#SaveNamjoon. Όλοι είναι τρελοί εκεί μέσα!

150 22 10
                                    

Χευ χευ χευ σοκολατομπισκοτακια μου! Σόρρυ που τόσο καιρό σας ψιλογράφω αλλά είναι καλοκαίρι και απλά ο εγκέφαλος μου δεν δουλεύει *και τώρα θα σχολιάσουν οι φίλοι μου "Ο ποιος?.." "μμμμ δικαιολογίες😂" αλλά χου κεαρσ* ανγ πάμε στο πάρτυ πριν με πάρουν με τις ντομάτες😂

Previous time

"Οκ οκ κέρδισες!" Είπε ο Namjoon μέσα στα γέλια του.

This time

Namjoon POV

Όσο τα μικρά σκατα ήταν στα σπίτια τους και πακετάρανε όπως κ ο Tae στο δωμάτιο του εγώ είχα ήδη μαζέψει τη βαλίτσα μου.
"ΕΛΑ ΡΕ TAE ΝΑ ΠΟΥΜΕ 50 ΧΡΟΝΙΑ ΞΗΜΕΡΩΣΑΜΕ" αρχιζα να φωνάζω γτ θα μας περιμένουν οι άλλοι κάτω να φύγουμε μαζί.
"ΜΩΡΕ ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΡΧΟΜΑΙ" μου είπε και κατέβαινε τις σκάλες...... πραγματικά αυτό το παιδιά όλο σκοτώνετε🤦🏻‍♀️ "Ε άντε πάμε τι με κοιτάς" μου είπε βγήκα από το σπίτι ντάξει δεν είναι κ πολλές μέρες που έχουμε έρθει..  ετσι κι αλλιώς τα έπιπλα είναι του σπιτιού και θα πάρουμε άλλα έπιπλα στο άλλο σπίτι με το γούστο του maknae line Και ο Θεός βοηθός... *σταυτοκοπιέτε ίσα με 100 φορές και φεύγουν από το σπίτι*
Όπως κατέβαιναν άκουγαν τον Jin Να φωνάζει στον Jungkook και χτύπησαν την πόρτα να δουν αν ο μικρός ζει.
"Jin τι κάνεις στον Κολλητό μου?" Είπε ο Tae και ήμουν έτοιμος να γελάσω αλλά είδα έναν Jin με γυρισμένο μάτι και απλά έκατσα στη θεσούλα μου ιδικά και ωραία.
"Μου έχει βγάλει την ψυχή τι φταίω? Πετάει τα ρούχα του όπως να'ναι στη βαλίτσα ξεχνάει συνέχεια πράγματα και ανοιγοκλείνει τη βαλίτσα και ειμαο στο τσακ να την πετάξω από το παράθυρο😡" είπε ένας κατακόκκινος Jin έτοιμος να πηδήξει αυτός από το παράθυρο.
"Ντάξει τώρα ηρέμησε" Του είπα και πήρε μια βαθιά ανάσα
"JUNGKOOOOOOOOK ΤΣΑΚΙΣΟΥ ΚΑΤΈΒΑ ΚΑΤΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ!" νομίζω τα αυτιά μου μάτωσαν.....
"JIN EOMMAAAAA ΤΟ OVERWATCH ΔΕ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΣΤΡΗΜΩΞΩ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΚΑΙ ΤΟ PLAYSTATION 😭😭" είπε ένας Kookie μέσα στη γκρίνια...
Αχ Χριστέ μου δεν θα φύγουμε ποτέ από δωωωω!!
"Ψιτ Tae" είπα του αδερφού μου και με κοίταξε "πήγαινε πάνω και πάρε μια τσάντα αυτή την τεράστια που είχαμε αφήσει γτ δεν τη θέλαμε. Φερτην κάτω να βάλει ο Kook τα πράγματα του να φύγουμε κάποια στιγμή" είπα και έτρεξε πάνω.
"JIN ΠΑΩ ΤΙΣ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ Ο ΤΑΕ ΠΑΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΣΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ Ο ΚΟΟΚ ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΤΡΟΓΕΣΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΛΙΤΣΑ!"
Φώναξα και πήρα ένα ευχαριστώ Παναγία μου ως απάντηση.
Πήγα στο αμάξι τις βαλίτσες μας, του Jin και του Jungkook και περίμενα την τελευταία του Kook για να κλείσω το πορτπαγκαζ.
"Άντε επιτέλους" είπα και μπήκαν όλοι μέσα εφόσον έκλεισα το αμάξι και επιτέλους φύγαμε!
New life we are coming!

Time skip

Είμαστε ήδη στο σπίτι και μόνο ο Hobi είναι εδώ. Περιμένουμε τα δύο περιστέρια μας και την μεταφορική που θα φέρει τα νέα έπιπλα μας.
"YOONGI ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΚΑΙ ΜΠΕΣ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΟΙΜΑΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!" Ακούσαμε τη φωνή του Jimin να λέει έξω από την πόρτα. Πήγε ο Jin να ανοίξει την πόρτα και έπεσε πάνω του ένας κοιμισμένος yoongi τον οποίο ξύπνησε με τις φωνές του.
" YOONGI ΞΥΠΝΑ ΤΩΡΑΑΑΑ!!" Και έτσι βλέπουμε έναν Yoongi να πετάξετε στον αέρα και όλοι να πεθαίνουν στα γέλια.
"Ναι μη γελάτε αμάν έκανα να τον σηκώσω και να τον βάλω στο αμάξι και πάλι καλά είχε φτιάξει τα πράγματα του...  άσε τι έφτιαξε όταν ήταν να τον βγάλω από το αμάξι... ΆΘΛΟΣ ΣΑΣ ΛΕΩ!!!" Έφαγα και μια μπουφλα και μου λέει  Γιαγιά τράβα στην κυρά κούλα και άσε με εμένα να κοιμηθώ δεν έχω σχολείο σήμερα... ΣΟΥ ΜΙΑΖΩ ΓΙΑ ΤΗ ΚΥΡΙΑ ΕΡΜΙΌΝΗ???" Είπε έξω φρενών ο Jimin και μας έπιασε νευρικό λες κ είμασταν μεθυσμένα ενώ είχαμε πιεί μόνο κάτι καφέδες τι πρωί (😏😂)
Και πάλι καλά ήρθε η μεταφορική τότε... να'ναι καλά οι άνθρωποι γιατί αυτοί εδώ είναι τρελοί.. ΘΕΛΟΥΝ ΓΙΑΤΡΌ😂

Time skip

Αφού φτιάξαμε το σαλόνι και ο καθένας το δωμάτιο ή τη μεριά του χωρίς παράπλευρες απώλειες αφήσαμε τον Jin στην κουζίνα γιατί μας απείλησε πως αν πλησιάσουμε την κουζίνα τη γαμησαμε οπότε όλοι απομακρύνθηκαν ησύχος. Όλοι πήγανε στα δωμάτια τους και εγώ έκανα μια βόλτα να δω τι κάνουν. Ο Hobi ακούει μουσική και χορεύει μπροστά στον καθρέφτη του που είναι τεράστιων διαστάσεων. Ο Jungkook με τον Tae παίζουν overwatch. Ο Jimin με τον Yoongi.... Βασικά ο Yoongi κοιμάται στον ώμο το Jimin και ο Jimin τους βγάζει φωτογραφίες αωωω κιουτικο αλλα δεν νομίζω να τις χρησιμοποιήσει για καλό ο Jimin... Είναι πονηρή νυφιτσα αυτός μην τον βλέπετε έτσι😂 τεσπα πήγα και γ  στο δωμάτιο μου να ξαπλώσω να μπω λίγο ινστα και μόλις ξαπλώνω ακούω έναν ιστορικό Jin να φωνάζει μέσα στο δωμάτιο λες και πήραμε φωτιά...
"Τι έπαθες πάλι ρε Jin?" Είπα αγανακτισμένος...
"Ξέχασα στο σπίτι τον καλό μου τρίφτη και τώρα τι θα κάνω χωρίς αυτόν?" Είπε και πάτησε τα κλάματα.... Αχ παναγιά μου...
"Ελα βρε πουλάκι μου θα πάμε σπίτι να τον πάρουμε!" Του είπα και με κοίταξε χαρούμενος.
"ΟΜΓ ΟΜΓ JOONIEEE ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ" είπε μέσα στην χαρά του.... ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΟΛΠΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑΑΑΑΑ!!! ΔΕΝ ΜΑΚΟΥΕΙ ΚΆΝΕΙΣ...

______________________________________

Γεια σας και χαρά σας και αέρα στα πανιά σας!! Τι μου κάνετε? Εύχομαι υπεροχοφανταστικοτελεια! Συγγνώμη που άργησα τοσοο:( και σήμερα δεν το είχα προγραμματισμένο απλά έτυχε.. αφιερωμένο το παρτ.. ξέρει αυτός που μου έφτιαξε την μέρα!! Love you broo!!!❤❤ Take care σοκολατομπισκοτακια μου τα λέμε στο επόμενο!!

*Καλλ εδώ🥀*

My Sweet Past|| Vkook ff {DISCONTINUED}Where stories live. Discover now