Ερε τι τραβάμε και εμείς οι χορεύτριες

159 22 15
                                    

Finalyy καλοκαιριιι *χορέψτε λιγο μαζι μουυυ ελα ελαα να σας βλεπωω* anws παμε στο στορυ που ακομα αναρωτιεμαι γιατι διαβαζετε *BTW OMG 500+ VIEWS THANK YOUUU😍😍*

Previous time
Ομως ξεχασαμε ενα εως πολλα πραγματα... αρχικα να μας το επιτρεψουν οι γονεις μας... και να βρουμε σπιτι!!!

This time

Author's POV
Ο Jin με τον Namjoon εχουν αρχισει να κοιταζουν για σπιτι που να τους χωραει ολους! Ο Tae και ο Jungkook ψαχουν επιπλα για το σπιτι και εχουν τον Jimin πανω απο το κεφαλι τους *γιατι ηθελε να ειναι παρων σε αυτο μην διαλεξουν καμια βλακεια οι αλλοι δυο* το ενα να του ξυνιζει και το αλλο να του βρομαει.. Ο Hoseok το καλο μας φωτιστικο καθοταν και μιλαγε με τον Βαγγελη απο τα Πετράλωνα που ειναι κολληταρια λεει και ο Yoongi κοιμωταν στη γωνιτσα του αφου του πηρε κανα δυωρο να εμπεδωσει οτι θα μενει στο ιδιο δωματιο με τον Jimin.

Namjoon POV
Κοιταμε πολυ ωρα με τον Jin για σπιτι που να μας χωραει ολους αλλα δεν βρισκουμε καποιο ωραιο εδω κοντα ωστε να μην αλλαξουν τα παιδια σχολειο...
"Ρε σεις βοδιαα οι δικοι μας ειναι ενημερωμενοι?" Μας ρωταει ο Tae που λογικα τουρθε φαλσια δεν εξηγείτε αλλιώς.. αλλα οντως...
"Ρε Jin να τι ειχαμε ξεχασει!" Ειπα του κολλητου μου και αυτος εκανε ενα facepalm γιατι ειμαστε και πολυ τζιμανια ρε αδερφε!
"ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩΩΩΩ!!! Πρεπει να τους παρουμε γτ θα μας κραξουν...Ξυπνατε την κοιμωμενη να παρει τηλ την γιαγια του" ειπε ο Jin και ολοι κοιταχτηκαμε μεταξυ μας...
"Να τον ξυπνησει ο Jimin που θα ειναι και στο ιδιο δωματιο" ειπε ο Hoseok καθως θυμηθηκε τι εγεινε την τελευταια φορα που τον ξυπνησαν...
"Αμ πριτσ που θα τον ξυπνησω εγω! Ο Kookie να το κανει που ειναι κ ο μικρος της υποθεσης" ειπε ο Jimin
"ΟΧΙ παντα εγω την πληρωνωω😭" ειπε ο Jungkook και εβαλε τα κλαματα στα ψεματα φυσικα και επεσε στην αγκαλια του Tae και τον εσωσε και αυτον απο το ξυπνημα... *νομπελ υποκρισιας να του δωσουμε αυτου του παιδιου*
"Κοτες" ειπε ο Jin και πηγε να τον ξυπνησει αυτος.
"Ηταν καλος hyung" ειπε ο Jungkook και κρυφτηκε κιαλλο στην αγκαλια του Tae.
"Ξυπνα παιδιιι μουυ"
"Μμμμμ"
"Ξυπνα παλικαρι μουυυ"
"Μμμμφυγε"
"ΞΥΠΝΑ ΜΗ ΣΕ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΑΑΑ"
"ΣΚΑΣΕ JIN ΞΥΠΝΙΟΣ ΕΙΜΑΙ"
"Ωραια τοτε σηκω και παρε τη γιαγια σου να τα πειτε για το σπιτι"
"

Οκ"
"Α και σημερα κοιμαστε ολοι εδω" ειπε ο Jin και εμεις με μια φωνη ειπαμε
"ΜΑΛΙΣΤΑ EOMMAA!!!"
"Σκαστε γωμαρια" ειπε ο Jin και πεθαναμε στο γελιο.

My Sweet Past|| Vkook ff {DISCONTINUED}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ