Pojďme si říct něco o vulkáncích. Vulkánci jsou humanoidní bytosti,pocházející z planety Vulkán. Typické pro Vulkánce jsou špičaté uši a černé vlasy. Chováním se ale lidem moc nepodobají. Jakèkoliv city jsou jim cizí a striktně se drží pravidel. Když byl Vulkán zničen,celý národ se přesunul na planetu Nový Vulkán. Děti mají,protože musí.
Dost o Vulkáncích zpět k našemu příběhu.
Reindskei se Spocka ujala a vysvětlila mu kdo a co. Mezitím s ním snad až moc očividně flirtovala. Spock,který o podobné věci nikdy moc nestál, ale věděl o co jde, kupodivu neměl námitek. Dokonce se zdálo že se pokouší vtipkovat.
Protože loď měla varp, letěli rychle. Reindskei seděla ve svém pokoji a česala se. Hlavou se jí honil Spock. Asi se do něj zamilovala. Dokázala myslet jenom na něj. Vyšla ven,měla hlad. Ve dveřích do jídelny se s ním srazila.
"Ahoj Spocku."
"Dobrý den."
"Co tu děláš Spocku?"
"Měl jsem hlad."
"Spocku?"
"Ano?"
"Měl si někdy děvče?"
"Ano."
"A?"
"A co?"
"Detaily,podrobnosti ,zajímavosti."
"A proč?"
"Sakra Spocku snažím se konverzovat!"
"Aha."
"No?"
"Jmenovala se Uhura. Vysoká černovlasá. Rozešli jsme se."
"Aha."
Reindskei koukala Spockovi do očí a napadl ji bláznivý nápad. Vrhla se na něj a vášnivě ho políbila. Spock jen zíral. Když se od něho odlepila zeptal se.
"Co to bylo?"
Reindskei se rozesmála a Spock na ni jen zíral.
"Ty... Ty se ptáš co to bylo? To byl polibek víš?"
Spock na ni koukal a pak to udělal. Políbil ji. Tohle teda Reindskei nečekala. Ne od něj. Líbal úžasně. Zajela mu prsty do vlasů a on ji obejmul. Líbali se tak intenzivně že si nevšimli Zoe,která právě procházela okolo. Když je uviděla schovala se za roh a potichu se smála. Tak to teda nečekala.
Když se od sebe odlepili, pomalu ruku v ruce odešli a povídali si.
A tak máme na lodi už dva důležité páry.
ZOEKHAN
&
REINDSPOCK
ČTEŠ
Star Trek Into darkness Khanův příběh
FanficPříběh se odehrává dvěstě let před filmem Star Trek do temnoty na vesmírné lodi Falcon. Na této lodi je kapitánem Khan. Tato loď je něco jako anti-terroristická jednotka. Chod této lodi je téměř nezměněn dokud se neoběví záchraný modul s pasažérem k...