Χευ σοκολατομπισκοτακια μουυ τι μου κανετεε?? Καλα? Παντα καλα!
#thistime
Author's POV
Τα αγορια πηγαν στο σπιτι του Jungkook στο οποιο ηταν και ο Jin με τον Namjoon. Οταν ο Hoseok ειδε τον Namjoon ετρεξε να τον αγκαλιασει πραγμα που τρομαξε τον Namjoon και πατησε μια τσιριδα. Ολοι μεσα στο δωματιο πεθαναν στα γελια. Ο Namjoon μολις ειδε χαρηκε πολυυ ειχρ καιρο να τον δει.
"Namjoon hyungg ποσο καιρο εχω να σε δωωωωω😁😁😁" ειπε ο Hoseok με αυτο το χαμογελο του που τυφλωνει και τον Ηλιο!
"Hoseokiee που εισαι ρε συυυ!!"
Εντομενταξυ οι αλλοι τους κοιτουσαν σε φαση(Και οι υπολοιποι απλα δεν εβρισκα φωτο των αλλων😂)
"ΓΝΩΡΙΖΕΣΤΕ? ειπαν ολοι μαζι
"Χεχ😅 ναι απο μικροι" ειπε ο Hoseok
"Και εγω πως κ δεν σε ηξερα?" Ειπε ο Taehyung με απορρια
"Εισουν μικρος οταν εφυγε ο Hoseok απο Κορεα και εγω οταν πηγενα στα ταξιδια μαζι με τον μπαμπα εφω στην Ελλαδα τον εβλεπα και κρατησαμε μια σχεση. Αλλα δεν ηξερε τπτ για τα παιδια μεχρι τωρα δλδ." Ειπε ο Namjoon.
"Τελος παντων πινατε?😂" πεταχτηκε ο Jin και επασε την αβολη σιωπη.
"Πεθενω της πιναςςς!!" Ειπε ο Jungkook και τα αλλα 4 αγορια συμφωνησαν μαζι τους μιας και δεν ειχαν φαει απο το πρωι!Αφου εκατσαν και εφαγαν και ειπαν συγχαριτιρια στον Jin εκατσαν ολοι μαζι στο σαλονι και ξεκινησαν να μιλουν. Ξεκινησαν να μιλουν για το παρελθον και το παρον τους. Πρωτοι μιλησαν τα αδερφια Kim. Ειπαν για το πως ο πατερας τους πεθανε και πως τωρα πια μενουν εδω μονοι με την μητερα τους η οποια ξυμεροβραδιαζετε στη δουλεισ και στο σπιτι δεν γυριζει σχεδων ποτε.
"Στην Κορεα ο πατερας μαε ειχε ξενοδοχεια.. πολλα και ειχε αγορασει και πολλα συην Ελλαδα οποτε η Μητερα μας μετα τον θανατο του και την αποφαδη της να ερθουμε Ελλαδα ειναι ολη μερα σε καποιο απο τα ξενοδοχια μας.. και πολλες φορες μενει και εκει γιατι ειναι μακρια απο το σπιτι." Ειπε ο Namjoon. Επειτε μιλησε ο Yoongi. "Εχασα τους γονεις μου οταν ειμουν 11 ετων. Πεθαναν απο τροχαιο... ηταν νυχτα και εβρεχε κσταρακτοδος... ο δρομος γλυστρουσε και δρν υπηρχαν πολλα φωτα.. ο πατερας μου εχασε τον ελεγχο και επεσαν σε ενα χαντακι... την επομενη μερα που τους βρηκαν ηταν ηδη πολυ αργα και για τους δυο..." ειπε ο Yoongi μεσα στα δακρια... "Ειναι η πρωτη φορα που λεω καπου αυτα τα πραγματα και δεν ξετω πως να νιωσω... πλεων μενω με την Γιαγια που την οποια εχω κουρασει πολλα αυτα τα χρονια αν και συνεχιζει να ειναι ο καλητερος και ποιο ζωντανος ανθρωπος που ξερω.. το ακριβος αντιθετο απο μενα... εχει πολλες φιλες στο ΚΑΠΗ και πηγενει πολυ συχνα εκδρομες😂 και τωρα ειναι εκδρομη δεν ξερω που εχει παει😂. Αυτα για μενα..." ειπε ο Yoongi που αποτι καταλαβαμε δεν αντεχει αλλο να μιλησει.
"Σειρα μου τοτε😁" ειπε ο Hoseok "Εμενα οι γονεις μου οπως και του Jimin, του Jungkook και του Jin δουλευουν στην ιδια εταιρια που τους στελνει ΣΥΝΕΧΕΙΑ ταξιδια στο εξωτετικο οποτε το σπιτι τους βλεπει το λιγοτερο... 15 μερες το 6μηνο. Οπως και τα παιδια ηρθα εδω πριν 9 περιπου χρονια... στα 5? 6? Καπου εκει ειμουν απο τοτε εχω μεγαλωσει με νταντα μιας και ειμουν πολυ μικρος για να τα καταφερνω μονος μου. Πλεων εχω μονο μια "υπιρετρια" ετσι την λεει ο μπαμπας η οποια ηταν η τελευταια μου νταντα γτ κανε 2 χρονια τις αλλαζαν.. τζιζους τι πραγμα ηταν αυτο😂 αλλα αυτη την εχω πολλα χρονια μονο για να μου φτοιαχνει φαγητο γτ μονος θα καψω το σπιτι.. α και να κανει τις δουλειες😂 αυτααα... νομιζω πως ο Jimin και τα αδερφια Jeon δεν εχουν να πουν κατι περισσοτερο απο εμενα γιατι και αυτοι τα ιδια περνουν μονο με την εξερεση οτι η "υπιρετρια του Jungkook ειναι ο Jin😂😂😂" Ειπε ο Hoseok και ολοι γελασαν😂(επρεπε να κανω τον Jin με Jeon επιθετο γιατι αλλιως θα μπερδεβονταν το πραγμα αλλα και το Jeon Seokjin θα του πηγενε😂)
"Χευ σκασμος εγω τα κανω ολα καλητερα και απο την κυρα Τουλα και απο την κυρα Νιτσα😂" ειπε και καλα θυγμενος ο Jin.
"Ναι Jin δικιο εχεις σαν το παστιτσιο σου καμια απο τις δυο το εχω παρατηρησειι😂😂" ειπε ο Jimin και οι υποληποι ειχαν δακρισει απο το γελιο😂.
"Παιδια εχω ΙΔΕΑΡΑΑΑ!!!" Πεταχτηκε ο Namjoon και κοιταξε τον Jin ο οποιος το καταλαβε αμεσως.
"Γιατι νομιζω πως πρεπει να φοβομαστε?" Ειπε ο Yoongi με ανασφαλεια.
" ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΠΙΤΙ????" ειπαν ο Jin και ο Namjoon ταυτοχρονα.______________________________________
Αυτα για τωρααα τα λεμε αυριο παλιιι!!❤*Καλλ εδωω❣*
YOU ARE READING
My Sweet Past|| Vkook ff {DISCONTINUED}
Fanfiction•το παρελθον σου χτυπαει την πορτα hyung• ~κανεις δεν ξερει αν θα ναι για καλο ή οχι😏~ Δυο 17χρονα ξανασυναντιουνται μετα απο χρονια... τι θα γινει οταν βρεθουν; ~Taekook ff~ ■A story with sense of humor■ °Don't Copy that shit😶°