Η αλητεια απο τα Jumbo

177 25 9
                                    

Χευ σοκολατομπισκοτακια μου *νμζ πρεπει να σας βρω ενα συγκεκριμενο ονομα😂* τι μου κανετε? Το σημερινο κεφ ειναι την ιδια μερα με το πρωηγουμενο μπαι δε γουει!

#distime

Author's POV
Ο Jimin και ο Jungkook πηγαν πισω στους φιλους τους ποιο χαρουμενοι απο ποτε!
"Ολα οκ?" Ρωτησε ο Tae και πηρε ενα καθησυχαστικο βλεμα απο τον Jungkook.
"Νομιζω πρεπει να παμε για μαθημα." Ειπε βαριεστημενα ο Yoongi και ολοι συμφωνησαν.

Hoseok POV (γτ στο υποσχεθηκα Suggggga)
Οταν μας ειπε ο Jungkook ποιος ηταν δεν παραξενευτικα και πολυ γιατι και εγω οπως και οι αλλοι ριμαστε απο Κορεα και εγω πριν κολλησω με τα παιδια εκανα παρεα με τον Jin και τους φιλους του γτ δν ξρ αν το ξερετε αλλα ειμαι μεγαλητερος απο τα αγορια και εκανα παρεα με μεγαλητερους μου.. αλητεια σκετη ειμουν😂 τεσπα και θυμωμουν το ονονα του Namjoon... καλα κρατουσα επαφη μαζι του λογο των γονιων μας... αλλα δεν ηξερα και πολλα για το παρελθον του Tae και του Jungkook ουτε ποιος ειναι ο Tae μεχρι τωρα δλδ που το κατλαβααα γτ ειμαι και ατσιδας😂😂. Anw τα παιδια εφυγαν και πηγαν στην ταξη τους κ γω πηγα τον Jimin στην δικια του γτ δεν ηταν στο ιδιο τμημα με τα παιδια. Αγου περασαν καμια 6482638263297ωρες βαρετου μαθηματος με το Θανατο την Ιστορικο😒 (ΘΑ ΕΣΚΑΓΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ😂😂) χτυπησε το κουδουνι για σχολασμα και ειχαμε πει με τα παιδια να παμε σπιτι του Jungkook.

Εγω ακομα α αρωτιεμαι γιατι ηρθαν μαζι αυτοι οι δυο το πρωι...😂
"Ρε σεις τελικα δεν μας ειπατε.. πως καταλειξατε να ερχεστε μαζι το πρωι?" Ρωτησα οταν φταναμε στο σπιτι του Jungkook.
"Εμ θα δεις τωρα γιατι...😂" ειπε ο Tae. "Αχου θα μας σκασουν αυτοι σημερα😂😂" ειπε ο Jimin κ γω συμφωνησα αμεσως
"Καλα καλα σκαστε και παμε πανω στα ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ"
"Τι σπιτια?" ρωτησε ο Yoongi που νομιζω κοιμοταν ορθιος ενω ειχε στοιρηχθει στον τοιχο και ξυπνησε οταν φωναξε ο Kookie😂😂
"Αστο Yoongi κοιμησου εσυ😂" του ειπε ο Jimin και τον κοιταξε σε φαση ο Yoongi

 "Αχου θα μας σκασουν αυτοι σημερα😂😂" ειπε ο Jimin κ γω συμφωνησα αμεσως"Καλα καλα σκαστε και παμε πανω στα ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ" "Τι σπιτια?" ρωτησε ο Yoongi που νομιζω κοιμοταν ορθιος ενω ειχε στοιρηχθει στον τοιχο και ξυπνησε οταν φωναξε ο Kookie😂😂"Α...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και ολοι γελασαμε
"ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ ΠΑΝΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΖΩΑ ΜΟΥ ΑΡΓΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΞΕΙΓΗΣΩ ΠΩΣ ΕΔΩ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Ο JUNGKOOK ΜΕΤΑΚΟΜΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ" ειπε φωναζοντας και μεσα στα γελια το Tae. Αχ τελεια θα δω τον Namjoon hyung kai Jin hyung.
Και καπως ετσι ανεβηκαμε πανω.
Τελος Hoesok POV.

______________________________________

ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑ σοκολατομπισκοτακια μουυυ σημερα ηταν ολο Hoseok Pov αφιερωμενο στο κανταϊφακι μου😂 τα λεμεε αυριο παλιιιι σιγιαααα✌🏼✌🏼

*Καλλ εδωω❤*

My Sweet Past|| Vkook ff {DISCONTINUED}Where stories live. Discover now