαλλημα...

_____________________

Γειαα σας και παλιιιι!! Τι κανετε? Καλα? Η οικογενεια? Το σπιτι? Ο σκυλος, η γατα? Το σπιτακι του σκυλου και της γατας? Η συμπεθερα ο συμπεθερος η νυφη ο γαμπρος και ο κουμπαρος? Ολοι καλα?😂😂 Χαιρομαι χαιρομαι😂 Λοιπον αυτο ηταν το κεφαλαιο... ελπιζω να σας αρεσε γιατι εμενα δε μαρεσε... βλακειες ελεγα παλι😭🤦🏻‍♀️ Τεσπα αστερακι 🌟 και σχολιο🗨 αμα θελετε γιατι μαγαπατεε!!😁😇
Τα λεμε στο επομενο κεφφ!!

*Καλλ εδω🤞🏻*

My Sweet Past|| Vkook ff {DISCONTINUED}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin