Probuzení

184 22 6
                                    

Zoe pomalu otevřela oči. Ležela v nějaké místnosti a bolela ji hlava. Kolem ní běhala spousta doktorů.

"Jste slečna Kalgonová,nemýlím li se?"

"Mýlíte se. Kaldonová.Zoe Kaldonová!!! A kde to sakra jsem?"

Nesnášela když jí komolili jméno.

"Jste v centrální nemocnici letecké jednotky. Bolí vás toto?"

Pinkli jí kladívkem do kolena.

"Au. Jo bolí."

Jen přikývli a řekli jí ať se připraví a pak odešli. Vzala do ruky zrcátko a málem ho pustila na zem. Měla jasně rudé vlasy. To asi ta kryostáze. Oblíkla si nějakou kombinézu a čekala.

============================

Reindskei vyjekla. Ta kriostáze ji jednou zabije. Teď měla černé vlasy. Seděla na posteli a čekala až někdo přijde. Byl to typický vulkánec,černé vlasy,hnědé oči a špičaté uši. Reindskei na něm mohla oči nechat.

"Slečno Vayonová jsem pan Spock.

"Říkejte mi Reindskei."

"Dobře. Pojďte."

===============================

Khan přecházel po místnosti. Tentokrát to s ním myslí dobře. Byl ve velké místnosti a čekal až přivedou jeho posádku. Už tu byli všichni jen Zoe chyběla. A pak ji uviděl. Nějakým nedopatřením se jí zbarvily vlasy na červeno. Přistoupil k ní.

"Červená. Mám rád červenou."

Zoe se na něj podívala.

"Odkdy?"

"Odteď."

A pak ji políbil.

==============================

Spock procházel chodbou a hlavou se mu honila ta žena. Byla dokonalá. Došel až do pozotovací místnosti a tam seděl Kirk a koukal se.

"Někoho hledá,ale koho?"

"Nevím."

"Spocku? Pojď sem."

"Ano?"

"Koukej."

Řekl a ukázal na Zoe která právě přišla ke Khanovi.

"Ale ne. To ne. Ona ho fakt? No tak to jsem..."

Spock se jen koukal jak se ti dva líbají a přemýšlel o Reindskei.

"Pane?"

"Hmmm?"

"Budou potřebovat dozor. Hlásím se dobrovolně."

Kirk zvedl obočí.

"Tak dobře."

Star Trek Into darkness Khanův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat