Sprcha...

271 28 6
                                    

Tahle kapitola je pro Cumberfanynky...

Tak a už nás zná jmény. No to je super"

Pomyslel si Khan při cestě do své kajuty. Nesnášel takovýhle typ lidí, ze všema se hnad kamarádíčkuju. Když vešel dovnitř a dveře se za ním automaticky zavřely hned ze sebe sundal kombimézu a zamířil do koupelny. Sundal ze sebe zbytek oblečení a vlezl do sprchy. Teplá voda,která automaticky vytryskla z hlavice ho ,koneckonců jako vždy, úplně odtrhla od všedních problémů. V hlavě se mu oběvila vzpomínka kterou by nejradši vyhodil do koše...

Seděl v baru. Přišla k němu vysoká bruneta a zeptala se ho na jméno. Celý večer z nespustil oči a druhý den ji vzal sebou na loď. Bláznivěl se do zakoukal ale ona chtěla jen plány lodi. Pracovala pro nepřítele...

Po obličeji mu stekla kapka vody. Těžko říct jedtli to byla slza nebo jen voda. Proto mu Zoe tak vadila. Nebo nevadila? Představil si co asi teď dělá,že  by se taky sprchovala? Chvíli si to představoval ale pak hned tu myšlenku zahnal. Mimoděk se dostal k jejím očím. Oříškově hnědá. A její obličej byl doslova andělský.

"Bože Khane nech toho"

Okřikl se. Ne tu samou chybu už neudělá. Když pak o deset minut později ulehl do postele myslel jen na Zoe. Jak asi vypadá když spí? O čem se jí asi zdá? Na malou chvíli zadoufal že o něm. Ještě než usnul vybavil si Zoin obličej a v duchu se usmál. Když usnul zdálo se mu o ní.

Promiňte ale si nemohla odpustit scénu s Cumberbatchem ve sprše. Asi za to může ta fotka...

Star Trek Into darkness Khanův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat